Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההשקה תתקיים בשבועות הקרובים.

בחמישי האחרון עברתי ליד הבונדד של קיה על כביש 4 ואני דיי בטוח שראיתי שם שורה של נירו חדשים שעומדים  דיי קרוב לכביש.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כבר לפני מעל חודש ראיתי עשרות נירו מהדגם החדש בנמל אילת, לפני הפרסומים ההשקה צפויה להיות בקרוב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

אחותי בדיוק התעניינה בדגם, אמרו לה שזה יהיה זמין לרכישה החודש. מחיר לא אמרו אבל לאור המחיר של דגם פלוס זה לא יהיה פחות מ-200,000 שקל. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כל יום יכול להיות פרסום על ההשקה.

הרכב כבר נמצא בארץ.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

השקה לעיתונאים צפויה ב 13 לחודש הזה (פברואר) ומניח שיומיים שלושה אחרי זה ניתן יהיה לראות את הרכבים באולמות התצוגה (הרכבים כבר מזמן בארץ)

  • אהבתי 1
פורסם

אכן בעוד כ 10 ימים תהיה ההשקה.

המחירים יהיו מעל ל + הנוכחית , משמע היברידית לשוק הליסינג תגרד את ה 185 , חשמלית כבר תהיה במחיר של 200-215 כתלות ברמת הגימור.

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה רבה לכולכם על המידע הספציפי, אם כך נמתין להשקה בעוד 8 ימים.

אגב, נכון לסופ"ש האחרון נציג המכירות אמר שאין את הרכב בארץ ואין לו פרטים, נראה לי שהמגמה שם היא לדחוף את הנירו פלוס עד להשקה של הדגם החדש.

 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעה, Coresh כתב:

תודה רבה לכולכם על המידע הספציפי, אם כך נמתין להשקה בעוד 8 ימים.

אגב, נכון לסופ"ש האחרון נציג המכירות אמר שאין את הרכב בארץ ואין לו פרטים, נראה לי שהמגמה שם היא לדחוף את הנירו פלוס עד להשקה של הדגם החדש.

 

גם ה + עם בעיות אספקה , הנירו החדשה כבר בארץ מספר חודשים... , במחיר שלה הייתי הולך על גיילי ואו טסלה משומשת , ניתן להשיג היום ב 17-185 , לדעתי רכב עדיף על הנירו כן גם החדשה.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, CX25GTI כתב:

חשמלית כבר תהיה במחיר של 200-215 כתלות ברמת הגימור.

טסלה חדשה עולה 205 עם אבזור וביצועים שנירו לא מתקרבת בכלל.

עריכה אחרונה על ידי Boltik
פורסם
לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

גם ה + עם בעיות אספקה , הנירו החדשה כבר בארץ מספר חודשים... , במחיר שלה הייתי הולך על גיילי ואו טסלה משומשת , ניתן להשיג היום ב 17-185 , לדעתי רכב עדיף על הנירו כן גם החדשה.

 

מסכים לחלוטין שמחיר הנירו איבד פורפורציה אבל רק לאחר נסיעת מבחן נוכל לדעת האם באמת ג'יללי עדיפה עליה...

פורסם
לפני שעתיים, Boltik כתב:

טסלה חדשה עולה 205 עם אבזור וביצועים שנירו לא מתקרבת בכלל.

כן זה פשוט מגוחך.

הסיניות והקוריאניות עפות על עצמן עם מחירים 200 ומעלה.

דרך אגב קראתי היום שהיתה עוד הוזלה על טסלה 3, מעניין אם יגיע לישראל.

 

פורסם
לפני שעה, Shoom Kloom כתב:

הסיניות והקוריאניות עפות על עצמן עם מחירים 200 ומעלה.

ואנשים קונים וקונים וקונים

בינתיים לא נראה שהמהלך של טסלה השפיע על מישהו

×
×
  • תוכן חדש...