Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30N - כן! אבל...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמחפש את הi30N ישים עליה את מה שהם מבקשים, זה לא שיש לו אפשרויות אחרות.

בכל המבחנים היא טובה משמעותית מקופרה/גולף GTI, יש להם הרבה פיצ'רים מגניבים של כיונונים שונים ועוד.

 

נכון שבפנים היא פשרה אחת גדולה, ומבחוץ מבאס שזה יונדאי עם פס אדום, אבל מי שמחפש רכב ספורטיבי פרקטי אוטומט במחיר נסבל - זה בערך הדבר היחיד שיש לו. מי שמחפש שופוני ימצא אצל יצרנים אחרים.

זו הסיבה שהם ימכרו מעט, גם אם היא היתה עולה 250 היא לא היתה מוכרת הרבה יותר, כי מעבר לספורטיביות היא פחות בשאר הפרמטרים.

 

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 9 שעות, Froyne כתב:

 

בערך 100, אולי טיפה יותר.

 

image.thumb.png.2b3bf12ed3966e34d2d5a14ad09b34ba.png

120 מחיר מבוקש זה קצת יותר מ100 מחיר סגירה. זה שזו רק 1 מתוך 3, לא אומר שזה לא המחירים שהן מתקרבות אליהן.

  • אהבתי 1
פורסם
  • אהבתי 4

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

@קרמבו שאפו על זיקוק הנקודה החשובה! 

 

ציטוט

כי מבחינתי המקום בו מכונית מגלה באמת את כל הסודות שלה, זה תחת בלימה, ומעט מדי אנשים שמים לזה לב. זו לא רק העוצמה ולא רק הרגישות ומהלך הדוושה או המשוב ממנה. זה איך כל המעטפת שנקראת מכונית מתנהגת תחת הכוח הכי גדול שאפשר להפעיל עליה - תחשבו על זה, זה יותר מתאוצה, יותר מפניה.
שם, במופעים הקצרים והאינטנסיביים של בלימה, הן פותחות את כל הקלפים, שם אי אפשר להסתתר מאחורי מנוע גדול, קשה להחביא עם בולמי זעזועים מתוחכמים ובטח לא מערכות פליטה מוזיקליות. שם, תחת העומס מגלים מי יוצאת מאיזון, מי מאבדת עשתונות והופכת לא צפויה, מי משחקת איתכם תופסת ישבנים ומי מעניקה לכם את הביטחון למשוך את החגיגה הזו עוד קצת לתוך הפנייה.

 

ולגבי i30n או גולף\קופרה ואולי בכלל RS....כן יקרה, לא יקרה.

תקנו מה שיש, תיכף כל המסיבה של מנועים כאלו תיגמר ואז תצטערו :-)

 

  • אהבתי 5

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

היא אמנם במבחן ההשוואתי מנצחת את הגולף אבל...

 

לגולף GTI יש ייבוא סדיר לאורך כל שנות הדגם, לעומת ה-i30n שמיובאת לפי קפריזות.

 

נכון שצ'מפיון לא מביאים כל מיני גרסאות מיוחדות, אבל זה עדיף מהכלום של שאר הייבואניות בקטגוריה (יוניון, דלק).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, מיץ פטל כתב:

אתה צודק, אבל איך זה מה משפיע על הבחירה כאשר שתיהן זמינות?

 

הגולף כאן מספיק זמן כדי להיות מבוקשת יותר. יהיה יותר קל למכור אחר כך, או בשפה שיהודים אוהבי כסף מבינים - אתה מפסיד פחות כסף על ירידת ערך.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

@itsik170 @nadavd4 צודקים וצודק גם @מיץ פטל

הגולף היא המכונית העגולה והנכונה יותר ליום יום, 

ה-i30N מנצחת כי היא המכונית המהנה יותר לנהיגה ובסל הדרישות מקומפקטית חמה זה בכל זאת רכיב מהותי, אבל מי שיבחר בה צריך לעשות קודם כל בירור אמיתי עם עצמו לגבי הנקודות שבהן הוא מוכן לשלם על הכיף הזה מחיר. 

גם בחיים איתה (תא נוסעים למשל) וגם בחיים אחריה (מכירה בהמשך). 

אין ספק שההשקעה רבת השנים של צ'מפיון בלהמשיך להביא את הדגמים האלו דור אחרי דור, שוב ושוב ולא רק בהסתכלות דרך החור של הגרוש זה מהלך שהיום מאפשר לה לקצור את פירות ההשקעה בדיוק בנקודות האלו של הביטחון לקנות מיבואן שזה חלק בלתי נפרד מההיצע שלו ולא איזו יציאה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם (נערך)

רכשתי מכוניות שנותרו "נדירות" יחסית, בגלל חוסר ברציפות ביבוא שלהן או בגלל "דפקט" כמו גיר ידני.

מבין לגמרי את בעלי כדור הבדולח לגבי שווי המימוש העתידי. מבחינתי, תורת הנסתר.

בשורה התחתונה, כבר בשלב הרכישה, על כף המאזניים ההנאה השוטפת, ארוכה ומשמעותית מההימור על תהליך המכירה.

בפועל, תמיד הן נחטפו במהירות ומעל מחירון בהפרש יפה. שוק זה דבר נחמד. בסוף מוכרים לאדם אחד שזה מה שהוא רוצה.

 

ועדיין שאפו ליבואן שמקפיד ברציפות ליבא דגם ספורטיבי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 4
פורסם
בתאריך 21.7.2023 בשעה 15:58, ProMeR כתב:

אני לא יודע אם זה בר השוואה.

ליונדאי אין את התדמית שיש ללאון, היונדאי לא איכותית כמו הלאון, וליונדאי אין את השוק של הלאון.

היונדאי מדהימה והביקורות טובות אבל לתמחר אותה מעל גולף GTI, קופרה לאון VZ, אוקטביה VRS, ואפילו מגאן RS טרופי,

זה לעשות צחוק.

 

במחיר של 270 אלף שקלים, הייתי בוחר כל יום בסובארו BRZ כרכב נהיגה (וחוסך 40 אלף ש"ח), שלדעתי התמחור שלה מושלם.

ואם משהו אחר שמשלב יומיומיות, אז אחת מהאווגיות שציינתי למעלה.

לא הייתי בכלל שם את היונדאי במשוואה במחיר שתמחרו אותה.

 

אגב, כולנו ראינו מה קרה פעם שעברה כשכלמוביל הביאו את ה- i30n הקודמת, הידנית.

אולי בארץ אין ליונדאי תדמית ספורטיבית(בכל זאת מקום ראשון במכירות מעל לעשור), ברמה העולמית הרכב קוטף כמעט כל תואר אפשרי ומנצח במבחנים השוואתיים את רוב רכבי קונצרן וואג, באוסטרליה נצח גם את הקורולה GR . עצם ההשוואה  לסיוויק TYPE R זו חתיכת אמירה. יונדאי או לא, האחראי על הפיתוח הוא לא אחר מאלברט בירמן, לקח לו כשלוש שנים לפתח את התיבה הזו.

די מיצינו הוואגיות בארץ, סוף סוף רכב ייחודי שמוסיף קצת צבע ושוני מעדר הוואגיות. כן המחיר גבוהה מאד, אם הייתה באותו מחיר של קופרה, היתי בוחר בה בלי לחשוב פעמיים. מתנהגת טוב יותר, זריזה יותר ולדעתי הגיר טוב משמעותית והסאונד בכלל חוויה. מה גם שהיצרן מציע אחריות לשימוש במסלול, תעודת עניות לסמלת וצמפיון שמתיימרים למכור רכבי ספורט בלי אחריות הולמת.

 

 

בתאריך 25.7.2023 בשעה 21:17, GTאי כתב:

מי שמחפש את הi30N ישים עליה את מה שהם מבקשים, זה לא שיש לו אפשרויות אחרות.

בכל המבחנים היא טובה משמעותית מקופרה/גולף GTI, יש להם הרבה פיצ'רים מגניבים של כיונונים שונים ועוד.

 

נכון שבפנים היא פשרה אחת גדולה, ומבחוץ מבאס שזה יונדאי עם פס אדום, אבל מי שמחפש רכב ספורטיבי פרקטי אוטומט במחיר נסבל - זה בערך הדבר היחיד שיש לו. מי שמחפש שופוני ימצא אצל יצרנים אחרים.

זו הסיבה שהם ימכרו מעט, גם אם היא היתה עולה 250 היא לא היתה מוכרת הרבה יותר, כי מעבר לספורטיביות היא פחות בשאר הפרמטרים.

 

לא כזו פשרה, אכן מורגשים בחסרונם פתחי מיזוג אחוריים ופנים הרכב שכולו שחור קודר ומשעמם, לפחות היו מביאים עם מושבי הבאקט המוארים, היו עוזרים להקליל האווירה. איכות ההרכבה מעולה, המרווח ותא המטען מצוינים ,כל המתגים נגישים וקלים לתפעול(להבדיל מהוואגיות שרוב התפעול דרך המולטימידה הקטנה והגרועה) והגג הפנוראמי ענק

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 דקות, meir.m כתב:

אולי בארץ אין ליונדאי תדמית ספורטיבית(בכל זאת מקום ראשון במכירות מעל לעשור), ברמה העולמית הרכב קוטף כמעט כל תואר אפשרי ומנצח במבחנים השוואתיים את רוב רכבי קונצרן וואג, באוסטרליה נצח גם את הקורולה GR .

ברמה העולמים הרכב הזה נמכר פחות מהמתחרות. רק פה כלמוביל יודעים משהו ששאר ייבואני יונדאי בעולם לא יודעים?

פורסם
לפני 1 דקה, nadavd4 כתב:

ברמה העולמים הרכב הזה נמכר פחות מהמתחרות. רק פה כלמוביל יודעים משהו ששאר ייבואני יונדאי בעולם לא יודעים?

נמכרת במחיר נמוך יותר זה נכון, גם לי לא ברור התמחור. מבחינה כמותית נמכרת בכמויות יפות מאד, בחלק מהמדינות זמני האספקה ממוצע  כחצי שנה בעקבות הביקוש.

עובדה שמיוצרת בשני מפעלים, צ'כיה וקוריאה.

פורסם
לפני 2 דקות, meir.m כתב:

נמכרת במחיר נמוך יותר זה נכון, גם לי לא ברור התמחור. מבחינה כמותית נמכרת בכמויות יפות מאד, בחלק מהמדינות זמני האספקה ממוצע  כחצי שנה בעקבות הביקוש.

עובדה שמיוצרת בשני מפעלים, צ'כיה וקוריאה.

אתה יכול ליצור את הרכב המושלם, הכי נוח, ביצועיסט, מה שאתה לא רוצה.

תמחרת לא נכון, אף אחד לא יקנה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 שעות, meir.m כתב:

אולי בארץ אין ליונדאי תדמית ספורטיבית(בכל זאת מקום ראשון במכירות מעל לעשור), ברמה העולמית הרכב קוטף כמעט כל תואר אפשרי ומנצח במבחנים השוואתיים את רוב רכבי קונצרן וואג, באוסטרליה נצח גם את הקורולה GR . עצם ההשוואה  לסיוויק TYPE R זו חתיכת אמירה. יונדאי או לא, האחראי על הפיתוח הוא לא אחר מאלברט בירמן, לקח לו כשלוש שנים לפתח את התיבה הזו.

די מיצינו הוואגיות בארץ, סוף סוף רכב ייחודי שמוסיף קצת צבע ושוני מעדר הוואגיות. כן המחיר גבוהה מאד, אם הייתה באותו מחיר של קופרה, היתי בוחר בה בלי לחשוב פעמיים. מתנהגת טוב יותר, זריזה יותר ולדעתי הגיר טוב משמעותית והסאונד בכלל חוויה. מה גם שהיצרן מציע אחריות לשימוש במסלול, תעודת עניות לסמלת וצמפיון שמתיימרים למכור רכבי ספורט בלי אחריות הולמת.

 

 

לא כזו פשרה, אכן מורגשים בחסרונם פתחי מיזוג אחוריים ופנים הרכב שכולו שחור קודר ומשעמם, לפחות היו מביאים עם מושבי הבאקט המוארים, היו עוזרים להקליל האווירה. איכות ההרכבה מעולה, המרווח ותא המטען מצוינים ,כל המתגים נגישים וקלים לתפעול(להבדיל מהוואגיות שרוב התפעול דרך המולטימידה הקטנה והגרועה) והגג הפנוראמי ענק

האנשים בפולקסווגן לא עשו תשובה על הטמטום של "הכל במולטימדיה" ולא חזרו לייצר כלי רכב נוחים לשימוש ??

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

שלילי,המולטימדיה באמת שיקוץ שאין לתאר,מעניין אותי מי היצרן שעומד מאחורי הזבל הזה (pardon me french)

וזה לא רק בספורטיביות והיקרות שבהיצע,גם בסתם אוקטביות פשוטות של מאה וקצת אש"ח סובלים מזה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...