Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מה המשמעות של הוספת אשתי לבעלות על הרכב מבחינת התנהלות מול הרשויות\חברות ביטוח\מכוני רישוי?

 

 

 

פורסם

לא יודע לגבי הוספת יד, אבל זה סתם עוד בירוקרטיה וכאב ראש עבורך. כדאי לוותר.

תגיד לאשתך שהיא זכאית למחצית משווי הרכב במקרה גירושים גם אם היא לא רשומה ברישיון.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

 

הוספת בן או בת זוג לרישיון הרכב, מתבצעתבמשרד הרישוי בנוכחות שני בני הזוג. עליכם להביא את תעודות הזהות שלכם וכן את רישיון הרכב. הוספת שם בן או בת הזוג אינה כרוכה בתשלום ואינה מוסיפה יד בקובץ הבעלים. 

הוספת שם שותף או קרוב משפחה לבעלות הרכב: במקרה של הוספת שותף או קרוב משפחה כגון: הורים, אחים, ילדים וכדומה, הרישום מתבצע בתשלום ובהוספת יד בקובץ הבעלים לרכב כמו כל העברת בעלות. הרישום מתבצע בסניפי הדואר בלבד.
 

 

 

 
פורסם
לפני שעה, KoF-sHeLeG כתב:

לא יודע לגבי הוספת יד, אבל זה סתם עוד בירוקרטיה וכאב ראש עבורך. כדאי לוותר.

תגיד לאשתך שהיא זכאית למחצית משווי הרכב במקרה גירושים גם אם היא לא רשומה ברישיון.

מנסיון של חברים לאחרונה, סתם כאב ראש מיותר. העסק הסתבך במכירה כי היו חייבים נוכחות של שני בני הזוג.
הקוריוז היה בדמות עבירות מהירות מצולמות, הנקודות ״חולקו״ בין בני הזוג , מכיוון שהחבר שלי השתמש מרבית הזמן בהסעה לעבודה הוא ״ספג״ את הנקודות וקורס נהיגה ״מונעת״ בגין העבירות של אישתו. 

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

 

לפני כשעה, zaf כתב:

מנסיון של חברים לאחרונה, סתם כאב ראש מיותר. העסק הסתבך במכירה כי היו חייבים נוכחות של שני בני הזוג.

היום כבר ניתן להעביר בעלות באיזור האישי הממשלתי גם אם יש יותר בעלים אחד. 

 

https://www.gov.il/he/service/transference-partner-private

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ובטסט השנתי צילום רישיונות נהיגה (או תז, או דרכון) של השניים.

בכל מקרה, אין לרישום הזה משמעות מעשית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא נכון

אשתי גם רשומה על הרכב שלי ואף פעם לא נדרשתי להביא צילום של הרישיון שלה לטסט.

לא זוכר מה הייתה הפרוצדורה כדי להוסיף אותה, אבל מבחינתי זה לא השפיע על דבר (ביטוח או מכוני רישוי).

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם (נערך)

גם אני חשבתי כך שלושים ומשהו שנים ולמעלה מ-50 טסטים בוצעו עם זיהוי שלי בלבד (האמת, אני לא זוכר מתי התחילו לדרוש צילום תעודה מזהה). עד שיום אחד הגעתי למשרד של מכון רישוי ודרשו ממני גם את צילום הרישיון של אשתי. בסופו של דבר ואטסאפ לואטסאפ למייל ולסיום הודפס בגודל A4 וצורף למסמכים.

 

לטסט שעשיתי הבוקר הבאתי צילום של שני הרישיונות.

 

אולי @kompy יתן תשובה מוסמכת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ע״פ הנוהל הרשמי, יש להצטייד בתעודות מזהות של כל בעלי הרכב הרשומים (שניים או יותר).

כמו-כן, יש להצטייד ביפוי-כח המקנה לכל אחד מהרשומים רשות לבצע את המבחן השנתי.

בפועל, אפשר לספור על אצבעות יד אחת את המכונים שמתנהלים נכונה לפי נוהל זה.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מהתגובות כאן נשמע כאילו פותח השירשור מתייעץ האם כדאי להקיף את כדור הארץ על חד אופן...

 

כולו להוסיף את אישתו כבעלים נוסף...

עשתי זאת בשתי המכוניות שלי. למה? לא יודע. שיהיה.

8 שנים ו4 מכוניות, ולא נתקלתי בשום בעיה.

 

תודה על החידוש בעניין הצגת ת.ז / יפויי כוח למבחן הרישוי השנתי.

 

בהצלחה.

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
בתאריך 3.5.2024 בשעה 15:12, zvit כתב:

 

היום כבר ניתן להעביר בעלות באיזור האישי הממשלתי גם אם יש יותר בעלים אחד. 

 

https://www.gov.il/he/service/transference-partner-private

במקרה של החברים, היא בעלת תו נכה (רגליים) וזה היה מייגע.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם


מסתבר שפעולה זו לא ניתן לעשות אונליין וצריך  להזמין תור ולהגיע פיזית למשרד הרישוי עם בת הזוג או יפוי כח

תודה לעונים

פורסם
בתאריך 3.5.2024 בשעה 15:47, sperial כתב:

אולי kompy יתן תשובה מוסמכת.

איך מוסמכת?

 

לפני 6 שעות, שביט כתב:

מהתגובות כאן נשמע כאילו פותח השירשור מתייעץ האם כדאי להקיף את כדור הארץ על חד אופן...

קשה.

 

פורסם
לפני 25 דקות, elera כתב:

איך מוסמכת?

 

הוא בעל מקצוע בתחום. מנהל מכון רישוי. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כעיקרון זה מיותר, דורש הגעה פיזית למשרד הרישוי ונוכחות של שני בני הזוג כשמעבירים בעלות.

בדרך כלל לא כדאי. אבל יש מקרים שכן - למשל עם בן הזוג שכרגע לא רשום ברישיון יוכל לקבל ממקום העבודה השתתפות בהוצאות רכב כאשר יציג רישיון על שמו.

 

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...