Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא צריך ספר,  מספיק קבלות מהמוסך (כולל תאריכים+ קילומטאז'). בעל הרכב ( המוכר ) יכול לבקש תדפיס מהמוסך/ים, במידה ולא שמר קבלות אצלו.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 57 דקות, יונדאיטוסון כתב:

שלום לכולם ותודה על הפורום הנפלא!
האם הייתם קונים רכב בלי היסטוריה בספר הטיפולים? 

אתה רוצה למעשה קבלות שהרכב עבר את הטיפולים שנדרש היה לעבור.

אם אין - זו בעיה.

 

לא מחייב שהטיפולים יהיו חתומים בספר רכב...

עומר :-)

פורסם

מה הבעייה עם זה ?

עושה בדיקה מעמיקה לרכב עם בעל מקצוע או מוסכניק איכותי שאתה מכיר.

לי למשל אין ספר טיפולים לאף רכב ,קניתי מספר רכבים חדשים למשפחה ואף פעם לא הלכתי לטפל במוסך כי אין לי שום אמונה לא ביבואן ולא מורשה  ,ובנוסף יש לי עוד זוג רכבים אספנות שגם להם אין ספר טיפולים כי גם לא היו במוסך לטיפול שוטף או תיקון,והם אצלי מעל 30 שנים.

מאחל לך למצוא ולרכוש רכב מאדם כמוני..😊

פורסם

אני לא קונה רכב אם אין היסטוריית טיפולים מסודרת לבעל הרכב להציג. 

איך אני אמור לדעת מה הוחלף ומה לא? אני אמור לסמוך על הסיפורים של המוכר? 

 

ולא רק מהסיבה הנ"ל, הדרך היחידה לוודא שהקמ ברכב לא זוייף הוא מעבר על היסטוריית הטיפולים של הרכב. 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
בתאריך 4.5.2023 בשעה 15:03, יונדאיטוסון כתב:

שלום לכולם ותודה על הפורום הנפלא!
האם הייתם קונים רכב בלי היסטוריה בספר הטיפולים? 

 

תלוי. עבור רכב בן 10(~) בשווי 20-30K שעבר לפחות שלוש או ארבע ידיים, לא הייתי בכלל טורח לבקש, אולי רק היסטוריית טיפולים מהשנה האחרונה. מבצע את הבדיקות השטחיות (מצב צנרת, מיכל עיבוי לרבות נראות וריח נוזל הקירור, שמן + סיבוב על הרכב) ושלום על ישראל.

פורסם

גם מוסכים של היבואן לא טורחים למלא היסטוריה בספר. מספיק שיש קבלות שנעשו טיפולים בזמן וכנדרש. אם אין למוכר את ההיסטוריה שיבקש פלט מהמוסך לפי מספר רכב. 

אצלי אישית זה קריטי, רכב בלי היסטוריית טיפולים לא הייתי מסתכל עליו בכלל. זה מבחינתי רכב שלא טופל.

 

 

פורסם (נערך)

כל מקרה לגופו, לרוב הייתי מבקש לראות ספר טיפולים.

קרה לי שקניתי רכב מאדם שמטפל בבית, רכב בן 4 בלי היסטוריית טיפולים.

כששאלתי הכניס אותי למחסן שלו הראה לי שיש לו שמן ,2 פילטרים ישנים ועוד כל מיני חלקים.

לשאלתך אותו רכב גם נמכר לי, וגם ממני הלאה במחירון פלוס.

תלוי ממי הייתי קונה.

 

עריכה אחרונה על ידי OranKimhi
פורסם

 

בתאריך 6.5.2023 בשעה 18:12, ALÞћÃ כתב:

עבור רכב בן 10(~) בשווי 20-30K שעבר לפחות שלוש או ארבע ידיים, לא הייתי בכלל טורח לבקש, אולי רק היסטוריית טיפולים מהשנה האחרונה.

דווקא ברכב ישן אני מעדיף לקבל היסטוריית טיפולים מסודרת מאשר בדיקה של מכון. זה נותן אינדיקציה על כך שהרכב טופל בזמן ושהבעלים לא הזניח אותו.

 

באף רכב לא היה לי ספר טיפולים. תמיד שמרתי קבלות מפורטות. בשנים האחרונות זה נהיה יותר קל - מצלם את הקבלה ומעלה לדרייב.

פורסם

אני לא הייתי רוכש, אצלי זאת השאלה השניה אחרי קבלת דוח סליקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי דעתי ספר טיפולים זה סוג של בונוס , אם רכב נבדק מכל הכיוונים והוחלט שזה מתאים לרכישת זה יכול לחזק את החלטה ורצון לרכוש. 

תכלס זה סתם נייר שמשקף שהיה תשלום ולא משקף שום דבר אחר ,לא איכות החלקים כי בדרך כלל אפילו במורשה לא רושמים מק''טים ובמוסכים קטנים לא רושמים כלום כמעט ולא איכות עבודה ולא כלים ולא חומרים שהיו בשימוש לצורך הטיפול או תיקון.

דרכי עברו הרבה מכוניות בגלל שפונים אלי חברים וחברות או חברים שלהם עם רכבים שהוי בטיפול ,כן הוי ליד המוסך וקיבלו חשבונית אבל לא תמיד קיבלו טיפלו בפועל . אז יש ויש .

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

אני לא הייתי רוכש, אצלי זאת השאלה השניה אחרי קבלת דוח סליקה.

גם רכב ב15K לא היית קונה?

פורסם

אני לא מצפה ברכב ישן שיוצגו לי כול הטיפולים מתחילת עליה לכביש, אבל אם הבעלים מחזיק את הרכב שנתיים/שלוש לפחות מהתקופה שלו.

 

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה תלוי כל מקרה לגופו, כמובן שספר טיפולים יכול רק להוסיף, אם גם אם לא, מעדיף לראות שבשנים האחרונות הרכב טופל במידה סבירה, והוא לא הוזנח או שעבר ק''מ רב בין טיפולים מעבר למה שצריך. 

×
×
  • תוכן חדש...