Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך, JBL 75.4 VS ROCKFORD P4004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך לשים את הקישור של התוצאות ב"דביק".....חאלס עם הוויכוחים....אל תהיו ילדים קטנים תדעו להגיד "טעינו, שילמנו ביוקר, קנינו מוצר נחות"

 

דיי כן פאנץ' לא פאנץ' מדובר במגבר סוד ב' אולי אפילו קליפורניה בום נותן הענות טובה יותר :)

 

קבלו את זה ברוח טובה...קנו ג' בי אל ותנסו למכור ב300 שקל את הרוקפורד שלכם בפורום

 

דיי עד היום הייתי מאופק ונתתי להתנגחויות של בעלי הוודו-שם להגיד מה שבא להם...היום זה נגמר !!!

יום טוב ועתיר מוזיקה איכותית מוגברת ע"י ג'יי בי אל לכולם !!

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מניח, לא קובע עובדה, אלא הנחה אישית שלי.

אבל אני לא מבין למה לומר שאני מטעה, אם אני מציין בפירוש שאני מניח?

זה שאתה מניח זה דבר אחד,

להניח הנחה מוטעית - זה דבר שני

להניח הנחה מוטעית +פירסום-זה דבר שלישי

להניח הנחה מוטעית +פירסום+ כאלה שמצטטים אותך - זה דבר רביעי.

 

עם דבר אחד , אפשר לחיות,

עם כל השאר אני מתקשה לחיות, לכן אני מגיב, כדי למנוע את הפצת השטות באופן רחב.

ZZR

פורסם

מיקי, גריבר, גרינמונסטר, אמ סטרלינג, עתיד, תודה רבה על התמיכה ! :)

 

אביתר, כשהצרכן רוכש מוצר, הדבר הראשון שצריך לעניין אותו, "מה הוא מקבל" , הסיבה שאנשים -כן- נצמדים למותגים.

זה לא בגלל שמותג זה "החבר הכי טוב" שלנו, זה משום שמותגים מעידים על -אמינות-.

כשמותג אינו מעיד על אמינות, וגוזל ממך כסף רב, כאן הבעיתיות.

אם תשאל אותי ? זה לא משנה מה היה התימכור של הרוקפורד, ומה היה התימכור של הJBL.

כי את הרוקפורד לא היתי קונה גם בחצי מחיר מעלותו, ולעומתו את הגיביאל גם במחיר -כפול- ממה שהוא מוצע היום בדיוטיפרי.

קשה להעמיד מולו מתחרים.

עתיד,עמית19 - צריך לזכור שהתרד הזה לא נועד לבוא ולהגיד לחברי הפורום שיש בעלותם המגברים - לך יש מגבר כזה, ולך יש מגבר כזה!.

התרד בא לתת לאנשים "יד" בצרכנות נכונה !, ולכן אשמח אם רק תמתנו את היחס שלכם בכל נושא של תיגרה מיותרת .. (יש לנו מספיק בפורום ;) )

 

אדי, מגברים מתחממים וניכנסים לפרוטקשיין מהרבה מאוד סיבות.

עד כה אני יכול להעיד על הרבה מאוד מאוד מאוד מגברים של גיביאל שלא נפגמו, ולא ניכנסו למצב הגנה בגלל עומס.

אומנם אתה יכול להעיד על -4- לטענתך. - השאלה מי אמר שהם ניכנסו למצב הגנה בגלל שהתחממו ? כניראה התקנה לקויה.

 

שיבי, 0.0001, 0.001, 0.01, 0.1, 1. אחוזי עיוות, הם לא שמיעים לבני אדם ששומעים עם האוזניים.

יש בני אדם ששומעים עם העיניים שהם מסתבר יכולים לשמוע הכל מכל כל...

 

אני לא אומר שרוקפורד נשמע פחות טוב מגיביאל, אני פשוט אומר שהמגבר -אינו- משחזר את הצליל המקורי בצורה נאמנה.

תיכנס לתרד של המגברים שלי, ותיקרא את הכללים ואת החוקים המקוריים להשוואה בין 2 הגברות !

 

אם מישהו היה רוצה לבוא ולהשוות את המגבר בטענה שהוא "נשמע" טוב יותר .... לא היתי שם את כספי על השולחן.

לא מפני שהוא באמת נשמע טוב יותר, אלא בגלל העובדה שהוא "מפיק" העינות שונה לגמרי ממה שהוא אמור להפיק.

וזה הבדל שהמשתמש יכול לנצל וזה הבדל -שמיע-.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=56557

ציטוט מההודעה המקורית, הראשונה !

 

-- דרך אגב, מגבר שנשמע טוב יותר, אכן חייב להיות עם הענות תדרים =שטוחה=.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מידן חבל להתעסק בטפל כן רוקפורד לא רוקפורד זה לא משנה לענייננו.

 

מה שכן משנה זה שכל מי שיש ברשותו את הרוקפורד האמור צריך לחיות עם ההחלטה שלו לקנות אותו למרות שהוא לא עומד מול הJBL הזול יותר זה הכל, ובנוסף לכך שהוא לא שווה את מחירו.

לחיות עם זה אפשר בקלות לא נורא.

 

אני אישית הייתי מתבאס לקום כל בוקר להכנס לאוטו ולדעת ששילמתי מחיר מופקע למגבר שלא שווה את זה.

 

איפה כל התומכים הנלהבים מהתרדים הקודמים לרוקפורד, נראה לי ירדו למחתרת.

פורסם

מיקמיק, כמה זמן לוקחת המדידה של מגבר אחד? האם יהיו עוד מדידות בסיגנון בעתיד? אולי תעשה מבחן דומה גם למגבר\ים של לאנזר, כדי לשבור מיתוסים, או ההפך כדי לאמת אותם??

 

תודה על המידע, והמשך כך :-D !!

פורסם

כעיקרון בעלי הרוקפורד מרוצים.........

תמשיכו עם זה העיקר טוב לכם וזה ששילמתם תמכור גבוהה פחות חשוב כבר

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

זמן הימשכות המדידה עצמה הוא שולי ..

כל ההכנות של הציוד, מיקום, חיבור רכיבים, הבאת הרכיבים .. וכו כו לוקח קצת זמן.

 

אני מאמין שיהיו עוד מדידות של מגברים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני עדיין לא הגבתי על המבחן עצמו, (אני עדיין בהלם מהתוצאות)

 

קודם כל , כל הכבוד למיקמיק על היוזמה.

 

לעניין,

אין כל הצדקה לכך שהמגבר אינו משחזר את הצליל המקורי בצורה נאמנה.

אני מעריץ מושבע של מותגים חזקים, אני מעדיף לשלם עוד כמה K ש"ח על חברה טובה.

גם אם טוענים שההבדלים אינם שמיעים , אני תמיד מוכן ומזומן לקנות כל מגבר

ייחודי (באשר הוא) מכל חברה , וכמעט בכל מחיר .

אם תספרו לי שהמגבר הוא עבודת יד עם רכיבים בטולרנס נמוך מולחמים בבדיל

מהרי ההימלאייה, אני קונה.

אין לי בעייה לשלם על וודו, אני מחבב את הרעיון שהשקיעו מחשבה בייצור הוודו.

יש לי בעייה עם מגברים שלא מגיבים נכון לסיגנל (כפי שמצופה מהם)

זו הדרישה הראשונה (בלעדיה לא ניתן להמשיך הלאה).

ZZR

פורסם

רק לצורך העניין יהיה מעניין למדוד את המגברים של אייל :)

 

בכל מקרה תוצאות מפתיעות בהחלט! כל הכבוד לשי על הרצינות והדביקות במטרה, אין הרבה אנשים שישקיעו מזמנם ויסעו בכדי לעזור לאנשים שהם בקושי מכירים.

גם כמובן תודה לאלו ש"תרמו" את המגברים שלהם לניסוי...

 

יהיה מעניין לצרף למבחן הזה גם את האוריון 4004

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני רוצה למדוד את המגברים של לנזר, אחד מכל סדרה זה יעשה לי ממש טוב ויפתור הרבה מיתוסים ודיבורים בכל הארץ לדעתי, זה פשוט אופנה להגיד שלנזאר לא עומדת בהספקים...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

קודם כל,כל הכבוד שי על ההשקעה והזמן שהשקעת כדי לתת לנו את המידע הזה.

שנית אני חושב שהוכח שלתמחור של רוקפורד בארץ אין שום סיבה הגיונית,בטח

ובטח אחרי התוצאות האלו של המבחן שגם ככה הכל יקר פה והמגוון דל.

אני מרוצה האמת מהתוצאות של המבחן רק בגלל שזה מראה שעדיין בלי יותר

מדי כסף ופוזה אפשר להביא ציוד טוב וטוב שכך.

אין מה להשמיץ את רוקפורד עדיין היא מהחברות המובילות בתחום בטח מסדרת הפאואר

ומעלה,אבל במחירים שלה בארץ הייתי לוקח JBL על פני הרוקפורד המדובר בכל יום(אם לא שניים).

פורסם

אתה חושב שהם עומדים ? אני בספק...יש להם לפעמים יציאות ממש באין כניסה....הם לוקחים מגבר מוכרים לך אותו ב300 שקל והוא מספק 200 וואט RMS לכל יציאה ?

 

יש דברים לא הגיוניים מי כן מי לא אני לא נכנס לזה אין לי הציוד או הידע לתת חוות דעת אבל הגיונית משהו פה מוזר.....

 

יהיה נחמד למדוד לראות עד כמה החריגה אם בכלל אבל באמת שנראה לי מעט לא הגיוני

 

אני רוצה רוצה רק להבהיר משהו - לא מדובר פה באיזה "אנדר דוג" או איזה מגבר סיני זול שנתן בראש לגדולים....לדעתי JBL מראש הינה חברה משכמה ומעלה שעומדת בקו אחד - קו חזית עם חברה איכותית כמו רוקפורד והיחס הכאילו מזלזל פה של אנשים בJBL נובע רק! מתמחור ושיווק מטומטם של היבואן...הריי זה ברור שאם מלפני שנים היבואן היה דופק פה בארץ רכבי תצוגה מטורפים של JBL מתמחר אותם גבוה וחופר כל היום על היי אנד....אז JBL GTO 75.4 היה נמכר היום בארץ ב2500 שקל וכולם פה היו אומרים "אני קונה מותג, אני קונה רק ג'יי בי אל - אני מעדיף לשלם עוד איקס שקלים כדי לקבל מוצר איכותי" אבל היות והיבואן בארץ (ניופאן) בחר לדחוף מותגים אחרים קאנווד (בתחום האודיו....שימו לב לתמחור הרסיברים שלהם - לפעמים ללא הצדקה) טושיבה....וכו' אז JBL נזנח איפה שהוא מאחור - למה ? כי ליבואן JBL מכניסים מספיק כסף מהאודיו הביתי ומאולמות הקולנוע ככה ש"לרכבים נשאיר קאנווד...שגם בערוץ הזה יהיו מכירות"

 

בכל מקרה אנשי הרוקפורד אל לכם להיות מאוכזבים כל בעלי הרוקפורד פה חפרו עד לפני מספר ימים שהם נהנים מצליל נהדר, וכמעט כולם דיווחו שבשלב זה או אחר היה מותקן אצלהם JBL והם ממש לא אהבו - אז זהו מה שהמסך אומר אומר...האוזן שלכם אוהבת פיקים ב1K כנראה שככה זה...

פורסם

אחרי המבחן האחרון , אני כבר לא מוכן להתנבא מה תהיה התוצאה הצפוייה.

 

אם מודדים הספק, כן מומלץ להעמיס כל 4 ערוצי הגברה, מכיוון שמתח ספק המגבר,

נופל בעקבות העומס.

ZZR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...