Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגביי הטסלה - תודה על המידע לגביי ההוזלה, אבל מי שמעוניין ברכב ועבורם שאלתי כאן, אלו אנשים שלא מעוניינים ברכב חשמלי כרגע אלא בהיברידי בלבד.

פורסם

חבר שלי עובד במוסך של קיה בראשל"צ וצילם את זה.

IMG-20230206-WA0048.jpg

IMG-20230206-WA0049.jpg

  • אהבתי 2
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בתמונה יש שני דגמים, חשמלי והיברידי, אם זה רגיל או פלאג-אין לא ניתן לדעת לפי העיצוב. 

בדור הקודם הפלאג-אין היה להיט, אך הפעם זה יהיה כנראה הדגם הנחות בשל המחיר. 

פורסם
לפני שעה, ch28566 כתב:

בתמונה יש שני דגמים, חשמלי והיברידי, אם זה רגיל או פלאג-אין לא ניתן לדעת לפי העיצוב. 

רואים בבירור שזה PHEV דלת הטענה וציור חשמל !

 

לפני שעה, ch28566 כתב:

בדור הקודם הפלאג-אין היה להיט, אך הפעם זה יהיה כנראה הדגם הנחות בשל המחיר. 

בתור בעלים של בציר ראשון מ-2019 עם רמת גימור גבוה שבקושי נמכר בכמה מאות יחידות בודדות, זה היה להיט רק כאשר הגיע לציי רכב ו-0 ק"מ....קניתי ב-150 אש"ח....פאקינג לא מבין איך רכב כזה יכול להיות שווה תמחור נוכחי :silly: ותחסכו ממני "קורונה" אנפלציה....צרכן פשוט מטומטם
2023-02-06_20-01-51.png.8158699f90b8ecb0d64487e79da6400b.png

 

בקיצור מקווה לא יהיה לי טוטל לוס בשנים הבאות PHEV אצל אשתי ואני עם EV לפני הזוועת + PLUS ב-179 אש"ח....בשנים הבאות לא צריך לחשוב לקנות רכב במחירים הזויים !

פורסם
לפני 11 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

רואים בבירור שזה PHEV דלת הטענה וציור חשמל !

 

בתור בעלים של בציר ראשון מ-2019 עם רמת גימור גבוה שבקושי נמכר בכמה מאות יחידות בודדות, זה היה להיט רק כאשר הגיע לציי רכב ו-0 ק"מ....קניתי ב-150 אש"ח....פאקינג לא מבין איך רכב כזה יכול להיות שווה תמחור נוכחי :silly: ותחסכו ממני "קורונה" אנפלציה....צרכן פשוט מטומטם
2023-02-06_20-01-51.png.8158699f90b8ecb0d64487e79da6400b.png

 

בקיצור מקווה לא יהיה לי טוטל לוס בשנים הבאות PHEV אצל אשתי ואני עם EV לפני הזוועת + PLUS ב-179 אש"ח....בשנים הבאות לא צריך לחשוב לקנות רכב במחירים הזויים !

פורסם כבר מחיר רשמי לדור החדש או רק ניחוש?

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Johnik כתב:

פורסם כבר מחיר רשמי לדור החדש או רק ניחוש?

לפני שבועיים הייתי בסוכנות, לצורך טיפול ללא טיפול (לפחות ללא נזק כספי) 30,000 אק"מ ל-EV שלי , שיהיה תיעוד במחשב שלהם לאחריות.

כמובן לסוכנויות אין שמץ של מושג בקשר לתמחור לדגם חדש, כמו שנאמר כנראה ההשקה שבוע הבאה, אבל ברגע שפלטו שממשיכים עם זוועת עולם נירו + , שכל פעם משפשף את העיניין כאשר מסתכל על המחירון שלו, לא צריך להיות גאון כדי לנחש מחירים של השקה.

 

2023-02-07_19-09-08.thumb.png.53ce970f943add5dd15e2e231fcd566a.png

 

או שיורידו פתאום מחיר של נירו+ שאני בספק, או פשוט יתומחר מעל המחירים האלו את הדגם החדש, בכל מקרה תמחורים הזויים, גם אם אלו יהיו המחירים של דגם החדש פתאום !
נו לפחות ישבתי ב- EV6 GT LINE, רכב שרציתי ב-2021, עד שבסוף הייתי מספיק פיקח לא לחכות לו, כי NO SHIT לא שווה 249 אש"ח בגרסה בסיסית ובטח לא 299 אש"ח :roll:.
מצד שני אם יש אנשים שמוכנים לשלם 249 אש"ח על ספורטאז' PHEV, ללא ספק EV6 פתאום נראה משתלם :mm_tongue

מבחינתי טלקאר הפסיק להיות יבואן עם תמחור אגרסיווי, ואיבדו את דרכם מבחינתי.

הזיה איך הגענו ממחיר 151 אש"ח ששילמתי ב-05.2019 לדגם PHEV כזה מאובזר, כיסא חשמלי, מזגן מפוצל, משטח טעינה, כל המערכות ADAS מקוריות יצרן, סאנרוף...אחרי זה הגיע פייסליפט לציי רכב שהעיפו בין 132-142 אש"ח בעשרות אלפים, למחירים הנוכחיים (פירסמתי בתגובה הקודמת שלי מה הייתה האינפלציה מאז), נכון עודכן המיסוי, מנגד המכס ירד מ-8% ל-0% תודות הסכם סחר ישראל קוריאה....את EV צורה ישנה ב-179 אש"ח ב-04.2022......איך שלא נסתכל על זה יש פה העלת מחיר של 25-30%, פסיכי.

 

2023-02-07_19-36-54.thumb.png.30a0b3332f4304a3ffd1f72d83324b89.png

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 3
  • מבאס 1
פורסם
בתאריך 4.2.2023 בשעה 19:36, Coresh כתב:

 

בתאריך 4.2.2023 בשעה 19:36, Coresh כתב:

 

בתאריך 4.2.2023 בשעה 19:36, Coresh כתב:

הכוונה לא לנירו פלוס שמשווק כבר, אלא לדור השני החדש.

אולי @PriceDevil יודע? 🙂

 

2023-Kia-Niro-white.jpeg

אני כבר חתמתי על טופס הזמנה, אמורה להיות השקה ב13.02 המחיר לא ידוע.

פורסם

לפני 6 שנים ב 240 אלף היה ניתן לקנות במוו 320 עם m pack. מה נסגר עם העולם.? בקצב כזה עוד 6 שנים נירו תעלה 350 אלף?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני חושב שהיבואנים עוד לא חטפו את הזאפטה שהקבלנים חוטפים עכשיו בגלל שבאמת היה מחסור ברכבים.

גם לשם זה יגיע.

תמחורים הזויים.

בקצב הזה אני נשאר עם הסי5 שלי עד שהיא הופכת לאספנות

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
בתאריך 8.2.2023 בשעה 03:59, ezec כתב:

 

 

אני כבר חתמתי על טופס הזמנה, אמורה להיות השקה ב13.02 המחיר לא ידוע.

אם יורשה לי לשאול,מאיזה דגם הזמנת?

אמרו לך זמני אספקה?

×
×
  • תוכן חדש...