-
הודעות
348 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
תכנים שנפתרו
-
נקודה טובה's הודעה בנושא פקק רדיאטור מאזדה 323 סומנה כפתרון
זה אכן משנה
אבל יכול להיות שזה לא כזה נורא - בסך הכל המים יצאו גם בלחץ יותר נמוך
אם זה היה הפוך זה היה יותר בעיה כי הרדיאטור יכול לא לעמוד בלחץ
זו דעתי - חכה למומחים
-
נקודה טובה's הודעה בנושא רכב לא מניע - מאיפה להתחיל? סוויפט 2003 סומנה כפתרון
תודה הסתדרתי...
הגיר היה על דרייב
הזוי כמה פאניקה בנאדם יכול לגרום לעצמו
תודה לידידים שזו היתה השאלה הראשונה שלהם בטלפון
סתם מעניין - זה בכל רכב?
אצלי יש רק 2 פלאגים. איפשהוא ראיתי שזה משנה.
-
נקודה טובה's הודעה בנושא האם יש קשר בין לחץ גבוה ברדיאטור לראש מנוע תקול ואם כן מהו סומנה כפתרון
לא . בדקתי עכשיו וזה 0.9
מה שכן בזכות הסרטון שהבאת בדקתי את הפקק של המיכל עודפים וראיתי שמהצד הפנימי יש גומי שכנראה היה אמור לאטום
והוא לא . הוא קרוע לגמרי הנה
בנתיים רוקנתי את המיכל עודפים ידנית לרדיאטור והצמדתי את הפקק עם סולוטייפ אולי זה בנתיים יצמצם את הדליפה
כמו שהבנתי מהסרטון כשהמנוע מתקרר המים חוזרים לרדיאטור ואם אין אטימה אז הוא שואב אויר במקום מים
אבל לא הבנתי למה המים חוזרים חזרה לרדיאטור? לחץ אוויר - וואקום ? או סיבה אחרת?
על כל פנים תודה רבה אני אחפש אם אפשר למצוא כזה חלק (את הגומיה או את כל הפקק של המיכל עודפים) אודה למי שיעזור
תודה וכל טוב
-
נקודה טובה's הודעה בנושא חבק צינור פליטה נוגע בקפיץ ומרעיש, סוזוקי סוויפט 2003 סומנה כפתרון
היי
חוזרים לעדכן...
בשישי האחרון מצאתי סוףסוף את הזמן לטפל בזה בצורה יסודית
(בעיקר בעקבות נגיחה אחורית שכנראה הזיזה קצת את האגזוז והוא חזר להרעיש עשרת מונים...)
הורדתי גלגל ולקחתי גומיית אגזוז שנקנתה בטעות בזמנו ולא התאימה לאוטו שלי
גילפתי אותה קצת עם סכין מטבח ודחפתי את החור (שמיועד למתלה הדוד במקור) על הבורג
הצמדתי את הגומיה לקפיץ עם אזיקון
ותשקוט הארץ
זמן פעולה משוער: 30 דקות
תמונות מצורפות
תודה לכל מי שעזר או ניסה לעזור (ותודה לבוקי שבזכותו החלפתי גומיית אגזוז - למרות שזה לא פתר את הבעיה...)
מסקנה שלי מהעניין: אם לא מצאת פתרון למשהו - כנראה הבעיה לא מספיק הפריעה לך... עכשיו נשאר לי רק להיות מבואס מזה שסבלתי ארבעה חודשים ממשהו שיכולתי לפתור בחצי שעה
אבל לא נורא . לומדים בחיים .
ביי
