Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש "חיים" אחרי 200K קמ?


alex321
שימו לב! השרשור הזה בן 469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב חברים
בזמן האחרון אני מחפש רכב "מעניין" ולא פעם נתקל במודעות של רכבים עם קמ גבוה יחסית והמסקנה שאני מקבל לאור הניתוח של המחירים היא שלקראת 200 קמ יש איזשהו רף פסיכולוגי שמונע מאנשים בכלל לשקול רכישה של רכב- מה שבפועל מתורגם להנחה במחיר אל מול המתחרים.
האם אכן יש מה לחשוש? אני לא מדבר על רכבים כמו קורולה של פעם שגם עשתה 400 אלף בלי הרבה מאמץ
רכבים מודרניים שגמעו 220-240 קמ על פניו בתחזוקה טובה(תיעוד טיפולים ממוסך מורשה ושימוש בחלפים נכונים).
יש למישהו נסיון עם רכבים "עממיים" מונעי בנזין שגמעו ק"מ מכובד?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא רק המספר של הקילומטרים. זה איך הרכב עשה את רובם. בבין עירוני או בעיר, האם טופל בזמן או שמרחו את הטיפולים? טופל לפי הוראות היצרן או לפי דעתו של המכונאי? תוך כמה זמן נצבר הקילומטרז, תוך 5 שנים או 10? דיזל או בנזין?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא כתב בנזין.

יש לי היכרות עם רכבים מהעשור - שניים האחרונים שעברו את רף ה200 אלף, לא קורה שם שום דבר מיוחד והרכב לא הופך לדלעת

  • מצחיק 5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים של פעם של היום הם לא הרכבים של פעם  של פעם... הכוונה היא שרכבים עם נסועה ממוצעת שהגיע ל200K הם בני 10-15. לא יודע אם זה בגלל הטכנולוגיה או בגלל שיש פחות מוטיבציה להחזיק רכב לתקופה ארוכה כמו פעם, אבל נראה שרכבים מודרנים יותר הם רגישים יותר. קח בחשבון שככל שיש יותר חלקים, יש כנראה סיכוי גדול יותר שמשהו יתקלקל. לכן, כמעט כמו בכל דבר, כל עניין לגופו. היו לי רכבים עם 200 וצפונה ק''מ שטופלו כמו שצריך ולדעתי יכלו לצבור עם מספר רב של קילומטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקאלה אצלי נעה בין וולוו S60(הצורה המעודכנת של 2014 עם מנוע וגיר וולוו) לבין CRV 2013+ שעליו קראתי בפורומים בארהב שהם גומעים גם 300K מייל בלי יותר מדי הרפתקאות.

וולוו מדגדגת לי את הבלוטות החשק מאוד, אני נוסע מעט מאוד במהלך השנה(6-7K) לכן פחות אכפת לי מדלק.
כל רכב שאני בוחן במידה ואין לו היסטוריה נקיה ושקופה אני לא מתעסק עם הרכב, בין אם מדובר ברכב עם 50 אלף קמ או 200 אלף קמ.
תחושת הבטן שלי אומרת שCRV או מאזדה 6 יתמודדו טוב יותר עם תחלואי הגיל, בעיקר בגלל שהם פשוטים יותר מכאנית.
בנוגע לייטי- אתה מכיר ייטי 1.2 שגמע כזה קילומטראז? או הדגם הדיזל?

עריכה אחרונה על ידי alex321
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאד תלוי האם הרכב עבר במהלך חייו תחזוקת שבר או תחזוקה מונעת.

אני עם פוקוס שקניתי ב-125K ק"מ, וכיום אוחז ב-280K, הרכב לא רואה מוסך, (למעט תקלת המצמד המפורסמת, שלחתי לתיקון בחברון, ופעמיים נזילת שמן הגה, ג"כ תופעה מוכרת, חוץ מזה 0 תקלות פחות או יותר) וגם אין שום דבר שבור או לא עובד באוטו, (אה.. כן יש, המנורה בתקרה לא עובדת..)

פשוט אין מצב שאני מזהה משהו חריג ולא נכנס לבדוק במוסך מה המשמעות, אני לא מחכה להיתקע בצד הדרך או שמשהו יחמיר ויגרור בעיות נוספות.

אבל ראיתי גם רכבים עם הרבה פחות ק"מ, כולל רכבים שנחשבים אמינים (מזדה 3 למשל) שמתפרקים לגורמים, וכשאתה יוצא לנסיעה אתה צריך מידי פעם לבדוק במראה שהאוטו עדיין איתך, לדעתי כי לא תחזקו אותם נכון.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, chezik כתב:

וכיום אוחז ב-280K,

 

החרדים אוהבים את הפוקוס הזאת, בפרט בגירסת הסטיישן 😉

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האלפא 147 שלי הייתה עם 230,000 ק"מ במצב מצוין, עד לסוף המר.

אלפא 159 דיזל של מישהו חגגה בדיוק היום 350,000 ק"מ, תקינה ונוסעת.

ניסאן XTRAIL של שכן, שנת 2017 עם מעל 320,000 ק"מ.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Tapian כתב:

הרכבים של פעם של היום הם לא הרכבים של פעם  של פעם

זה כמו שאומרים שמוזיקה של פעם הייתה יותר טובה. זה בגלל שאנשים מכירים/זוכרים דברים כמו לד זפלין ואיירון מיידן, אבל לא זוכרים את כמויות הזבל שהיו גם אז ונשכחו (וטוב שכך).

 

גם את הרכבים של "פעם" אנחנו זוכרים לטובה בגלל אלה שהיו אמינים ושרדו לאורך זמן, אבל שוכחים את הגרוטאות המתפרקות שהיו גם אז בשפע, עשו צרות מהיום הראשון וירדו מהכביש תוך 3-5 שנים.

 

אם מסתכלים על מכוניות מלפני 20 שנה, אז זה לא רק קורולה, סיוויק ופוקוס מאותם שנים שמסתובבות בכמויות גם היום, אלא גם רכבים כמו רנו מגאן (במיוחד הטורקית), פז׳ו 307, ושברולט אופטרה, שהופיעו בכמויות בליסינג, ורובן נעלמו מהכבישים תוך 3-5 שנים.

  • אהבתי 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזיקה אי אפשר להשוות אובייקטיבית, מנועים ורכיבים מכאניים כן.
יש לא מעט תיעודים שמראים בצורה אובייקטיבית איך מנועים שתוכננו בשנות ה2000 בנויים בצורה עמידה יותר ממנועים שתוכננו באזור 2010 ואחריה.
בעקבות הדרישות להורדת זיהום האוויר וצריכת הדלק, יצרני המנועים התחילו להקטין בשיטתיות את החיכוך וכל הרכיבים שגורמים לאיבודי אנרגיה ברכב, טבעות צילינדרים, שרשראות טיימינג, מותחני שרשראות, חצאיות בוכנה וכו... 
בגלל זה בשנים האחרונות אנחנו רואים כ"כ הרבה מנועים עם שרשראות טיימינג שנמתחות לפני הזמן ומצריכות החלפה אחרי 100K (GDI של יונדאי\קיה, 0.9 TCE של רנו, EP6 של PSA, TSI של פולקסוואגן ועוד...) בזמן שמנועים שנבנו בשנות ה2000, רובם נוסעים על השרשרת המקורית מהמפעל עד היום.
כנ"ל מבחינת צריכת שמן, מנועים שלעיתים קרובות מתפגרים לפני 200K ותיבות רובוטיות דו מצמדיות, אוטומטיות או רציפות לא אמינות. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני הדל במשפחה :

ניסאן נוט 2008 שרתה בנאמנות את אחי עד 230000 ק"מ ללא בעיות עד שנהרסה בתאונה

מאזדה 3 2005 שרתה אותי עם יותר בעיות גם כן עד 230000 ק"מ שאז המוסכניק הפציר בי להפטר ממנה וכך עשיתי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...