Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הוא יחסום אותה בצורה כזו ....לא נראה לי שזה יזיז לה איפשהוא.......הרי ממילא היא נכנסת בו באופן שגרתי.......!

 

מה שכן אולי תרים לה את האוטו כמו בתמונה .....:-Dattachment.php?attachmentid=2658

In torque we trust

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבר'ה, כבר ניסיתי לדבר עם השכנים האלה בטוב וזה לא עוזר. זה הגיע גם לשלב צעקות.

לדבר לא עוזר, כמו שכבר כתבתי. :arrow:

לא מעוניין בשיטות נקמה, כי זה לא עוזר וזה יהיה גם הדדי ואני בכלל לא רוצה את זה.

אני יודע איפה אתה גר (אני גר בשבטי ישראל , יותר למטה) , ותאמין לי, עדיף לך פשוט להמשיך עוד קצת ישר, לפרסס בכיכר, ולחנות בצד השני ממול ... נראה לי הפתרון הכי טוב.

פורסם
אם הוא יחסום אותה בצורה כזו ....לא נראה לי שזה יזיז לה איפשהוא.......הרי ממילא היא נכנסת בו באופן שגרתי.......!

 

מה שכן אולי תרים לה את האוטו כמו בתמונה .....:-Dhttp://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=2658

אם היית קורא קצת אחורה אז היית מבין למה הכוונה, ששתי מכוניות יצמדו אליה עד נגיעה בפגוש גם מקדימה וגם מאחורה, איך היא תצא ככה מהחנייה?
פורסם

הרעיון הכי טוב שהוזכר פה... לצלם אותה בשעת מעשה עם מצלמה דיגיטלית להראות לה ולאיים על תביעה {ברגע שנוגעים לישראלי בכיס זה כבר הופך להיות משהו אחר..}

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

קנה סמארט ותחנה במאונך.... אין בעיות :D

 

וברצינות, יש את הפסים המגעילים האלה נגד מכות חניה שיש על כל אוטו שני בארץ....

או שאתה יכול לקחת שני צמיגים ישנים, שרשראות ומנעולים גדולים ומפחידים ולחבר את הצמיגים לרכב מקדימה ומאחורה בעזרת השרשראות (שהשכנות המניאקי*ת לא יצילחו להוריד!) ככה להן יהיה יותר קשה לצאת מהחניה (פחות מקום :p) ולך לא יהיו שריטות....

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אתה יכול לקנות 2 אופנועים/קטנועים ואחרי שאתה מחנה תשים אותם בכל צד של הרכב. ככה גם תישמור עליו מפני פגיעות, גם תיתפוס להם עוד חצי חניה וגם תוכל לשמור לך חניה במיקרה הצורך.

פורסם

סט של נינג'ות,ברגים קודחים ושרשרת.אחד מלפני הרכב שלך ואחד מאחוריו.וזהו-מי שמתקרב יותר מידי צריך להחליף צמיגים,בלי שעשית לו שום דבר...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תמהתי באמת כמה זמן ייקח לשרשור הזה להפוך משרשור שנועד לעזור לבחור ששאל שאלה לגיטימית לשרשור שמלא בתגובות מטופשות שמלאות ברעיונות פליליים.

 

ננעל.

 

מוטי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...