Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים  רצועת אביזרים אמורה להיות מתוחה שעם היד אני לא יכול בכלל להזיז אותה ממקומה?

אצלי זז קצת כאילו שאפשר לימתוח יותר בפוטנציאל

ואני חוקר אם זה קשור לבעיות שיש ברכב

סיטרואן גמפי 2006

פורסם

אילו בעיות יש ברכב?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראשית תודה.

נורת מצבר מרצדת בלחיצה חזקה על הגז. 

רעש מנוע קצת יותר צורם ממה שאני זוכר. 

ורעש חריקה אחרי שטיפה בכמה סיבובי מנוע עד שנעלם

 

פורסם

כן, יכול להיות שצריך כבר להחליף פולי ( מותחן ) הרצועה ביחד עם רצועה עצמה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 47 דקות, vladclar כתב:

כן, יכול להיות שצריך כבר להחליף פולי ( מותחן ) הרצועה ביחד עם רצועה עצמה .

יופי שבוע הבא אני יסע לאורן   בנתיים עדיף לא ליסוע ביכלל?

פורסם

אם הרצועה תעוף, לא יהיה חשמל ברכב ( אותה הרצועה מסובבת אלטרנטור),  סוג של הימור.

בעבר הרחוק הייתי בעלים של רכב כזה. אחרי 240 אלף קילומטרים החלטתי שזהו - אני מפסיק לתקן אותו, כי הוא כבר לא היה מסוגל להחזיק מעמד ב 30 אלף קילומטרים בשנה, ומכרתי את הג'מפי לאבא של חבר הפורום. אדם שנסע ממש מעט ( הסיע נכדים ). שנתיים אחרי שמכרתי, שאלתי מה עם הרכב - הוא עדיין היה מרוצה מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 40 דקות, vladclar כתב:

בעבר הרחוק הייתי בעלים של רכב כזה

כן אני זוכר שכתבת

אני יסע בטוסטוס בנתיים אם ככה

שמע זה אוטו שבכמה בחינות אין לו תחליף

 

פורסם
לפני 4 שעות, דובצע כתב:

רצועת אביזרים אמורה להיות מתוחה שעם היד אני לא יכול בכלל להזיז אותה ממקומה?

לא.

 

בענף הכי ארוך יש שקיעה של כ 1 ס"מ בלחיצה חזקה, בענפים קצרים כ 0.5 ס"מ שקיעה בלחיצה חזקה.

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 21 דקות, Buki כתב:

לא.

 

בענף הכי ארוך יש שקיעה של כ 1 ס"מ בלחיצה חזקה, בענפים קצרים כ 0.5 ס"מ שקיעה בלחיצה חזקה.

 

יש דרך להמיר את השיטה הזאת למומנט מתיחה (במקום להשיג מד מתיחה)?

פורסם

לא, זה משהו מאוד מאוד כללי, רק לאמור שתמיד קיימת השקיעה הזו במידה מסויימת.

 

לא מכיר את המנוע הספציפי אבל בכמה מכוניות עם מותחן דינמי (מותחן שטעון על ידי קפיץ) ראיתי על המותחן סימנים, הקו שעל המותחן צריך להיות בין הסימנים. אם הוא יוצא מחוץ לסימנים הרצועה התארכה וצריך להחליף אותה. 

 

כשיש מותחן דינמי לא צריך לבדוק מתיחה, המותחן עושה את זה.

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...