Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יוצא עשן לבן בהתנעה וככל שהרכב יותר קר יוצא יותר לדוגמא אם יומיים לא נסעתי בו הוא יוציא ענן רציני יותר

הסתבכתי מרוב חפירות באינטרנט - אולי מישהו יכול לעשות לי סדר ולדעת מה זה לפי הנתונים

לי בנתיים יצא 3 אפשרויות נזילת מים שמן או סתם עיבוי

זה התחיל לפני 3 שבועות בערך מאז שנגעתי באגזוז והחלפתי לו גומיה - אבל אולי זה צירוף מקרים

חוץ מזה בדקתי והאוטו  אוכל שמן, זה לא קשור למזג אוויר - זה יוצא גם בימים חמים אז נראה לי שזה לא עיבוי (ואולי כן - מי יודע?)

עוד משהו שאם נניח התנעתי ויצא עשן ואח"כ אני נותן גז יוצא עוד עשן ואח"כ אם אני נותן באותה עוצמה כמו קודם לא יוצא אבל בעוצמה חזקה יותר יוצא שוב עוד עשן - מקווה שהבנתם

חוץ מזה תמיד האוטו שותה הרבה מים נניח לפני 4 חודשים קניתי גריקן 4 ל' של מים ירוקים ועכשיו אני גומר אותו אבל זה יכול להיות גם בעיה במכסה רדייאטור כי המיכל עודפים מלא עד מעל הפול (ובהתחלה הוא היה כמעט ריק) אז אולי בורח מים למיכל עודפים ולא חוזר כשחסר

בקשר לריח - לפעמים יש סירחון ולפעמים לא - ואני לא בטוח שאני יודע לזהות אם זה סירחון של שמן שנשרף

חוץ מזה הבנתי שיכול להיות קשר גם לראש מנוע - אשמח שתחכימוני בנושא ותעזרו לי לאמת או לשלול

תודה רבה לעוזרים 😃

פורסם (נערך)

תפתח את הפקק של המילוי שמן, האם יש סימנים למילקשייק (צבע בז במקום שחור?)

האם במקרה הוספת יותר מדיי שמן למנוע? מה המדיד שמן אומר? מעל המקסימום או בגבולות שצריך? (בין מינימום למקסימום)

 

הסירחון שאתה מדבר עליו בתוספת האיבוד מים שאתה מעלה כאן, או שקיימת נזילה של מים לתוך הבלוק מנוע ואז הלך הראש מנוע (אם יש לך מילקשייק בפקק מילוי שמן זה בדרכ התוצאה של שמן+נוזל קירור)

או שהריח שאתה מדבר עליו זה פשוט המים שנוזלים מאנשהו כי אין לזה את הריח הכי מדהים בעולם.

*כמובן שיכול להיות אף אחד מהם, רק השערה שלי

 

תעדכן ותקווה שזה רק נזילה במערכת קירור כי זה כסף קטן לעומת ראש מנוע.

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא רואה מילקשייק

אבל בזכות ששאלת על המדיד בדקתי והאוטו כן אוכל שמן!

כנראה לא בדקתי מספיק טוב או שעד עכשיו זה לא היה מספיק מסיבי 

אבל עכשיו ראיתי שירד לפחות בחצי סנטימטר

אז זה כנראה גומיות שסתומים או רינגים (אני לא מבין על מה אני מדבר אני רק מצטט ממה שקראתי)

עכשיו כמה שאלות

כמה עולים התיקונים האלה?

יש מצב לעשות אותם לבד?

איך יודעים אם זה גומיות או רינגים?

והכי חשוב - מה קורה אם לא מחליפים - בנתיים אפשר לסוע?

 

פורסם
לפני שעה, נקודה טובה כתב:

לא רואה מילקשייק

אבל בזכות ששאלת על המדיד בדקתי והאוטו כן אוכל שמן!

כנראה לא בדקתי מספיק טוב או שעד עכשיו זה לא היה מספיק מסיבי 

אבל עכשיו ראיתי שירד לפחות בחצי סנטימטר

אז זה כנראה גומיות שסתומים או רינגים (אני לא מבין על מה אני מדבר אני רק מצטט ממה שקראתי)

עכשיו כמה שאלות

כמה עולים התיקונים האלה?

יש מצב לעשות אותם לבד?

איך יודעים אם זה גומיות או רינגים?

והכי חשוב - מה קורה אם לא מחליפים - בנתיים אפשר לסוע?

 

יכול להיות שיש דליפה של שמן למערכת הפליטה וכתוצאה מכך עשן לבן

צריך לאבחן קודם כל מאיפה הנזילה אם ישנה כזאת, תנסה להרים מכסה מנוע ולהסתכל אם אתה יכול להבחין כתמי שמן איפשהו בסמוך לסעפת הפליטה של המנוע ותעלה לכאן תמונה, או תצלום של הרכב מלמטה שרואים את האגזוז

פורסם
לפני 30 דקות, Aviv13467 כתב:

יכול להיות שיש דליפה של שמן למערכת הפליטה וכתוצאה מכך עשן לבן

צריך לאבחן קודם כל מאיפה הנזילה אם ישנה כזאת, תנסה להרים מכסה מנוע ולהסתכל אם אתה יכול להבחין כתמי שמן איפשהו בסמוך לסעפת הפליטה של המנוע ותעלה לכאן תמונה, או תצלום של הרכב מלמטה שרואים את האגזוז

קודם כל ממש תודה על העזרה - לא מובן מאליו בכלל המסירות של האנשים הנפלאים כאן בפורום

איפה להתמקד?

הכל מלא שמן ופיח... אבל נראה לי זה היה תמיד

תמונה של האגזוז אתה מתכוון איפה שהאגזוז מתחבר למנוע, כן? וודאי לא בצד של היציאה אני מאמין

מצורף תמונות של המנוע

תמונה מתחת אני ינסה בהמשך

יכול להיות שהכתם שבתמונה האחרונה הוא על האגזוז

image.thumb.jpeg.600a4d794af1ec371dd507446ca17b54.jpegimage.thumb.jpeg.2d97f7e57988f552888b7cfe3cce8b51.jpegimage.thumb.jpeg.f665dd15907581ce46192b9c776f9e9a.jpeg

פורסם (נערך)

עכשיו צילמתי מלמטה ובאמת הכל מלא שמן (אפילו הפילטר מטפטף קצת) וזה נראה ישר מהבלוק (זה נקרא אטם ראש?)

image.png.33dae504ece07713be6846433e221c5c.png

image.png

image.png

מה שמסומן באדום גם קשור?

ואם יש נזילה מהבלוק החוצה איך היא מגיעה למערכת הפליטה ?

עריכה אחרונה על ידי נקודה טובה
פורסם
לפני 11 שעות, נקודה טובה כתב:

קודם כל ממש תודה על העזרה - לא מובן מאליו בכלל המסירות של האנשים הנפלאים כאן בפורום

איפה להתמקד?

הכל מלא שמן ופיח... אבל נראה לי זה היה תמיד

תמונה של האגזוז אתה מתכוון איפה שהאגזוז מתחבר למנוע, כן? וודאי לא בצד של היציאה אני מאמין

מצורף תמונות של המנוע

תמונה מתחת אני ינסה בהמשך

יכול להיות שהכתם שבתמונה האחרונה הוא על האגזוז

image.thumb.jpeg.600a4d794af1ec371dd507446ca17b54.jpegimage.thumb.jpeg.2d97f7e57988f552888b7cfe3cce8b51.jpegimage.thumb.jpeg.f665dd15907581ce46192b9c776f9e9a.jpeg

יש נזילת שמן בבירור

אני לא בטוח ב100% לגבי מה שאמרתי ששמן נכנס לאגזוז אז יוצא עשן לבד, אני חושב שיותר סביר שאם מים (מי-קירור כמובן) נכנסים לאגזוז אז יצא עשן לבן אז אתקן את עצמי

 

בכל אופן, יש לך גם בעיה של איבוד מים, גם שמן - אני הייתי ממליץ ללכת למוסך בשלב הזה אם אין לך יותר מדיי נסיון בטיפול ברכב בעצמך

 

גם לבעל נסיון לפתור מספר רב של תקלות ללא הציוד המתאים וליפט יכול להיות קשה, עשיתי מספר רב של טיפולים בעצמי לאוטו, החלפתי אטם מנוע, פלאגים, שמן, ברקסים, מספר חיישנים ורכיבים ואני גם בעצמי מתמודד עם נזילת שמן שאלוהים יודע מאיפה היא מגיעה. לפעמים עדיף ללכת למוסך ולהיות בראש שקט. אח"כ אם הטיפול פשוט תוכל לשקול לעשות אותו בעצמך

פורסם

עשן לבן בבוקר ביום  קר יכול להיות גומיות שסתומים

כשקר הם מתכווצים  נוזל קצת שמן למערכת ההצתה  ובהנעה ראשונה הוא נשרף

כמו מיסוך של טנק

לגבי תיקון המומחים יענו אם כדאי

חוץ מזה יש לך נזילות באטמים שזה לא רציני 

אטם ראש מנוע לא תראה מבחוץ אלא אטמים חיצוניים של המנוע שקצת נוזלים

עדיין יכול להיות גם  משהוא רציני יותר זה מנוע ישן

המים    לבדוק אם בעמידה יש רתיחה במיכל עיבוי  לחפש  נזילות לבדוק מאוורים , טרמוסטט  כל מערכת הקירור 

אם לא מוצאים  להתקדם בבדיקות.

כיון שאיני מקצוען אם טעיתי נא לתקן

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 25 דקות, avri6 כתב:

עשן לבן בבוקר ביום  קר יכול להיות גומיות שסתומים

כשקר הם מתכווצים  נוזל קצת שמן למערכת ההצתה  ובהנעה ראשונה הוא נשרף

כמו מיסוך של טנק

לגבי תיקון המומחים יענו אם כדאי

חוץ מזה יש לך נזילות באטמים שזה לא רציני 

אטם ראש מנוע לא תראה מבחוץ אלא אטמים חיצוניים של המנוע שקצת נוזלים

עדיין יכול להיות גם  משהוא רציני יותר זה מנוע ישן

המים    לבדוק אם בעמידה יש רתיחה במיכל עיבוי  לחפש  נזילות לבדוק מאוורים , טרמוסטט  כל מערכת הקירור 

אם לא מוצאים  להתקדם בבדיקות.

כיון שאיני מקצוען אם טעיתי נא לתקן

זה נראה נזילות באטמים לפי התמונות?

כנראה שהמים חסרים בגלל תקלה במכסה רדיאטור

ואיך אני שולל משהו רציני ?

תודה על ההתיחסות

כנראה שלמומחים נמאס לעזור בכאלה בעיות.... הכל בהומור

תודה

פורסם
לפני 6 שעות, נקודה טובה כתב:

זה נראה נזילות באטמים לפי התמונות?

כנראה שהמים חסרים בגלל תקלה במכסה רדיאטור

ואיך אני שולל משהו רציני ?

תודה על ההתיחסות

כנראה שלמומחים נמאס לעזור בכאלה בעיות.... הכל בהומור

תודה

הלוואי והיה לי ידע של מוסכניק 🤪 לא הייתי צריך לבוא לפה לשאול מליון שאלות יש לי הרגשה שהידע שיש לי ספציפי רק לאוטו שברשותי וברגע שאני מחליף אוטו אין לי מושג איך לעשות את הטיפול הקטן ביותר.

 

תוכל להעלות תמונות באור יום של כל הנזילות? גם קצת מרחוק שאוכל להבין על מה אני מסתכל.

ראשית צריך לנסות להבין אם הטענות שלך נכונות, אם מים בורחים מהמכסה רדיאטור, נסה להריץ את האוטו שיתחמם ולבדוק אם אתה מבחין בנזילה משם, אם כן לדעתי פקק חדש לא אמור לעלות יותר מ20-30 שקל.

לגבי הנזילה ייתכן וזה מהאטם מכסה שסתומים, החלפתי כזה בעצמי וזה לא מסובך, מניח שגם לא ברכב שלך. ביוטיוב בטוח תמצא מדריך מפורט

 

לגבי הכדאיות של תיקון עכשווי, אני מניח שאם איכשהו מגיע שמן למערכת הפליטה/הצתה או וואטבר ויוצא עשן לבן אז כנראה הזיהום של הרכב עולה בהתאם ואולי לא תעבור טסט. וכמובן עניין האיבוד שמן, נראה שאתה מאבד לא מעט שמן, לדעתי רק למלא שוב ושוב שמן יעלה לך יותר מאשר לתקן את התקלה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני לא מכיר את האוטו, אבל מהתמונות שהעלית זה נראה כמו מנוע G16B של סוזוקי (1.6 ליטר). אם זה המצב, אז בעיה בגומיות שסתומים אכן קורת (השתמשת בפלאש למנוע?) ומתבטאת באיבוד שמן שבשלבים ראשונים בערך מהHIGH לLOW פעם בחודש בנסיעה נורמלית. לא היו לך בעית זיהום בטסט?

 

האוטו ישן, יכולות להיות עוד כמה בעיות במקביל. אני כתבתי מדריך להחלפת גומיות שסתומים למנוע הזה ב2018. כבר אז מוסכים לא היו מוכנים להתעסק עם זה. אתה יכול להסתכל בשביל להבין את היקף העבודה. דוגרי, אם החלטת לעשות משהו כזה (בעצמך או דרך מסך) אפשר כמובן גם להחליף את כל האטמים ומחזרי השמן בסביבת ראש המנוע. המרחק גם להחליף אטם ראש לא רחוק.

  

פורסם

ממש תודה לכולם על התגובות ושאפו ל @OrenW על המדריך היפה

בנתיים אני רואה שהעשן לא מתגבר והאיבוד שמן הוא מינורי
אין בריחת מים ממכסה רדייאטור

אם אתם אומרים שבנתיים זה לא ראש מנוע כי לא הייתי רואה נזילה מבחוץ במקרה כזה (זה חד משמעי? אני מקווה)

ויש צד שזה התרחבות של הגומיות בגלל הקור
אז אני חושב שאני אסחוב איתו בנתיים

השאלה האם להגדיר אותו רכב מעשן אם אני רוצה למכור אותו (אני לא אוהב לרמות אנשים...) לא שיש יותר מדי מעוניינים אבל יש איזה נכה מחיפה שטוען שהוא קנה רכב גדול והוא מחפש קטן... בא נראה לאן זה יתגלגל...

תודה לכל העונים

 

אגב זה מנוע 1.3 ליטר 

יותר מזה אין לי מושג

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...