Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי השחרה לאחוריים ומחר אשים

 

אני עובד על הכביש, כל היום נוסע והשמש הורגת אותי. חצי עורף שלי כבר מטוגן מהשמש.

 

מנסה לעשות ניהול סיכונים, אולי שווה בניגוד לחוק להשחיר את החלון נהג שלי ולקבל הקלה מהשמש הזוועתית בישראל?

 

עלה לי רעיון להשחיר פס עבה למעלה רק של החלק איפה השמש נכנסת ושאר החלון רגיל, מה אתם אומרים? להשחיר משהו כמו רבע מהחלון העליון בצד נהג לא משנה לי כלכך שזה מכוער 

פורסם

עזוב מכוער..

כך יקלטו את ההשחרה מחצי קילומטר.. 

אם כבר לעבור על החוק - תעשה השחרה עדינה שלא יהיה ניתן לדעת שיש שם השחרה בכלל.

  • רעיון טוב! 2

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

אתה יכול לקנות פילים עם 75-70 אחוז כניסת אור, 

זה בערך זהה למה שיש בחלונות מהמפעל,

רק שעם פילים את מקבל הגנה מוגברת מהשמש,

כמובן שזה תלוי בסוג הפילם שתשים, 

אני רכשתי את זה ירוק בהיר.

ישנו גם כחול בהיר

המוכר כתוב שזה ננו קרמי, אני לא יודע כמה זה מדויק,

מה שכן קודם הרגשתי את החום מהחלון בנסיעה כשיש שמש ישירה על החלון,

עכשיו אני לא לא מרגיש חום משמעותי מאיזור החלון.

 

פרט לאכיפה קח בחשבון יש דעות נגד הדבקה של ציפוי בחלונות הקדמיים,

החלון לא יתנפץ בעת הצורך, אם זה מתגלה בטסט לא תעבור, וכו'.  

 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
פורסם
לפני 5 שעות, shimta כתב:

אתה יכול לקנות פילים עם 75-70 אחוז כניסת אור, 

זה בערך זהה למה שיש בחלונות מהמפעל,

רק שעם פילים את מקבל הגנה מוגברת מהשמש,

כמובן שזה תלוי בסוג הפילם שתשים, 

אני רכשתי את זה ירוק בהיר.

ישנו גם כחול בהיר

המוכר כתוב שזה ננו קרמי, אני לא יודע כמה זה מדויק,

מה שכן קודם הרגשתי את החום מהחלון בנסיעה כשיש שמש ישירה על החלון,

עכשיו אני לא לא מרגיש חום משמעותי מאיזור החלון.

 

פרט לאכיפה קח בחשבון יש דעות נגד הדבקה של ציפוי בחלונות הקדמיים,

החלון לא יתנפץ בעת הצורך, אם זה מתגלה בטסט לא תעבור, וכו'.  

 

 

מבחינת ניפוץ וכולי זה מדבקה של מילימטר אתה קורע אותה עם חמאה

לגבי מה ששלחת זה פחות או יותר מה שיש לי אני קניתי גם 75 אחוז כניסת אור

לפני 9 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

עזוב מכוער..

כך יקלטו את ההשחרה מחצי קילומטר.. 

אם כבר לעבור על החוק - תעשה השחרה עדינה שלא יהיה ניתן לדעת שיש שם השחרה בכלל.

אתה חושב שיפריע לשוטר שהשחרתי רק פס למעלה? זה לא מפריע לי בשדה ראיה או במראה הצדדית 

פורסם

כל השחרה קל לגלות, ולא תעבור טסט וגם קנס, אני משתמש ברשת זה עוזר חלקית

  • רעיון גרוע 1

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם

גם שמשה מקורית בהירה לגמרי חוסמת את הקרינה מסוג uv.

יקר לייצר זכוכיות שלא מסננות קרינה. וגם אין ממש טעם.

נכון שכהות מקלות על החום, אבל לא לבלבל עם קרינה. עניינים שונים.

פורסם

אצלי ברכב יש וילונות מקוריים בחלון האחורי וגם בחלונות בנוסעים האחוריים.

הייתי נוסע ובערב בבית, מרגיש את הפנים שלי רותחות עקב השיזוף.

 

נסעתי למקום שנקרא "אומנות הציפוי", הדביקו לי מדבקה שקופה בחלון הנהג.

לא מרגיש יותר שריפה, לא מרגיש חום כמו בלי מדבקה והמזגן יותר אפקטיבי.

ממליץ על זה בחום. (לא מדבקה שחורה)

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 3 שעות, ariel000 כתב:

אצלי ברכב יש וילונות מקוריים בחלון האחורי וגם בחלונות בנוסעים האחוריים.

הייתי נוסע ובערב בבית, מרגיש את הפנים שלי רותחות עקב השיזוף.

 

נסעתי למקום שנקרא "אומנות הציפוי", הדביקו לי מדבקה שקופה בחלון הנהג.

לא מרגיש יותר שריפה, לא מרגיש חום כמו בלי מדבקה והמזגן יותר אפקטיבי.

ממליץ על זה בחום. (לא מדבקה שחורה)

כמה עלה אם אפשר לשאול? רק לשמשה עשית? או גם לחלונות הצדדיים קדמיים?

פורסם
לפני שעה, razi_pazi כתב:

אני לא מתווכח עם כך שמה שהתקנת משפר את הבידוד והתחושה. אבל גם לפני זה לא השתזפת.

 

תודה על דעתך.

 

לפני 3 דקות, needforcs כתב:

כמה עלה אם אפשר לשאול? רק לשמשה עשית? או גם לחלונות הצדדיים קדמיים?

 

התקנתי חלון צדדי נהג ועל משולש קטן שיש בדלת נהג.

זה עובד נפלא ומדרג אותה בין הרכישות הטובות שהיו לי.

עשו התקנה מקצועית.

  • מעניין 1

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אם אתה מתקין כבר השחרה על החלונות הקדמיים אז כמו שכבר כתבו, עדיף ללכת על השחרה עדינה מאוד.

להלן התקנה האוסרת:

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תגיע לטסט עם חלונות קדמיים פתוחים 

לי מעולם לא אומרו לסגור אותם.

ולכן לא יודעים שיש השחרה.

(נשמע מפגר. אבל כך יצא)

 

(יש לנו 2 רכבים.

ברכב אחד יש השחרה (קניתי ככה) וברכב השני אין)

 

ממה שהתרשמתי לשוטרים זה לא ממש משנה. הם לא יעצרו אותך במיוחד על השחרה.

אם הם כבר יעצרו אותך על טלפון/מהירות הם יפלו עליך גם על ההשחרה (האמור מנסיון אישי שלי ושל חבריי)

.

×
×
  • תוכן חדש...