Jump to content

Shoom Kloom

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Shoom Kloom

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. כן זה פשוט מגוחך. הסיניות והקוריאניות עפות על עצמן עם מחירים 200 ומעלה. דרך אגב קראתי היום שהיתה עוד הוזלה על טסלה 3, מעניין אם יגיע לישראל.
×
×
  • תוכן חדש...