Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בנוגע לתיקון טמבון אחורי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י רפי לין,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מקווה שזה הפורום הנכון,

מנסה למצוא חוו"ד לגבי תיקון טמבון אחורי ליונדאי i10

מצורפות תמונות של הנזק ותמונה של הצעת מחיר שקיבלנו

 

בגדול השאלה היא האם ההצעת מחיר מוגזמת או לגיטימית?

כמובן שלקחת את הרכב למוסך זה האופציה הכי בטוחה לקבלת שיערוך מחירים אבל הרכב לא שלי, אני מנסה להמנע מעירוב של חברת ביטוח למניעת עליות בפרמייה..

 

עזרה והמלצות ייתקבלו בברכה.. :)

9df2abde-ab94-432c-a949-e3e3f66df430.jpg

667418d3-4dd7-415c-99f0-6238604e017d.jpg

a14cc62f-61bf-40b8-a77e-4f37334bd78e.jpg

פורסם

תדבר עם נדב ממוסך טיל בתל אביב - הוא עשה עבודה פנטסטית על האוטו שלי לפני שבועיים והמחיר היה מאוד הוגן.

054-2021023.

פורסם
לפני 41 דקות, רפי לין כתב:

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

איזור ראשלצ

 

לפני 6 שעות, Olegis כתב:

תדבר עם נדב ממוסך טיל בתל אביב - הוא עשה עבודה פנטסטית על האוטו שלי לפני שבועיים והמחיר היה מאוד הוגן.

054-2021023.

אבדוק מחר

תודה רבה :)

פורסם (נערך)

מחיר מוגזם בטירוף, גניבה לאור יום
לא ברור לי למה יש צורך בפוגש חדש בעלות של 2300 ש"ח, מה זה מחיר יבואן מקורי ?
עלויות של חשמל על ניתוק 2 שקעים לפנס בלימה ?
15 ש"ח לקליפסה מפלסטיק שכנראה לא צריך ותושבת לטמבון ? למה לא לפרק מהישן במקרה וכבר להחליף את כל הפוגש ?

לדעתי מחיר מאוד מוגזם, הפוגש שלם אפשר לסדר עם שפכטל ולצבוע מחדש
ולדעתי לעבור את ה2500 זה מוגזם
 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...