Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך מחליטים איזו מכונית לרכוש, מה צריך לבדוק אצל היבואן, מה לחפש בעת קבלת הרכב, איך שומרים על הזכויות ועוד, במדריך הגדול לרכישת מכונית חדשה

 

(מתוך ynet)

 

אז הגיע הרגע, וההחלטה על רכישת מכונית חדשה נפלה. בתחילה חשבתם שאולי זו תהיה משומשת, כי בכל זאת, המחירים הפכו לגבוהים מאי פעם. אבל איכשהו, עם הרבה רצון, מקוריות והתאמת סדרי עדיפויות, הצלחתם לגייס את הממון הנדרש. עכשיו נותר רק העניין ה"פעוט" הזה, של הרכישה עצמה. מה קונים, איך קונים, מה לבדוק, ממה להזהר, מה בכלל צריך לדעת לפני, ומה אחרי.

 

לקריאת הכתבה המלאה היכנסו לקישור הבא:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3097027,00.html

פורסם

החלטה צריכה לבוא מבפנים, אני לא חושב שללכת לחברות ולחפש זה מי יודע מה סבבה.

 

בכל אופן מן הסתם יש לך דרישות.

אם אתה רווק -אוטו קטן

אם אתה רייסר-אוטו ספורט

נשוי עם 2 -משפחתית.

 

כמובן גם שהאלמנט בכלכלי משחק תפקיד חשוב.

 

תעשה שיעורי ביית ,ובנוסף תריץ חיפוש בפורום יעוץ ברכישת רכב ותקרא המון המלצות, יתרונות וחסרונות על לא מעט מכוניות מהפופולאריות ביותר.

 

בהצלחה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...