Jump to content

meir.m

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    sti

הנקודות של meir.m

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. meir.m

    יונדאי i30N - כן! אבל...

    נמכרת במחיר נמוך יותר זה נכון, גם לי לא ברור התמחור. מבחינה כמותית נמכרת בכמויות יפות מאד, בחלק מהמדינות זמני האספקה ממוצע כחצי שנה בעקבות הביקוש. עובדה שמיוצרת בשני מפעלים, צ'כיה וקוריאה.
  2. meir.m

    יונדאי i30N - כן! אבל...

    אולי בארץ אין ליונדאי תדמית ספורטיבית(בכל זאת מקום ראשון במכירות מעל לעשור), ברמה העולמית הרכב קוטף כמעט כל תואר אפשרי ומנצח במבחנים השוואתיים את רוב רכבי קונצרן וואג, באוסטרליה נצח גם את הקורולה GR . עצם ההשוואה לסיוויק TYPE R זו חתיכת אמירה. יונדאי או לא, האחראי על הפיתוח הוא לא אחר מאלברט בירמן, לקח לו כשלוש שנים לפתח את התיבה הזו. די מיצינו הוואגיות בארץ, סוף סוף רכב ייחודי שמוסיף קצת צבע ושוני מעדר הוואגיות. כן המחיר גבוהה מאד, אם הייתה באותו מחיר של קופרה, היתי בוחר בה בלי לחשוב פעמיים. מתנהגת טוב יותר, זריזה יותר ולדעתי הגיר טוב משמעותית והסאונד בכלל חוויה. מה גם שהיצרן מציע אחריות לשימוש במסלול, תעודת עניות לסמלת וצמפיון שמתיימרים למכור רכבי ספורט בלי אחריות הולמת. לא כזו פשרה, אכן מורגשים בחסרונם פתחי מיזוג אחוריים ופנים הרכב שכולו שחור קודר ומשעמם, לפחות היו מביאים עם מושבי הבאקט המוארים, היו עוזרים להקליל האווירה. איכות ההרכבה מעולה, המרווח ותא המטען מצוינים ,כל המתגים נגישים וקלים לתפעול(להבדיל מהוואגיות שרוב התפעול דרך המולטימידה הקטנה והגרועה) והגג הפנוראמי ענק
×
×
  • תוכן חדש...