Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, om2 כתב:

תגיע לטסט עם חלונות קדמיים פתוחים 

לי מעולם לא אומרו לסגור אותם.

ולכן לא יודעים שיש השחרה.

(נשמע מפגר. אבל כך יצא)

בוחן עצלן.

 

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 6 שעות, kompy כתב:

בוחן עצלן.

אתה מתכוון שבוחן = עצלן?

כי לא נתקלתי בבוחן שכן ביקש לסגור חלונות

נראה כבר לא קיים היום הזן של הבוחנים שפותחים את האוטו, ובודקים את כל חגורות הבטיחות האם עובדות כמו שצריך + ריפודים לא קרועים + הימצאות פח + מטף + עוד כמה דברים שכנראה שכחתי

  • אהבתי 1
פורסם

עזבו הלכה לי ההשחרה אני צריך לקנות עוד מדבקה 

נקרעה לי ביד, קניתי זבל מעליאקספרס

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 5.7.2023 בשעה 19:54, ariel000 כתב:

נסעתי למקום שנקרא "אומנות הציפוי", הדביקו לי מדבקה שקופה בחלון הנהג.

לא מרגיש יותר שריפה, לא מרגיש חום כמו בלי מדבקה והמזגן יותר אפקטיבי.

ממליץ על זה בחום. (לא מדבקה שחורה)

תקנה 356(ד) לתקנות התעבורה קובעת:
לא יירשם רכב ולא יחודש רישיונו של רכב שהשמשה הקדמית והאחורית והשמשות שליד המושבים הקדמיים המותקנות בו, כולן או מקצתן, צופו בחומר ציפוי, בין בהתזה, בין בהדבקה ובין בכל דרך אחרת.

המשמעות: לא ניתן להכהות או לצפות את השמשות הקדמית, האחורית והשמשות שליד המושבים הקדמיים מימין ומשמאל. מותר להכהות או לצפות רק את שמשות הרכב שאינן נזכרות בתקנה – השמשות שליד המושבים האחוריים.

 

#רקאומר

 

 

ציטוט

כי לא נתקלתי בבוחן שכן ביקש לסגור חלונות

בטסט שלי הבוחן ביקש להרים חלון ופסל אותי על חלון קדמי

עריכה אחרונה על ידי yosilogen

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם (נערך)

אני מרגיש כמו ערוץ הקניות של הדוד עלי, אבל שיהיה.

הבחור מעיד שהוא נצלה בשמש, אז לא נמליץ לו על איזה זבל בילתי חוקי / בילתי בטיחותי, שאפשר לפרק בקלות לפני הטסט?

קישור אחד מיני אלף

 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
×
×
  • תוכן חדש...