Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עשיתי בדיקת רכב לפני קנייה ל I 20.

 

המוסך מורשה שאני לא מכיר אמר שיש נזילה בשמן וצריך להחליף אטם ראש מנוע.

 

כעבור כמה ימים עשיתי טיפול לאחר קנייה.

 

המוסך השני שאני מכיר ( בערך פעם בשנה על המזדה 3 )

 

אמר שאין צורך להחליף את האטם והוא החליף רק שבה לקרטר.

 

ההבדל במחיר הוא 700 ש"ח לעומת  30 ש"ח.

 

למי מהמוסכניקים להקשיב ?

עריכה אחרונה על ידי husky
פורסם

כנראה אטם מכסה שסתומים, ולא אטם ראש מנוע.
אם האוטו "מזיע" שמן משם, זה דבר שקל מאד לאתר.

כל/חלק מ האיזור שמתחת למכסה השסתומים יהיה פשוט מג'וייף משמן שחור...

 

תתחדש על האוטו. (תיכף ההנהלה תאחד לך את כל השרשורים שפתחת...)

 

חפש את המדריכים המצויינים של @EliC25 לדגם שלך, וליונדאי/קיה בכלל.

יש לו גם מדריך להחלפה עצמית של אטם מכסה השסתומים המדובר...

(ספויילר - אם תיישם את מה שמוסבר שם, זה יעלה לך הרבה הרבה פחות ממה שביקשו ממך במוסך)

 

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

תודה natco

 

המתווך חזר על זה כמה פעמים לגבי ההמלצה להחליף את אטם ראש המנוע ..

 

אני לא מבין גדול בדברים הטכניים.  נשאיר את זה ככה.  נראה איך הולך בימים והשבועות הקרובים.

 

נבדוק שמן 😃

עריכה אחרונה על ידי husky
פורסם

תחליף את בורג הריקון. אם הנזילה תפסק - מצויין.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

או שלא שמעת טוב את "המתווך", או שאין לו מושג על מה הוא מדבר, או שהוא נתן לך רק את המחיר של החלק ללא העבודה וזה הקטע הזול.

עושה הרבה יותר הגיון שמדובר באטם מכסה שסתומים, החלק העליון והנגיש של המנוע כפי שנתקו ציין, אטם ראש מנוע יושב בין הראש לבלוק ומצריך את הפרדתם, לא חצי שעה עבודה.

אם המוסך השני לא ראה בנזילה אסון שיש לטפל בו, זאת כנראה הזעה לא רצינית, למרות שאני אישית הייתי מחליף, לא בעד שום איבוד שמן.

את השייבה יש להחליף בכל פעם שפותחים את בורג הריקון.

עריכה אחרונה על ידי yairw
  • אהבתי 2

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 19 שעות, yairw כתב:

את השייבה יש להחליף בכל פעם שפותחים את בורג הריקון

נכון אבל מניסיון אישי של שנים בעבודה בהרבה מוסכים ״כלליים״ רובם לא מחליפים את השייבה בכל החלפת שמן.

  • מבאס 2
פורסם

לא הבנתי אם יש נזילה מהמכסה שסתומים יהיה שמן גם בצידי המנוע, ואם השמן רק על הקרטר זה או שייבה או הגומיה שאוטמת את אגן השמן

זה אמור ליהות פשוט או שאני מפספס משהו 🤔

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...