Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אילו שהציעו לו לדבר עם השכנים.

ניסיתי לדבר בטוב, ניסיתי בתוקפנות ושום דבר לא עוזר. זה הגיע למצב שאנחנו כבר לא אומרים שלום.
למה אתם לא קוראים את ההודעה של פותח השרשור עד הסוף?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חונה כמו השכנים המניאקים שלי על חניה כפולה או באלכסון על שלוש חניות ופלא פלא אין מכת חניה אחת על האוטו.

אני חונה ככה משתי סיבות: האחת לשמור על הרכב ממכות חניה

ושניה כדי להראות לחארות האלה כמה זה מפריע. ברחוב שלי יש בעיות חניה וכאשר אין ברירה אני חונה על המדרכה בכניסה לבית. אף אחד לא ידבר איתי כי הם יודעים איזה וויכוחים על צורת החניה שלהם זה יגרור (ואני לא אוהב לצאת מופסד מוויכוח) וניסיון ליפגוע ברכב עלול לסכן את שלומם.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
אני חונה כמו השכנים המניאקים שלי על חניה כפולה או באלכסון על שלוש חניות ופלא פלא אין מכת חניה אחת על האוטו.

אני חונה ככה משתי סיבות: האחת לשמור על הרכב ממכות חניה

ושניה כדי להראות לחארות האלה כמה זה מפריע. ברחוב שלי יש בעיות חניה וכאשר אין ברירה אני חונה על המדרכה בכניסה לבית. אף אחד לא ידבר איתי כי הם יודעים איזה וויכוחים על צורת החניה שלהם זה יגרור (ואני לא אוהב לצאת מופסד מוויכוח) וניסיון ליפגוע ברכב עלול לסכן את שלומם.

ולתפוס 3 חניות זה בסדר?!

אתה עוד יותר גרוע!!!

 

מה שאתה עושה זה אחד הדברים היותר מעצבנים!

תמיד קורה מצב שאתה מגיע למקום מסויים,אין חנייה,אתה מחפש חצי שעה מקום ותמיד יש מישהו כמוך שחונה על 2-3 חניות!

פורסם

אם כבר מדברים על חניה אז יש לי בדיחה...

 

 

בחור נוסע בתל אביב ומחפש חניה כעבור פרק זמן ארוך שהוא לא מוצא חניה הוא מתייאש

מרים את הראש לכיוון השמיים ואומר "אלוהים אם תסדר לי עכשיו חניה אני ייעשה את כל המצוות אני אשמור שבת אצום ביום כיפור אשמור זמן בין בשר וחלב..." כעבור כמה שניות הבחור מבחין שמתפנה חניה מרים את הראש חזרה למעלה ואומר " לא משנה הסתדרתי"

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

חבר'ה, כבר ניסיתי לדבר עם השכנים האלה בטוב וזה לא עוזר. זה הגיע גם לשלב צעקות.

לדבר לא עוזר, כמו שכבר כתבתי. :arrow:

לא מעוניין בשיטות נקמה, כי זה לא עוזר וזה יהיה גם הדדי ואני בכלל לא רוצה את זה.

פורסם

צודק אבל תחשוב שיש לך שכונה שכל 2 מתוך 3 חמורים חונים על חניה כפולה מה תעשה: תתעלם- התופעה לא תיעלם, תיתעצבן? מה זה יעזור אין לך עם מי לדבר. ואתה יודע מה אומרים ברומא תהיה רומני ;-)

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
חבר'ה, כבר ניסיתי לדבר עם השכנים האלה בטוב וזה לא עוזר. זה הגיע גם לשלב צעקות.

לדבר לא עוזר, כמו שכבר כתבתי. :arrow:

לא מעוניין בשיטות נקמה, כי זה לא עוזר וזה יהיה גם הדדי ואני בכלל לא רוצה את זה.

דימה, נסה לחנות לפני או אחרי שכן ששומר על רכבו. (ואיתו אתה ביחסים טובים).

לפחות כך תוכלו שניכם לצמצם את הנזק.

פורסם

הפיתרון הכי טוב-תרכיב צמיגים משומשים שאפשר להסיר אותם כשאתה יוצא עם הרכב כמו בסירות...........:-D ........!

In torque we trust

פורסם
אז עדיף להיות אידיוט גם? :? . מה ששנוא עליך על תעשה לחברך...

צודק, אבל לפעמים אין ברירה... ישראלים הם עם אידיוט, מבינים רק בכוח / דרך התחת / דרך הכיס. אם תשאלו אותי - וזה לדיון אחר לגמרי, בכלל לא גאווה להיות שייכים לעם הזה.

 

עד כמה שזה עצוב, מספיק שפעם אחת הוא יארגן 2 מכוניות שיצמדו לאותו שכן/שכנה עד כדי חסימה טוטאלית (פשוט להידבק לפגוש הקידמי והאחורי שלו ולא להשאיר לו שום מילימטר לצאת) - רוב הסיכויים שהוא לא ידבר איתך יותר לעולם, אבל הוא גם לא ממש ירצה לחנות קרוב אליך / ישמור הרבה מרחק ממך :-)

 

ישראלי דפוק צריך להבין שמי שנמצא מולו יותר דפוק ממנו ולכן אסור להתעסק איתו - אחרת אנחנו סתם מבזבזים כאן זמן יקר. קשה מאוד להעיר לאנשים במדינה הזו כי ברגע שאתה מבקש מהם לחרוג טיפונת מהנורמות שלהם (אפילו נורמות חניית הרכב) הם רואים בזה טירחה או הטרדה שלא לצורך... והרי הם לא מוכנים לטרוח או להיות מוטרדים בגלל מישהו אחר ש"סתם" שומר על האוטו שלו יותר מהם כי הם בעצמם "שומרים" על האוטו הכי טוב בעולם והנושא של מכות חניה בכלל לא מטריד אותם, אז למה שזה יטריד מישהו אחר שיטריד אותם בחזרה ?

 

איציק

 

נ.ב.

הנ"ל אינו תקף לכל המקרים.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יום אחד היא התחילה להתווכח איתי שאזיז את הרכב שלי מהחנייה (ברחוב !!! ולמרות שהיו שם עוד איזה 20 מקומות חנייה ברחוב!!!), כי בעוד 3 שעות הבן שלה אמור להגיע לביקור,אז שלא יהיה מצב שאין לו חנייה.

תגיד לי רגע אם הבנתי נכון.

יש לך שכנה שאמרה לך להזיז את הרכב מחנייה ברחוב (מול הבניין) איפה שכל אחד יוכל להחנות ע"מ שלבן שלה יהיה חנייה?!?!?!?! :shock:

פורסם

איזה חוצפנית, אני במקומך הייתי מיישם את הרעיון של לחסום אותה לגמרי, תקרא לעוד חבר שיבוא לחנות צמוד אליה ואחרי שהרכב שלה יהיה חסום לאיזה 24 שעות אני חושב שהיא כבר תשנה גישה

פורסם

אני הייתי זורק איזו אדנית על הרכב שמנשק אותי ככה סתם. ואני אומר אותי כי הרכב שלי הוא חלק ממני. (ד"א גם את עצמי אני מזניח ככה שזה מסתדר יופי)

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...