Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30N - כן! אבל...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 15 שעות, BRAVO30 כתב:

מסכים איתך לגבי הברז. אבל לגבי השאר, אתה טועה. אם אתה באמת אוהב לנהוג, אחרי סיבוב ביונדאי הזו, היית מבין שאתה לא רוצה קופרה ליאון ושות'. לגבי המגאן, כמדומני כבר לא ניתן להזמין אותה.

שתינו צודקים כי שתינו מדברים על אותו דבר.

היונדאי מהנה יותר. התייחסתי להעדפות אישיות.

אני לא הייתי משלם 270,000 ש"ח על יונדאי, מהנה אשר תהיה,

כשבפחות כסף יש רכבים עם תדמית הרבה יותר חזקה, יותר איכותיים, אחוז גבוה יותר מהמוסכים בארץ יודעים לטפל בהן, והשוק שלהן חזק יותר.

הן יותר דייליות, כלומר מאוד נעימות ביום יום ולכן השימושיות שלהן עשויה להיות גבוהה יותר עבור אנשים מסויימים,

ושרוצים להתגרזן, אפשר ובגדול.

אגב לא יודע אם זה מעניין מישהו אבל כמובן שמיותר לציין את פוטנציאל השיפורים בוואגיות לעומת היונדאי.

יש לוואגיות יותר חלפים, יותר מוצרי אפטרמרקט, הן יותר פופולריות, יותר מדוברות, ואני יכול למנות עוד לא מעט תכונות נוספות.

הייתי מדבר אחרת אם המחיר של היונדאי היה ריאלי.

לגבי המגאן - תכף יפתחו הזמנות על מגאן אולטימיי, רכב ממוספר.

 

לפני 7 שעות, razi_pazi כתב:

 

מה קרה? אני באמת לא יודע

אין כאלו כמעט על הכביש, יחידות מאוד בודדות.

וזה לא כי הרכב לא טוב.

עומר :-)

פורסם
לפני 16 שעות, BRAVO30 כתב:

אתה חריף 🤣 וזה בא לידי ביטוי בכתיבה שלך, זה למה אני כל כך אוהב לקרוא את הכתבות שלך. אהבתי גם מה שרשמת לגבי האח הגדול ומזדהה עם זה. כתבה פצצה על ה- N. 

מסכים איתך לגבי הברז. אבל לגבי השאר, אתה טועה. אם אתה באמת אוהב לנהוג, אחרי סיבוב ביונדאי הזו, היית מבין שאתה לא רוצה קופרה ליאון ושות'. לגבי המגאן, כמדומני כבר לא ניתן להזמין אותה.

מי שקונה הוט האץ' מראש מתפשר בשביל עוד דלת וספסל אחורי.
זה לא רכב שיודע לעשות משהו אחד טוב זו חבילה.
כחבילה אתה לא יכול למכור את היונדאי במחיר גבוה משל מתחרות כאלו איכותיות.
VAG מוכרים פה ספורטיביות כבר 3 עשורים.
רנו כנ"ל.
לרוב הנהגים כחבילה הן יקרצו יותר.
מי שרוצה את ההוט האצ' הכי מושחזת משכונה כי זה מה שחשוב לו אוקיי ילך על היונדאי, אבל זה נשמע לי יותר כמו פרופיל של מישהו שיעדיף לקנות BRZ ולהשאיר 40K בכיס.

אני מבין שהיבואן קיבל הקצאה זעומה והוא מבחינתו שם את המחיר שבו הוא חושב שעדיין הוא ימכור את כולן, אבל לטווח הארוך זו אסטרטגיה שגויה.
מצד אחד אם תקבל יותר הקצאות לא תמכור אותן במחיר הזה.
מצד שני אתה לא יכול להוריד את המחיר ברגע שקיבעת אותו, כלומר אתה יכול ואז הרגת את המותג הספורטיבי שלך שנולד אתמול.
יבואן שחושב לטווח הארוך היה מתמחר אחרת. יבואן שחושב רק חודש קדימה כי מבחינתו בעוד שנה-שנתיים גם ככה לא יהיה מותג ספורטיבי מתנהג ככה.

דרך אגב זו עוד סיבה ממש טובה לא לקנות את היונדאי. היא תימכר במספרים זעומים. עלויות האחזקה יהיו כנראה גבוהות ואתה תהיה כבול לחלקים מקוריים/מספר מועט של מוסכים. מחירי הביטוח כנ"ל וכו'.
מי שקונה רכב ממשפחת VAG למשל יכול לטפל בו בהמון מוסכים. יש המון חלקים. המון תחליפיים זולים. 
אלו דברים שרק מספרים גדולים ושנים של שיווק מביאים איתם.
אפילו רנו שמשווקת כאן ספורטיביות לאורך שנים יחסית ברצף כנראה תהיה בעייתית יותר לאחזקה מVAG מקבילה בגלל העניין של המספרים.

 

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, razi_pazi כתב:

מה קרה? אני באמת לא יודע

 

היה לכלמוביל קשה למכור אותן, בסוף חלק מהבודדות שהגיעו לארץ נמכרו רק אחרי זמן מה בהנחה משמעותית (אולי ב 0 ק"מ, לא בטוח לגבי זה).

 

לא יצא לי לדבר עם אף נציג של כלמוביל לגבי החדשה, אבל ממה שאני שומע פה הם חוזרים ממש על אותה אסטרטגיה שיווקית כושלת - תמחור גבוה ואופן שיווק של "זה רכב מאוד מיוחד ומהנה ואז מה אם זה יונדאי", כל זה בהתעלמות מוחלטת מכוחות השוק שנקראים "היצע וביקוש".

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
לפני כשעה, nadavd4 כתב:

הם חוזרים ממש על אותה אסטרטגיה שיווקית כושלת

תציע להם ייעוץ.

אולי הם צריכים עזרה.

כנראה שהם לא מוכרים מספיק וחייבים את התובנות שלך. 

  • מצחיק 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

תציע להם ייעוץ.

אולי הם צריכים עזרה.

כנראה שהם לא מוכרים מספיק וחייבים את התובנות שלך. 

נשמע שאתה יותר חכם, אני אשלח להם את כרטיס הביקור שלך.

  • אהבתי 1
פורסם

לא רק אתה מפספס, במחיר הזה גם אצל היבואנית מפספסים. 

זו מכונית כל כך טובה, אבל במחיר הזה, כאשר היא יקרה בעשרות אלפי שקלים ממתחרות טובות מאוד, עם רזומה, מוניטין ושם - ככה לא חודרים. 

אז בסדר, יש לכם הקצאה לקומץ מכוניות ואתם רוצים למקסם רווח על כל יחידה, אבל מה יהיה שנה הבאה (בהנחה שתמשיכו להביא ולא סוגרים פה את הסיפור אחרי 17-18 יחידות)? 

תורידו מחיר? תפגעו באלו שקנו במחיר הזה? תודו שהוא היה מלאכותי?

  • אהבתי 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם (נערך)

כל מי שמדבר פה על כוחות סוס לשקל, באמת נהג ברכבים ספורטיביים?

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 17 שעות, nadavd4 כתב:

 

היה לכלמוביל קשה למכור אותן, בסוף חלק מהבודדות שהגיעו לארץ נמכרו רק אחרי זמן מה בהנחה משמעותית (אולי ב 0 ק"מ, לא בטוח לגבי זה).

 

לא יצא לי לדבר עם אף נציג של כלמוביל לגבי החדשה, אבל ממה שאני שומע פה הם חוזרים ממש על אותה אסטרטגיה שיווקית כושלת - תמחור גבוה ואופן שיווק של "זה רכב מאוד מיוחד ומהנה ואז מה אם זה יונדאי", כל זה בהתעלמות מוחלטת מכוחות השוק שנקראים "היצע וביקוש".

 

בדיוק כמו דלק מוטורס ופוקוס ST יוניון וה-GT86.

מקבלים הקצאה מהיצרן של כמה יחידות למרות שבשבילם זה קוץ בתחת למכור דגם בבודדות, תוקעים מחיר גביה ביחס למתחרות ואז מפסיקים ייבוא בטענה שהם "הביאו, אבל לא קנו".

 

חוץ מזה, הכל עניין של יחסיות, בהשוואה לקופרה לאון וגולף GTI המחיר גבוה, בהשוואה להונדה סיוויק, המחיר מעולה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 1 דקה, itsik170 כתב:

 

חוץ מזה, הכל עניין של יחסיות, בהשוואה לקופרה לאון וגולף GTI המחיר גבוה, בהשוואה להונדה סיוויק, המחיר מעולה.

 

במקרה של הסיוויק הכל נמכר עוד לפני שהגיע, לא?

פורסם
לפני כשעה, itsik170 כתב:

חוץ מזה, הכל עניין של יחסיות, בהשוואה לקופרה לאון וגולף GTI המחיר גבוה, בהשוואה להונדה סיוויק, המחיר מעולה.

לא, חחח איזו מן אמרה זו…

 

אם מחר יפרסמו את הסיוויק במחיר של 400 אלף שקל אז זה הופך את היונדאי לעסקה טובה?

 

ממש לא… כל מה שזה עושה זה הופך את הסיוויק לעסקה גרועה…

עומר :-)

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 11 שעות, קרמבו כתב:
לפני 11 שעות, קרמבו כתב:

תורידו מחיר? תפגעו באלו שקנו במחיר הזה? תודו שהוא היה מלאכותי?

 

היו לי 3 ימים מאוד מהנים בחברת ה-N הקודמת ואף לכתוב עליה למגזין פה.

לפי הטקסט החדשה סה״כ נראית כמו חוויה דומה ומעט משודרגת.

אבל המחיר. גם אז הסביבה היתה 20-30 יותר מחברות ותיקות ומוכחות בסגמנט.

גם אז הוא הרתיע.

למיטב זכרוני אז זה הסתכם ב-12 יחידות שבסוף נמכרו, השאלה כמה חודשי צירים כואבים עברו על הנציגים.

כלומר, כמו שזה נראה, שוב פעם הבזק חולף, גימיק כלשהו, לא משהו שבא כדי להתפתח או חלילה לתקוע יתד.

אני מבין שגם יצרנים מנחיתים תנאים ומחירים על יבואנים. וברור שגם יבואנים מתפרעים לפעמים.

מה קרה פה אנחנו לא נדע. מה יקרה? די ברור.

וחבל מאוד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מאיר קבעו מחיר 290000 fk2 ואחרך כך הביאו fk8 265000. אז יש כבר תקדימים.

למאיר היה fk2 להדגמה ( ככל הידוע לי היו שתיים ואחת עברה תאונה בידי עיתונאי ) אבל לא היה fk8 ואין fl5 להדגמה.

לגבי חלקים ליונדאי או מוסכים שידעו לטפל. זה לא רכב מיוחד שמוסך מורשה לא יכול לטפל בו ואפילו יותר טוב ממורשה יבואן. 

אישית אם הייתי צריך לבחור בין היונדאי לקופרה/gti הייתי עושה נסיעת מבחן. לגבי אמינות לאורך השנים אני מניח שהיה קשה לי להחליט. אבל זה כבר עניין אישי של כל אחד מה הכי חשוב לו ברכב. 

לי הכי חשוב אמינות ולאחר מכן התנהגות.

×
×
  • תוכן חדש...