Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיפור על DSG


amosbmw

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, pasat04 כתב:

יש לי במקרר קרטון חלב בנפח הזה...

אני נוהג ברכב עם מנוע בנפח של בקבוק zero משפחתי...

יצא לי לנהוג בקארוק ובאוקטביה דור3 ודור 4 עם מנוע 1.0, הביצועים לא רעים בכלל.

אחרי 3 שנים עם אוקטביה 1.2 עברתי למנוע 1.5 והביצועים הרבה יותר טובים מהמנוע הקטן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב, יש עוד אופציה חוץ מ-auto hold וזה hill assist. עובד בצורה דומה ל-AH רק שמופעל בשיפועים של 5 מעלות ומעלה. קיים בסקאלה ובעוד דגמים של הקבוצה, אני מניח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, rev-Match כתב:

כיף לשייט ב 120 על אלפיים סל"ד, כי שיש לך רכב חזק שעושה 1-14/16 בזמן שהחברים עם האטמוספרי והפלנטרי בקושי 1-12.

גם לי כיף לשייט עם גיר פלנטרי 8 הילוכים על 120 קמ"ש באלפיים סל"ד שעושה 1-24 (4,1L/100km).

 

בקיצור בשביל לקנות רכב מתוצרת VAG צריך להפוך למומחה בזיהוי תיבות DSG אם הן יבשות, לחות, רטובות, קנולה, שמן זית... 

 

מה שמעניין זה שפולקסווגן מתקינים גיר פלנטרי 8 הילוכים בקראפטר ובטוארג...

(בחיפוש זריז הגירים בAudi מ-A4 ומעלה גם פלנטריים)

 

 

בכל מקרה לדעתי בפקק בעליה זה עדיין לא יעזור לחכות כל פעם שיהיה מקום, כי בעליה יש צורך ביותר החלקה של הקלאץ' כדי להתחיל להתקדם.

ובנוסף אם תחכה בארץ בעליות כל פעם למספיק מקום או שיצפרו לך את האוזניים או יכנסו לך לנתיב.

הגירי DSG DCT למינהים עובדים טוב, כל עוד לא עומדים בפקקים... 

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך שום מומחיות, אני גר בירושלים ונוסע כבר 10 שנים ברכב עם תיבה כפולת מצמדים.

לצערי, יצא לי לא פעם ולא פעמיים לעמוד בפקק ממושך בעלייה ולא קרה כלום.

פה בפורום, יש אנשים שכותבים שצריך לאמץ סגנון נהיגה מתאים לגיר DSG, אני נוהג ברכב שלי בדיוק כמו שאני נוהג ברכב עם גיר פלנטרי - משלב ל- D ונוסע...

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, amosbmw כתב:

לפי הלוג שיחות של הטלפון - 7 דקות ו27 שניות.

מניח שזו תשובה נכונה.

 

אני חושב שזה מספיק זמן לעמוד בצד, לחכות כמה דקות להורדת טמפרטורה ובחינה שהנורה הכתומה כבתה. יש לי תחושה שחלק מהתסכול שלך נובע מכך שזה קרה לאשתך ולך זה לא היה קורה.  

הרי ביננו - כנראה חלק מאוד גדול מהנהגים אדישים אם הנורה הכתומה היא בגלל איבוד אוויר, מחשב מנוע או גיר. ובכל זאת מאוד קל להבין מדוע כשמאבדים אוויר כדאי לפתור את זה מיידית. (יש כאלו שיסעו על הג'אנט - זה מקרה אבוד - דומה לדעתי למה שקרה לכם).

 

שורה תחתונה - לדעתי הרכב לא כשל אלא הנהג. ניתנה התרעה והתעלמו ממנה. מכאן לעלות את ה DSG לעולה זה עוול לדעתי.

אבל אנחנו תמיד בעד פוסטים שאמוציות מעורבות בהן.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, רוןS כתב:

במצב ספורט המנוע עובד ברצועת סל"ד גבוהה יותר, ז"א יותר כח, פחות החלפות הילוכים

 

לא בהכרח ולא רק.

השוני העיקרי הוא חידוד תגובת הדוושה והנטייה להוריד מהר הילוך, ופחות השארה בסלד גבוה. 

לפני 10 שעות, pasat04 כתב:

יש לי במקרר קרטון חלב בנפח הזה...

(סתם ציטוט ששמעתי השבוע והצחיק אותי).

סה"כ שמעתי וקראתי שהמנוע הזה מספק תנועה לא רעה. כמובן שזה אישי, לכל אחד, והציפיות שלו מהרכב/מנוע

 

יש לי עשרות אלפי ק"מ על רכבי VAG עם מנועי 2.0, 1.8 ו-1.4.

אני אומר ככה, למי שנוהג בקצב של התנועה, לא צריך יותר. המנוע מספק מספיק דחף לכל תמרון והרכב זריז. 

גם לשיוט ועקיפות עד 140, מספיק. 

אני אישית מגיע הרבה פעמים עם הרגל לרצפה, אבל אני באמת לא דוגמא לכלום. הרכב גם עושה 1 ל-9, ואני נוהג בו שליש מהזמן, במקרה הטוב. 

 

עם צמיגי 16, נדמה לי שמנוע 1.5 ייתקשה להוריד את כל הכוח בלי שהבקרה תתערב, במהירויות נמוכות, אבל זה יתאים לבעלי רגל כבדה. 

לפני 13 שעות, Rשף כתב:

נשמע כמו בעל טסלה ממוצע ״נפלה לי דלת, התוכנה התנגשה ברכב אחר וננעלתי באוטו בלי מזגן אבל זה רכב מדהים! תחי אלון מוסק

 

כאילו מצחיק אבל ממש לא קשור לכלום. 

ב-2012 היה ריקול. תקנו באחריות. סה טו. מאז, כלום. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הגיר ואת הרכב, אבל זה שזה קורה מרגיש לי כמו טעות של היצרן, הייתי מעדיף שהרכב ייכבה, או ירים את הטורים (מעט) לבד, ככה שהרכב יאלץ את הנהג לבחור בין האצה לבין עצירה.

 

הפתרון הזה של האוטוהולד, נשמע לי אפילו יותר מוזר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, falou כתב:

וגם הניסיון שלי לא רע. החלפת מצמדים בלאונים (2) 2012 באחריות, וזהו.

כנ"ל. 10 שנים עם פולו (מתה בגיל 12), אפילו לא הוחלפו מצמדים.

כרגע עם ארונה יותר צעירה, ואין בעיות.

זה בדיוק הקטע שאני חוזר עליו בשרשורי ההפחדה של DSG - אף אחד לא פותח שרשור או תלונה בפייסבוק "אני X שנים עם DSG והכל בסדר". אבל על תלונות כן וזה צף לתודעה. וברגע שנוצר אישיו (ובהחלט היה אישיו בשנים הראשונות), נוצרת סטיגמה, ואז כולם חוטאים בהטיית האישוש.

בתאריך 26.6.2024 בשעה 12:11, falou כתב:

כל דגם שהיה לי עם DSG היה קצת אחר. אחיטוב זה ב-D עם להוריד מהכפתורים בהגה לפי הצורך, כשיש כפתורים... 

בהחלט. עם הפולו לא השתמשתי בפיקוד הידני כי הוא היה בידית ההילוכים. אבל עכשיו מההגה - זה פשוט נפלא. התיבה רוב הזמן ב-D ועושה עבודה טובה, אבל כשאני יודע משהו שהיא לא (מתקרב לעיקול, מתכונן לעקיפה), פשוט מוריד הילוך\ים דרך ההגה בקלות ומהירות.

זה היופי של התיבה, היא יכולה להיות אוטומטית, והיא יכולה להיות (כמעט סוג של בערך) ידנית, רק בלי דוושת קלאץ'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתקשה בבחירת המילים, אבל אנסה, מבלי כוונה לפגוע באף אחד.

לפי התגובות כאן, אנחנו ככל הנראה עם של גאוני מכאניקה ומתכנני על, שמצליחים בכל פעם מחדש לזהות טעויות של יצרני רכב/ציוד/מכלולים כשכל מה שנדרש זה שאנחנו לא נאלץ להבין משמעות של צורת התנהגות שלנו, כי ככה אנחנו רגילים ורוצים. 

 

הדרישה אגב או יותר נכון הציפיה עצמה היא נכונה. זכור לי משפט של טום קרוז בסרט ימי הרעם - אני הנהג ואתה המהנדס אז תעשה שהצמיגים לא יתפוצצו ואני אמשיך לנהוג על מנת לנצח. (משהו בסגנון) 

https://youtu.be/Pn-RCxS0_rs?feature=shared

 

מי שלא רוצה/מבין/מתחשק לו לשנות משהו באופן הנהיגה שלו, תמיד יכול לבחור ברכב עם גיר רציף או פלנטרי . אף אחד לא מאלץ קונים לבחור ברכב עם גיר כפול מצמדים של אף יצרן.

 

ואגב ההשהיה/הססנות בהחלפת הילוך בגירים האלה איננה בהעברת הילוכים אלא רק בכניסה להילוך ראשון  או לאחורי . לכן למי שרגיל לבעוט בדוושת התאוצה ביציאה מהמקום זה תמיד יהיה חיסרון. 

 

  • אהבתי 2

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, zaf כתב:

מי שלא רוצה/מבין/מתחשק לו לשנות משהו באופן הנהיגה שלו, תמיד יכול לבחור ברכב עם גיר רציף או פלנטרי . אף אחד לא מאלץ קונים לבחור ברכב עם גיר כפול מצמדים של אף יצרן.

 

או רכב חשמלי 😉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

הדרך שלו והדרך (הנכונה) של המתכנן.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, zaf כתב:

אני מתקשה בבחירת המילים, אבל אנסה, מבלי כוונה לפגוע באף אחד.

לפי התגובות כאן, אנחנו ככל הנראה עם של גאוני מכאניקה ומתכנני על, שמצליחים בכל פעם מחדש לזהות טעויות של יצרני רכב/ציוד/מכלולים כשכל מה שנדרש זה שאנחנו לא נאלץ להבין משמעות של צורת התנהגות שלנו, כי ככה אנחנו רגילים ורוצים. 

 

מי שלא רוצה/מבין/מתחשק לו לשנות משהו באופן הנהיגה שלו, תמיד יכול לבחור ברכב עם גיר רציף או פלנטרי . אף אחד לא מאלץ קונים לבחור ברכב עם גיר כפול מצמדים של אף יצרן.

 

ואגב ההשהיה/הססנות בהחלפת הילוך בגירים האלה איננה בהעברת הילוכים אלא רק בכניסה להילוך ראשון  או לאחורי . לכן למי שרגיל לבעוט בדוושת התאוצה ביציאה מהמקום זה תמיד יהיה חיסרון. 

 

 

אחזור על זה בפעם ה20, איפה כתוב בספר הרכב של הרכבים בעלי ה DSG שיש לנהוג ברכב בצורה שונה \ אחרת ולהתאים את עצמך לגיר?

איך אתה מצפה מהמשתמש הממוצע שינהג שונה אם אתה לא טורח להגיד לו את זה בספר הדרכה?

 

ההשהייה והססנות בהעברת הילוכים קיימת גם בהורדת הילוכים, אתה מקבל שניה שתיים של השהייה בקיק דאון במצב D.

גם ביציאה מהמקום יש השהייה מורגשת שנועדה כנראה לשמור על המצמדים.

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, zaf כתב:

אף אחד לא מאלץ קונים לבחור ברכב עם גיר כפול מצמדים של אף יצרן.

האיחוד האירופי עובד מאוד חזק על לאלץ אותך. הדרישות שלהם נגד זיהום כל כך מטורפות שכבר אי אפשר לייצר גיר ידני שעומד בהן. כמו שהם רוצים להעביר את כולם לחשמלי.

לא נשארו כמעט אופציות לא לבחור בזה.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הוא לא. הוא לא מאלץ אותך הוא מאלץ את היצרנים שמוכרים באירופה.

אתה יכול לקנות רכב בתקינה אמריקאית, או אירופאי עם גיר פלנטרי, עדיין יש כאלה והם עומדים בתקנות זיהום.

 

לפני 13 דקות, פליקס כתב:

 

אחזור על זה בפעם ה20, איפה כתוב בספר הרכב של הרכבים בעלי ה DSG שיש לנהוג ברכב בצורה שונה \ אחרת ולהתאים את עצמך לגיר?

איך אתה מצפה מהמשתמש הממוצע שינהג שונה אם אתה לא טורח להגיד לו את זה בספר הדרכה?

 

ההשהייה והססנות בהעברת הילוכים קיימת גם בהורדת הילוכים, אתה מקבל שניה שתיים של השהייה בקיק דאון במצב D.

גם ביציאה מהמקום יש השהייה מורגשת שנועדה כנראה לשמור על המצמדים.

כתבתי שההשהיה היא ביציאה מהמקום. 

ובנהיגה שיגרתית אין כל צורך בקיק דאון, גם כשאתה רוצה לצאת לעקיפה. 

 

אם אופי הנהיגה שלך הוא לצאת לעקיפות ספונטניות כשאין לך מספיק מרווח מאחורי הרכב הנעקף, אז אתה נזקק לקיק דאון. 

בדיוק כמו שנטען כל הזמן , אופי הנהיגה שלך הוא הקובע.

 

ספרי ההדרכה לוקים בחסר ברובם, אבל אני מניח שיש כאלה שלא. אבל גם אם היו, שאל את עצמך - מי או כמה מהנהגים שאתה מכיר בכלל קראו אי פעם את הספרים האלה?

 

תראה בקבוצות שונות ברשת את השאלות הבסיסיות על מה פרוש הודעות או נורות שנדלקו. 

לעיתים גם מעיד על רמת ידיעת/אי ידיעת אנגלית (שואלים למשל מה זו ההודעה oil service due in 30 days) 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, אין בעיה, אבל למה לא לייצר נורה או שהיום אפשר כבר ממש להראות הודעה לנהג: "נהג יקר, נהג נכבד, הקלאץ שלך תכף נאבד"

 

הנהג יכול לשבת בתוך הרכב שלא משקף לו לגמרי את המצב המכני. זה קצת כמו שהיו צרפתיות פעם בלי שעון חום והיית צריך להוסיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...