Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות משוויץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיף לך....אני משתתף בצערך על חזרתך לארץ ישראל...אבל אין כמוהה בעולם!

חשבתי שתביא תמונות של בחורות...אבל כל מה שיש לנו במוח...זה מכוניות!

חולי הגה שכמותינו...

ברוך הבא למדינת החלם.8-):wink:

עכשיו אני רץ לבית ספר!

 

מיכאל.

פורסם

ברוך השב...

 

זה באמת כואב ללב תמיד לחזור לארץ, אבל אל תדאג מתרגלים אחרי כמה זמן... :lol:

 

 

ממש אהבתי את זאת, יש למישהו מושג איזה אוטו זה?

 

norm_020CEA16221446D0ACB990A87E40548D.JPG

 

(יש מצב זאת לוטוס?!)

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
ברוך השב...

 

זה באמת כואב ללב תמיד לחזור לארץ, אבל אל תדאג מתרגלים אחרי כמה זמן... :lol:

 

 

ממש אהבתי את זאת, יש למישהו מושג איזה אוטו זה?

 

norm_020CEA16221446D0ACB990A87E40548D.JPG

 

(יש מצב זאת לוטוס?!)

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

 

מישהו יודע האם בארץ מותר להתקין חלונות כמו של הרכב הזה?

פורסם
מישהו יודע האם בארץ מותר להתקין חלונות כמו של הרכב הזה?
מה מיוחד בחלונות של האוטו הזה ?

--

מ-ה-מ-מ-ת !!!!! => norm_A71E856D189F4AA9A721D2BB6E355624.JPG

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
ברוך השב...

 

זה באמת כואב ללב תמיד לחזור לארץ, אבל אל תדאג מתרגלים אחרי כמה זמן... :lol:

 

 

ממש אהבתי את זאת, יש למישהו מושג איזה אוטו זה?

 

norm_020CEA16221446D0ACB990A87E40548D.JPG

 

(יש מצב זאת לוטוס?!)

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

דה טומאסו - פנתרה

פורסם
חלונות מראה!

האם מותר להתקין כאלה בארץ?

זה לא באמת מראה...

זה חלונות כהים וזוית של המצלמה...בגלל זה זה נראה ככה

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם
דה טומאסו - פנתרה

גם אני חשבתי ככה אבל לפנתרה יש אגזוזים כפולים במרכז, והיא גם יותר גבוהה..

 

אני חושב שזו אולי רפליקה של הפנתרה.

 

ומישהו יודע מה זה ה"יצור" הזה?

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=5560679&alid=237654&uid=11278EF21E944215B74A3A61C20AD12D&AlbumIsOpen=False

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=5560680&alid=237654&uid=11278EF21E944215B74A3A61C20AD12D&AlbumIsOpen=False

 

וזה?

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=5560683&alid=237654&uid=11278EF21E944215B74A3A61C20AD12D&AlbumIsOpen=False

 

אגב הרכב הכחול הוא אלפא 147? זה "קצת" לא ברור8)

פורסם
גם אני חשבתי ככה אבל לפנתרה יש אגזוזים כפולים במרכז, והיא גם יותר גבוהה..

 

אני חושב שזו אולי רפליקה של הפנתרה.

 

הפנתרה יוצרה במשך תקופה ארוכה והיו לה מתיחות (בדגמים הראשונים בשנות ה-70 היו לה אגזוזים במרכז). לדעתי זו פנתרה 2 מקורית.

פורסם
תאמין לי גם אני לא יודע, ויש הרבה מכוניות שאנחנו לא פגשנו אף פעם או שלא נפגוש

דרך אגב האוטו פנתרה הזאת זה משהו לא מהעולם הזה, שעברה לידי קיבלתי צמרמורת מהרעש שלה

פורסם
אני יוצא לשוייץ באוגוסט, יש המלצה למקום בו אפשר לשכור רכב חביב בלי לשבור את הכיס?

(יש אפשרות לשכור גם בגרמניה).

עדיף לך להשכיר בגרמניה, כי שוויץ יקרה מאוד

במיוחד אם אתה רוצה להשכיר רכב מעניין

×
×
  • תוכן חדש...