Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וגם ברכה.

לפני רכישה, אשמח ואודה לניסיונכם, לגבי סוגים של כיריים אינדוקציה תלת פאזי.

האם ישנם תתי סוגים לזה ?

תכונות מסויימות שלא הייתם מתפשרים עליהן (או פשטות הפעלה שאולי דווקא כן כדאי שתהייה) ?

המלצות או דיס-המלצות על מותגים מסויימים ?

תודה מראש.

 

alfa 156 2.5.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היו לי כיריים גנריות שכשלו לאחר 6-5 שנים ומזה כ-6 שנים עם כיריים של סימנס שסה"כ טובות, החסרון היחיד שאני מכיר הוא שרטיבות מפריעה לתפעול מנגנון המגע כאשר הוא נרטב.

מבחינת תכונות, אם בכוונתך להשתמש בסירים גדולים, בדוק שקיימת אפשרות להשתמש בשני משטחים

סמוכים עבורם.

תביא בחשבון שכיריים אינדוקציה מצריכות סירים מתאימים, אם אין לך כאלה מדובר בעוד כמה אלפי ש"ח, בהתאם למגוון הנדרש לך.

ועדיין - אין דרך חזרה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אנחנו עם סמסונג, 4 להבות בשני גדלים.

התכונה הכי חשובה והכי טריוויאלית זה התאמה לשיש. הגדלים הם סטנדרטים, אבל יש כמה צורות שונות כמה שאני זוכר.

המגבלה העיקרית של אינדוקציה, זה שלא רק שהסירים צריכים להתאים ספציפית לאינדוקציה, אלא שהם צריכים להיות בגודל מתאים למשטח - קוטר קטן מדי לא יפעיל אותו בכלל, וגדול מדי יגרום לחלק מהסיר לא להתחמם. לפני הקניה זה מאוד הטריד אותי, והחשבתי לקנות דגם יותר יקר שאפשר לחבר בו כמה ביחד. בסופו של דבר התפשרתי, ועד היום לא הייתי צריך את זה. 

 

(לא חושב שיש סיבה להוציא אלפי שקלים על סירים. זה כמובן תלוי בגודל המשפחה, בכמה סירים אתה משתמש במקביל ועוד. אבל זה לא באמת צריך להיות כזה יקר, וגם יש הנחות רוב הזמן במותגים המוכרים)

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אלפי שקלים זה מצטבר עם הזמן ולפי הצרכים. כאשר אנחנו קנינו את הכיריים הראשונים העסקה כללה איזה 3 סירים, הוספנו עוד כמה ובמהלך השנים הצטברו עוד. התאימות לאינדוקציה הרבה יותר נפוצה כיום והמחירים ירדו בהתאם לכך, אבל עדיין צריך לשים לב לסימון הסליל (או כיתוב מתאים) כאשר קונים סירים חדשים.

למי ששומר הפרדת כלים מטעמי כשרות (אנחנו לא) ההוצאה גדולה יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי צריך סיר אז קפצתי היום לקניון. בלי לכוון לאיזה מבצע מיוחד. עשיתי סיבוב בין החנויות. אצל כולם המדבקות עם המחיר על הסירים לא קשורות לכלום.

הסגנון: המחיר על הסיר 600 שקל אבל אם אתה קונה שני סירים אז שניהם ביחד עולים 200..

בסוף קנינו סיר יציקה לתנור 10 ליטר, סוטאז 30 ס"מ ןעוד סיר בינוני. הכל ביחד 500 שקל. על זה הוספנו 25% היה של ביחד בשבילך. ככה יצא 375 לשלושה סירים. בשגרה יש לנו לא יותר מ10 סירים וזה מספיק לנו להכל.

מעבר לזה, מי שהסירים שלו הם תוצרת העשור האחרון ולא ירושה מהסבתא, כנראה שרוב הסירים שלו כבר מתאימים לאינדוקציה.

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, חולגי כתב:

תכונות מסויימות שלא הייתם מתפשרים עליהן (או פשטות הפעלה שאולי דווקא כן כדאי שתהייה) ?


משהו אחד שכדאי מאוד לשים לב אליו - רזולוציית דרגות העוצמה. נראה שבאופן ממש אוניברסלי בכיריים אינדוקציה (וגם הלוגן) יש תשע דרגות הפעלה משום מה. אבל בדגמים מסויימים, כמו הבוש שלנו, למשל, יש חצאי-דרגות, כלומר אפקטיבית יש 17 דרגות. זה מאפשר שליטה הרבה יותר טובה על עוצמת החימום, אז שים לזה לב היטב.

מעבר לכך, בגדול זה מוצר די גנרי ולא מתוחכם במיוחד, אני חושב שגם כיריים של מידאה או בקו יעשו את העבודה (כאמור אם תמצא דגם עם רזולוציה טובה של דרגות). וכן, אחרי אינדוקציה אין דרך חזרה. 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 20 שעות, sperial כתב:

תביא בחשבון שכיריים אינדוקציה מצריכות סירים מתאימים

נכון עקרונית.  בפועל יש מתאמים שמאפשרים לעבוד עם כל סיר.  מניסיון.

פורסם (נערך)

אני קניתי מוצרי חשמל חדשים לפני שנה, היה לי חשוב כיריים "חלקות" במראה בלי יותר מדי סימונים/עיגולים/קווים.

אצלי במשפחה כולם עם כיריים אינדוקציה, פסלתי את כל הדגמים שיצא לי לנסות:

מילי - יקר מדי.

דה דירטש - שירות על הפנים, מוצר לא אמין, התקלקלו 4 פעמים בשנתיים.

TEKA - הפעלה מסורבלת, והטאצ' בכפתורים מאוד לא רגיש, צריך ממש ללחוץ בעוצמה.

 

לבסוף קניתי גורניה IS645, עלו לי אז 2700 שח ואני מאודדד מרוצה מהם, לגמרי ממליץ אם זה בתקציב שלך - יש חצאי דרגות עוצמה, פונקציה חיבור משטחים, הרתת מים מהירה וטיימר.

 

הייתי מקפיד לקנות כיריים שאפשר "לאחד" משטחים/אזורים גמישים, כי לפעמים כשמשתמשים בסירים רחבים החימום באזור הספציפי לא מספיק טוב והאוכל לא יוצא מבושל בצורה אחידה.

WhatsApp Image 2024-12-21 at 14.20.22.jpeg

עריכה אחרונה על ידי `Infinity
  • רעיון טוב! 3

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

פונקציה חשובה היא תדר הפעולה בעוצמות נמוכות.

אם בעוצמה הנמוכה למשל הוא מפעיל את החימום למקסימום לשניה, ואז ממתין 10 שניות, זה גרוע ביותר ועלול לשרוף את האוכל שצריך בישול עדין.

לצערי רוב המפרטים לא מראים את הנתון.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

תודה על התגובות.

שאלה ברשותכם - ראיתי מוצר של "בוש", שני איזורי בישול קבועים ואחד "גמיש".

כשאומרים "איזור בישול גמיש", עד כמה האיזור הגמיש באמת כזה (בהתייחס לתמונה, זה הצד השמאלי של היעריים) ? ניתן לשים עליו כל גודל של סיר שייכנס בטווח ?

 

 

Screenshot_20241221_203401_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

פורסם

לנו יש בוש PIE611BB5E ואני אישית מבסוט מהדגם.

 

לפני 3 שעות, Nemesis כתב:

פונקציה חשובה היא תדר הפעולה בעוצמות נמוכות.

אם בעוצמה הנמוכה למשל הוא מפעיל את החימום למקסימום לשניה, ואז ממתין 10 שניות, זה גרוע ביותר ועלול לשרוף את האוכל שצריך בישול עדין.

לצערי רוב המפרטים לא מראים את הנתון.


זו בעיה שקיימת אולי בכיריים מדגמים מאוד פשוטים וזולים, למשל כירת ההלוגן הסינית בשקל וחצי שיש לי במקום שבו אני גר כרגע. כיריים נורמליות ממתגות בצורה יותר סבירה.  

 

חזיר דיזל

פורסם
לפני כשעה, חולגי כתב:

תודה על התגובות.

שאלה ברשותכם - ראיתי מוצר של "בוש", שני איזורי בישול קבועים ואחד "גמיש".

כשאומרים "איזור בישול גמיש", עד כמה האיזור הגמיש באמת כזה (בהתייחס לתמונה, זה הצד השמאלי של היעריים) ? ניתן לשים עליו כל גודל של סיר שייכנס בטווח ?

 

 

Screenshot_20241221_203401_Chrome.jpg

בעקרון כן, ראה בסרטון:

 

אבל אם אתה שם משהו לא מספיק גדול, שנוגע במרכז של שני האזורים, רק אזור אחד יעבוד.

 

  • מעניין 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 22 שעות, פינדר כתב:

 

מעבר לזה, מי שהסירים שלו הם תוצרת העשור האחרון ולא ירושה מהסבתא, כנראה שרוב הסירים שלו כבר מתאימים לאינדוקציה.

זה לא נכון כי אפילו בסירים הפשוטים (ברובם) היצרנים בעשור האחרון מכניסים רשת מחוררת בתחתית בשביל כירות אינדוקציה.

 

לא יודע מה איתכם אבל אני כבר כמה שנים עובד בעיקר עם הסחורה של "שופרסל" ומאוד מרוצה. מחליף מתי שאני רואה סימני בלאי ושלום על ישראל. בממוצע 100 שח לסיר בתקופות מבצעים (קונים בתיזמון הנכון).

ראש השנה האחרון החלטתי לעבור לסירי נירוסטה וקניתי כמה מהדור החדש עם ציפוי נון-סטיק (רואים אותם עכשיו הרבה מאוד בכל התוכניות בישול, זה ציפוי שקוראים לו "גרפיט" והוא נראה עם דוגמא\PATTERN כזו = לא חלק). סירים מעולים. נכנסים למדיח. הופתענו לטובה.

 

לפני 4 שעות, Nemesis כתב:

פונקציה חשובה היא תדר הפעולה בעוצמות נמוכות.

אם בעוצמה הנמוכה למשל הוא מפעיל את החימום למקסימום לשניה, ואז ממתין 10 שניות, זה גרוע ביותר ועלול לשרוף את האוכל שצריך בישול עדין.

לצערי רוב המפרטים לא מראים את הנתון.

זה נכון אבל ברוב הכירות במחירים העממיים זה ככה - ותן לי לגלות לך משהו: שום דבר לא נשרף. לסיר יש עובי ופיזור חום וזה מונע את ה"מכת חום" שאתה מדבר עליה שלכאורה גורמת לשריפת אוכל.

גילוי נאות - עובד עם כיריים רחבות (77X52 ס"מ) ולא יקרות של SAUTER (תוצרת גרמניה). קנינו לפני שנה פלוס במחיר דיי מצחיק (במקום ב 2400 ש"ח הכי זול ב ZAP ->  ב 1900 ש"ח דרך אולסייל). הלכתי על הדגם הזה לאחר שראיתי אצל לקוחות שקנו (ואני יודע שסאוטר זה מדבקה, אז ציפיתי למשהו סיני או תורכי) וכשראיתי שזה תוצרת גרמניה, הזמנתי בלי לחשוב פעמיים (מה גם שבאופן מיסטי זה התאים למידות חיתוך שיש של הכיריים הקודמות [קרמיות] ולא היה צורך בשינוי בחיתוך של השיש). גם הקודמות שלי היו סאוטר (איטלקי). 

אינדוקציה זה באמת ליגה אחרת ואין מה לחזור אחורה.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...