Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קיה סיד סטיישן עם מנוע 1.6. לאחרונה קניתי בנוסף גם קיה פיקנטו עם מנוע 1.2 וציפיתי לחיסכון בדלק. 

בפועל זה בדיוק להיפך. הקיה סיד עושה בעיר בערך 11 ק:מ לליטר, ואילו הפיקנטו הקטנה עם המנוע הקטן עושה רק 8.5 ק"מ לליטר. 

 

למישהו יש מושג מה יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה כל כך?

פורסם

מה גורם לרכב הסה להיות בולען אני לא יודע אבל מה שבטוח שיש מלא(שאני מכיר) שיודעים שהוא חור בכיס בצריכת דלק לגודלו.

אני לפני 3 שנים בערך לא ידעתי על כך ולקחתי כזו  מהשכרת רכב וירדתי לצפון וחשכו עניי ממצב הדלק

לקח לי יותר ממאזדה 3 בהמון

פורסם (נערך)

איזה דגם של קיה פיקנטו בדיוק? שנה, נפח מנוע, סוג תיבת הילוכים.

כמה ידיים היא עברה, כמה קילומטרים יש עליה?

צריכת הדלק נעשתה בחישוב במשאבה או במחשב הדרך?

האם הצריכה חושבה על פני מספר תידלוקים?

נסה לענות לכל השאלות כדי שניתן יהיה לייעץ לך בצורה ממוקדת.

 

הפיקנטו וסיד נוסעות באותם איזורים ואותם תנאי דרך? (פקקים, עומסי תנועה עירוניים).

בעיר לפעמים יותר עומדים מאשר נוסעים. זה גם כן משפיע על הצריכה.

איזה דגם הקיה סיד? שנה, מנוע, סוג תיבת הילוכים, ק"מ, יד?

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

תודה על השאלות המפורטות. אענה על כולן:

קיה פיקנטו, שנת 2012, אוטומטית, נפח מנוע 1,248, הספק 85 כ"ס, קניתי אותה מיד ראשונה (כלומר מהבעלים המקוריים) לפני 3 חודשים, עשתה 130,000 ק"מ (מעט מאד). החישוב נעשה על פני כמה תדלוקים כאשר אני מחלק את מספר הקילומטרים שהרכב עשה על פי מד הק"מ במספר הליטרים שתדלקתי. 

 

הסיד היא משנת 2015, אוטומטית, עשתה 140,000 ק"מ, קניתי אותה מיד שנייה, נפח מנוע 1591, הספק 135 כ"ס.

 

בשתיהן מדובר בדרך כלל בנסיעה עירונית, לא מעט בפקקים. הסיד נוסעת פעם בשבוע גם מחוץ לעיר, אבל רוב מוחלט של הנסיעות הן בעיר. 

 

עריכה אחרונה על ידי יהושע הפרוע
פורסם
לפני 21 דקות, יהושע הפרוע כתב:

הסיד נוסעת פעם בשבוע גם מחוץ לעיר,

כמה ק"מ?

אם זה הרבה זה יכול להשפיע בכיף על הצריכה הממוצעת.

הפערים בין בתוך לחוץ לעיר יכולים להיות הזויים.

פורסם

החיסרון הבולט בפיקנטו ובאחותה I10 זאת צריכת דלק, בעיקר בגלל תיבת הילוכים בת 4 הילוכים.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה מוזר

כי לי יאריס 2005, גם 4 הילוכים. שהרבה יותר חסכונית.

והיה לי גם את הפיקנטו ל 3 חודשיים מהעבודה,

אכן זוללת הרבה יותר דלק. יש הרגשה שהגיר שלה בעל יחסי העברה יותר קצרים.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אני שמעתי שהi10 הרובוטית החדשה מאוד חסכונית,

כנראה שהמעבר לגיר הזה מוצדק מהבחינה הזאת.

למרות שהיו לי גם פיקנטו וגם i10, והצריכה היתה סביב ה11-12 משולב, מוזר.

 

×
×
  • תוכן חדש...