Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 54 דקות, farkash7 כתב:

מדובר באותה חבורה שחיסלה את לנצ'יה... 

 

הכי מעצבן זה שהביאו את מזראטי, הקימו מחדש, עשו אוטו טוב ו... מרקיונה מת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, yoni162 כתב:

Win on Sunday, sell on Monday הגיע מאיפשהו בכל זאת. כנראה שלהרבה מספיק הקשר הויזואלי.

אולי זה היה נכון בעבר, אני לא יודע כי אני לא שייך לדור הזה.

היום אני לא מכיר הרבה אנשים שיקנו רכב ספורטיבי מסוים כי יש רכב (אחר, לא איזה גרסת הומולוגציה) מאותו מותג שניצח במרוץ כלשהו.

 

אני אנחש שזה אחלה פרסום למותג, כמו פרסום בענפי ספורט אחרים. מקרה אחד שעולה לי לראש הוא שאלפא היו הספונסר בג'ירו ד'איטליה ב2018, בגמר ברומא גם דאגו לסטלביו וג'וליה שהובילו את הדבוקה.

פורסם
לפני 4 דקות, nadavd4 כתב:

אולי זה היה נכון בעבר, אני לא יודע כי אני לא שייך לדור הזה.

 

אל תעשה רדוקציה למקרה הפרטי שלך. שוב, אם זה לא היה נכון, אף יצרן לא היה עושה את זה. מטומטמים הם לא.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 1 דקה, RK כתב:

 

אל תעשה רדוקציה למקרה הפרטי שלך. שוב, אם זה לא היה נכון, אף יצרן לא היה עושה את זה. מטומטמים הם לא.

זה אולי יכאב לך לשמוע, אבל Win on Sunday, buy on Monday זו אמרה שנולדה לפני 60 שנה. ההנחה שכמה דברים השתנו מאז היא סבירה מאוד, ושההשפעה של מירוצים על מכירות רכב היא לא מה שהיה פעם. ואני לא היחיד שחושב ככה.

פורסם
לפני 47 דקות, RK כתב:

 

אל תעשה רדוקציה למקרה הפרטי שלך. שוב, אם זה לא היה נכון, אף יצרן לא היה עושה את זה. מטומטמים הם לא.

להניח שמה שיצרנים עושים טוב כי הם חכמים הפיל לא מעט חברות והעלים אותם מן העולם

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 36 דקות, nadavd4 כתב:

זה אולי יכאב לך לשמוע, אבל Win on Sunday, buy on Monday זו אמרה שנולדה לפני 60 שנה. ההנחה שכמה דברים השתנו מאז היא סבירה מאוד, ושההשפעה של מירוצים על מכירות רכב היא לא מה שהיה פעם. ואני לא היחיד שחושב ככה.

 

אין לי מושג למה זה אמור לכאוב לי, אבל להביא טור דעה שבוכה בעיקר על עלויות וניתוק (טענה שממילא גילה בערך כגיל המכתב) אמור להיות חקוק בסלע?

 

לפני 15 דקות, Morningstar כתב:

להניח שמה שיצרנים עושים טוב כי הם חכמים הפיל לא מעט חברות והעלים אותם מן העולם

 

היצרנים לא מתחרים for the fuck of it. כשזה הופך ללא משתלם (עבורם) הם מקפלים את האופרציה, כשזה חוזר להיות מעשי, הם חוזרים לשם, או נכנסים מלכתחילה. תראה את רנו עם היציאות והחזרות מ-F1, תראה את יונדאי וסובארו עם אליפויות הראלי (יונדאי עם הכניסה, סובארו עם היציאה), משחקי הפלטפורמה שהיו בעקבות צרכי שיווק (206/307 של פיג'ו למשל, דגמי הסיטרואן השונים).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, nadavd4 כתב:

זה אולי יכאב לך לשמוע, אבל Win on Sunday, buy on Monday זו אמרה שנולדה לפני 60 שנה. ההנחה שכמה דברים השתנו מאז היא סבירה מאוד, ושההשפעה של מירוצים על מכירות רכב היא לא מה שהיה פעם. ואני לא היחיד שחושב ככה.

אנחנו חיים במדינה שהספורט המוטורי הכי נפוץ בה זה גרנד טוריסמו בפלסטיישן, אז בגלל זה אין כאן יותר מדי עניין לרוב האנשים באולמות התצוגה שבאים לקנות רכב. זה לא אומר שבשאר העולם המצב דומה למה שקורה פה.

למרות שהתחום הזה הולך ומתפתח גם פה, לפני שבועיים סגרו כביש בפוריה עילית בשביל תחרות hill climb. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, RK כתב:

היצרנים לא מתחרים for the fuck of it. כשזה הופך ללא משתלם (עבורם) הם מקפלים את האופרציה, כשזה חוזר להיות מעשי, הם חוזרים לשם, או נכנסים מלכתחילה. תראה את רנו עם היציאות והחזרות מ-F1, תראה את יונדאי וסובארו עם אליפויות הראלי (יונדאי עם הכניסה, סובארו עם היציאה), משחקי הפלטפורמה שהיו בעקבות צרכי שיווק (206/307 של פיג'ו למשל, דגמי הסיטרואן השונים).

אני לא חושב שהם עושים את זה for the lolz, ברור לי שהם מאמינים שזה משתלם (גם אם לאו דווקא דרך פרסום, אולי הם בודקים שם טכנולוגיות חדשות או לא יודע מה) אני פשוט אומר שלהניח שהם צודקים פשוט בגלל שהם עושים את זה הפיל המון חברות במהלך ההיסטוריה. לדוגמה יכול להיות שהיתה להם עונה אחת לא טובה שזה לא החזיר את ההשקעה, או 2, או 3, אבל הם כבר מושקעים מדי בתהליך (ראה ערך מטא ו VR\AR) וממשיכים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, nadavd4 כתב:

יום אני לא מכיר הרבה אנשים שיקנו רכב ספורטיבי מסוים כי יש רכב (אחר, לא איזה גרסת הומולוגציה) מאותו מותג שניצח במרוץ כלשהו.

 

תן לי לנחש ניחוש פרוע... את מכיר רוכשי מכוניות בישראל, נכון?!

שזה באמת מדגם מייצג למשמעות של ספורט מוטורי בקרב הצרכנים...

לפני 9 שעות, RK כתב:

אין לי מושג למה זה אמור לכאוב לי, אבל להביא טור דעה שבוכה בעיקר על עלויות וניתוק (טענה שממילא גילה בערך כגיל המכתב) אמור להיות חקוק בסלע?

 

 

בנוסף, F1 זה לא כל הספורט המוטורי. יש ה-מון ספורט מוטורי שהוא לא F1, כולל ספורט מוטורי ״עממי״, כולל שידורים.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 4 שעות, falou כתב:

 

תן לי לנחש ניחוש פרוע... את מכיר רוכשי מכוניות בישראל, נכון?!

שזה באמת מדגם מייצג למשמעות של ספורט מוטורי בקרב הצרכנים...

 

בנוסף, F1 זה לא כל הספורט המוטורי. יש ה-מון ספורט מוטורי שהוא לא F1, כולל ספורט מוטורי ״עממי״, כולל שידורים.

 

אני אנחש שגם המדגם שלך או של כל אחד אחר פה הוא לא מייצג במיוחד, אז מבחינתי מדובר פה בדעות נטו כל עוד אין לאף אחד מספרים לגבות אותן.
אני לא מנסה להסביר למה "יצרן X נשאר בספורט Y כי.. הוא חכם יותר!?", אני רק מנסה שלא לשפוט רכבים "חוקיים לכביש" של יצרן מסוים על סמך הניצחון האחרון שלהם ב F1 או כל ספורט מוטורי אחר, ונראה שאני לא לבד.

 

פורסם
לפני 16 דקות, nadavd4 כתב:

 

אני אנחש שגם המדגם שלך או של כל אחד אחר פה הוא לא מייצג במיוחד, אז מבחינתי מדובר פה בדעות נטו כל עוד אין לאף אחד מספרים לגבות אותן.
אני לא מנסה להסביר למה "יצרן X נשאר בספורט Y כי.. הוא חכם יותר!?", אני רק מנסה שלא לשפוט רכבים "חוקיים לכביש" של יצרן מסוים על סמך הניצחון האחרון שלהם ב F1 או כל ספורט מוטורי אחר, ונראה שאני לא לבד.

 

 

אתה מנסה, אולי גם מצליח, אבל ליונדאי, למשל, היה מספיק שווה לפתוח חטיבה, לפתות את מיטב מהנדסי מחלקת M של ב.מ.וו., ולהריץ אופרציית ראלי סבוכה ויקרה כדי להעלות את יוקרת המותג. להונדה זה משתלם עד כדי לחזור באופן רשמי לפורמולה 1 (בדיוק הודיעו). לאאודי זה משתלם עד כדי רכישת קבוצת זאובר (שממותגת כיום כאלפא רומיאו בכלל) ולמתג אותה מחדש כאאודי בעוד כשנתיים.

ההשלכה של זה לא מידית, וכנראה יותר רוחבית מאשר ישירה, ואם אתה מרגיש שמספיק חשוב לך להצטייר כאחד שלא נגרר אחרי פרסומות ומגמות (אחרת לא היית טורח לכתוב שכואב לי לשמוע) אז זה לחלוטין היבט אישי שלך (ומותר לך), אבל לא הופך את העניין למיותר או חסר ערך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, RK כתב:

 

אתה מנסה, אולי גם מצליח, אבל ליונדאי, למשל, היה מספיק שווה לפתוח חטיבה, לפתות את מיטב מהנדסי מחלקת M של ב.מ.וו., ולהריץ אופרציית ראלי סבוכה ויקרה כדי להעלות את יוקרת המותג. להונדה זה משתלם עד כדי לחזור באופן רשמי לפורמולה 1 (בדיוק הודיעו). לאאודי זה משתלם עד כדי רכישת קבוצת זאובר (שממותגת כיום כאלפא רומיאו בכלל) ולמתג אותה מחדש כאאודי בעוד כשנתיים.

ההשלכה של זה לא מידית, וכנראה יותר רוחבית מאשר ישירה, ואם אתה מרגיש שמספיק חשוב לך להצטייר כאחד שלא נגרר אחרי פרסומות ומגמות (אחרת לא היית טורח לכתוב שכואב לי לשמוע) אז זה לחלוטין היבט אישי שלך (ומותר לך), אבל לא הופך את העניין למיותר או חסר ערך.

 

ברור לי שלהשתתף במירוצים זה לא חסר ערך ליצרניות, אבל אני לא חושב שהערך שהם מקבלים מגיע בהכרח בעיקרו ממכירות או ממשיכת משקיעים במניית החברה. כמו שאמר @Morningstar יכולות להיות להם מספיק סיבות לעשות את זה - סיבה כזאת יכולה להיות אפילו מקור מימון בדמות ספונסרים או משקיעים, הכנסה של טכנולוגיה חדשה ומה לא. זה שיצרן החליט לחזור למירוצים לא אומר אוטומטית ש"הוא רוצה להגדיל מכירות בעזרת נצחונות".

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

אפשר גם להתפלסף ולומר שהראיה הזו היא מאוד רוחבית וארוכת טווח..כמו שקוקה קולה לפני כמה עשורים הציבה מכונות בבתי ספר בארה"ב בשביל ליצור התמכרות בקרב ילדים ובעצם להפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים שנים לפני שיש להם כוח צרכני, אפשר להגיד שגם פה זה דומה. מאיפה כולנו מכירים פורשה? במוו? לא מימי need for speed שלנו כילדים? זו לא הדרך להפוך אותנו (מי שידו משגת) ללקוחות פוטנציאליים? זה מתאפשר רק אם יש למותג נוכחות בספורט מוטורי. ככה יוצרים היכרות/נאמנות למותג (😖 כי אני בכל זאת לא מתחבר לחרטא הזאת לרוב, אבל קלירלי זה עובד).

פורסם
לפני 6 דקות, yoni162 כתב:

אפשר גם להתפלסף ולומר שהראיה הזו היא מאוד רוחבית וארוכת טווח..כמו שקוקה קולה לפני כמה עשורים הציבה מכונות בבתי ספר בארה"ב בשביל ליצור התמכרות בקרב ילדים ובעצם להפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים שנים לפני שיש להם כוח צרכני, אפשר להגיד שגם פה זה דומה. מאיפה כולנו מכירים פורשה? במוו? לא מימי need for speed שלנו כילדים? זו לא הדרך להפוך אותנו (מי שידו משגת) ללקוחות פוטנציאליים? זה מתאפשר רק אם יש למותג נוכחות בספורט מוטורי. ככה יוצרים היכרות/נאמנות למותג (😖 כי אני בכל זאת לא מתחבר לחרטא הזאת לרוב, אבל קלירלי זה עובד).

 

אז כנראה שבחשיבה ארוכת טווח היצרניות צריכות לככב בטיקטוק ומהר 😆

  • מצחיק 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...