Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 22.12.2024 בשעה 00:17, Derish כתב:

אולי זו רק החווייה שלי בתור רווק עם שני סירים ומחבת שהשימוש שלו בכיריים מסתכם בבישול פסטה או טיגון חביתה, אבל מה אתם (או בנות הזוג שלכם) כבר עושים איתם שמשנה עד כדי כך את התמונה?

או, טוב ששאלת ועוד יותר טוב שהזכרת בנות זוג!

תן לאשתי לבשל פעם אחת אצלך בבית (עם השפרצות לקיר/תקרה/רצפה) ואז תבין.

 

אם אתה בחור מסודר שעובד נקי, היתרון טמון רק במהירות החימום של סיר מלא מים לקראת הטבלת הפסטה, וזהו.

 

לעניות דעתי - בהחלט קפיצה רצינית מבחינת התמודדות עם לכלוך, שאר ההבדלים - אה נו. הרבה גימיקים. טיימר סליידר חרטא... נו

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לכם על כל התגובות.

שאלה מסקרנות בבקשה: והיה אם מישהו שם סיר מנירוסטה למשל, על כיריים כאלה - מה יקרה ? נזק כלשהו ? לא יתחמם ?

(איני מתכוון לנסות. רק שואל)

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)
בתאריך 20.12.2024 בשעה 15:34, sperial כתב:

תביא בחשבון שכיריים אינדוקציה מצריכות סירים מתאימים, אם אין לך כאלה מדובר בעוד כמה אלפי ש"ח, בהתאם למגוון הנדרש לך.

 

אם קנית סירים חדשים ב10-15 שנה האחרונות רוב הסיכויים שהם מתאימים לאינדוקציה.

גם לא חייב סירים באלפי שקלים. 

שבוע שעבר קניתי סירים ומחבתות בנעמן אאוטלט (יש סניף במרכס תל אביב זה לא שנסעתי במיוחד): 3 מחבתות בגדלים שונים, 2 סירים, תבניות לאפיה, תרבדים עלה 407 ש״ח ועוד צוברים 10% למועדון. לא יודע איך זה כזה זול וגם לא אכפת לי. אבל זה לא אלפי שקלים. הכל לא רק שמתאים לאינדוקציה, גם מתאים למדיח (לא קונה משהו שלא מתאים למדיח).

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
בתאריך 20.12.2024 בשעה 23:34, פינדר כתב:

הייתי צריך סיר אז קפצתי היום לקניון. בלי לכוון לאיזה מבצע מיוחד. עשיתי סיבוב בין החנויות. אצל כולם המדבקות עם המחיר על הסירים לא קשורות לכלום.

הסגנון: המחיר על הסיר 600 שקל אבל אם אתה קונה שני סירים אז שניהם ביחד עולים 200..

בסוף קנינו סיר יציקה לתנור 10 ליטר, סוטאז 30 ס"מ ןעוד סיר בינוני. הכל ביחד 500 שקל. על זה הוספנו 25% היה של ביחד בשבילך. ככה יצא 375 לשלושה סירים. בשגרה יש לנו לא יותר מ10 סירים וזה מספיק לנו להכל.

מעבר לזה, מי שהסירים שלו הם תוצרת העשור האחרון ולא ירושה מהסבתא, כנראה שרוב הסירים שלו כבר מתאימים לאינדוקציה.

זה בגלל השי לחגים

 

נותנים לך 500 שקל, אתה בא לקנות בנעמן ודומיו אומרים לך זה לא כולל מבצעים, אתה אומר בסדר מה המחיר? אומרים לך 600 שקל לסיר.

אתה אומר להם אבל איך זה הגיוני כשבמבצע כל הסט עולה 400, אומרים לך זה מה יש.

 

ואז אתה נאלץ לקנות כי אחרת הכסף יהיה ללא שימוש או שאתה מקלל אותם וחוזר אחרי שנה בתקווה שמשהו ישתנה (והוא לא)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.


×
×
  • תוכן חדש...