Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי קיבלה מהעבודה קיה נירו חדשה. בדשבורד יש חלק שממשיך את מסך המולטימדיה, מעל לתא הכפפות. אבל הוא לא עשוי פלסטיק שחור/אפור כמקובל, אלא דמוי זכוכית שחורה.

בנסיעה באור יום לפחות, ביום שמשי, החלק הזה מהווה כמעט סוג של מראה. וזה מבלבל מאוד שכל הנוף בחוץ משתקף עליו, במיוחד למי שמציץ למראה הימנית.

עיצוב לא חכם ואולי אפילו מסוכן

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם (נערך)

שווה לעבור גם לדקה 23 בדיוק 😁

מזכיר לי את האישיו עם הקונסולה הבהירה שהיתה לי באיוניק (לפני מתיחת הפנים), שהיתה משתקפת בחלון הקדמי בצהרי היום ברמה ממש מעיקה. משקפי שמש עם פולרייזר פתרו את הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • מעניין 1
פורסם

אני לא מבין איך אין תקן לדברים האלה

 

מצ"ב קליפ מתוך 3008

כרום מוגזם בקונסולה, בזוויות מסויימות ממש מעוור את הנהג

 

 

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

כן, גם כאלה. 

לא יודע מה יותר גרוע, סינוור מכרום או מראה מדומה על חצי דשבורד

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

מסכים, לא כליל היופי בלשון המעטה.

שזה חבל, כי כבר עצרתם ועשיתם מתיחת פנים, איך עשיתם משהו עוד יותר סתמי מהקודם??

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
לפני 17 שעות, avargel כתב:

אני לא מבין איך אין תקן לדברים האלה

 

מצ"ב קליפ מתוך 3008

כרום מוגזם בקונסולה, בזוויות מסויימות ממש מעוור את הנהג

 

 

 

מאמין שכבר מישהו חשב על פתרון אפטרמרקט לדברים האלה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נירו + גם לטעמי חיצונית מכוערת (סירבתי להקדים החלפת ליסינג בגלל זה),
אבל דווקא פנימית אני חושב בתור אחד שנוהג המון (ובלא מעט מכוניות) שהנירו פונקציונאלית נראת סביר בהחלט ושימושית.

אני לא נתקל בסינוור "שמסכן" ומעטים הפעמים שממש "לא רואים כלום במסך".

פורסם

אין לי מושג על מה אתה מדבר , המסך גם בשמש ישירה מתפקד היטב, ומעולם לא נתקלתי בסינוור.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מעניין שלנירו יש דגם חדש כבר לא מעט זמן, ודאי כמה חודשים, שבכלל לא מגיע לכאן והדגם הזה שבו מדובר כאן, לא נראה כלל באירופה שמלאה בדגם הקודם של הנירו, אבל יכול להיות שפיספסתי.

פורסם
לפני שעתיים, רועי5 כתב:

מעניין שלנירו יש דגם חדש כבר לא מעט זמן, ודאי כמה חודשים, שבכלל לא מגיע לכאן והדגם הזה שבו מדובר כאן, לא נראה כלל באירופה שמלאה בדגם הקודם של הנירו, אבל יכול להיות שפיספסתי.

נראה שישראל מקבלת רכבים שאי אפשר למכור בשווקים אחרים.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 23 שעות, רועי5 כתב:

מעניין שלנירו יש דגם חדש כבר לא מעט זמן, ודאי כמה חודשים, שבכלל לא מגיע לכאן והדגם הזה שבו מדובר כאן, לא נראה כלל באירופה שמלאה בדגם הקודם של הנירו, אבל יכול להיות שפיספסתי.

הנירו החדשה + ה EV6 כבר נמצאים בארץ תקופה ומאוחסנים מסיבה לא ברורה על ידי היבואן.

למה ?

מדברים על רצון להרוויח עוד כמה שקלים עם העלאת המס על חשמליות , ואו לחלופין במקרה של הנירו למכור כמה שיותר + במחיר מופקע לפני שמשיקים את הנירו החדשה במחיר מופקע עוד יותר...

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...