Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפתרון האידיאלי הוא לתקן את הנזילות שמן שיש ברכב שלך, אבל לפי דעתי אם אתה מתחיל ואין לך כלים.

העלות הראשונית של כלי עבודה תהיה שוות ערך לעלות של הרכב שלך. כמובן שזה השקעה, אבל אם אתה

מתקן את הרכב כדי לחסוך בעלויות, אז זה לא יהיה יותר זול בהתחלה.

 

לגבי תוספים, באיזה תוספים בדיוק אתה רוצה להשתמש (תצרף קישורים למוצרים) ולמה?

הרכב נכשל בטסט?

  • אהבתי 1
פורסם

לגבי הדבר הראשון - אתה צודק לגמרי

והדבר השני רכב לא נכשל בטסט אע"פ שיכול להיות שכשעשו לו טסט (לפני חצי שנה) היה צריך לשים תוסף כדי שהוא יעבור ואולי זה עזר עד עכשיו... לא יודע

אני רוצה לשים תוסף בגלל הנזילות והעישון בעצמו שמפריע לי - אין לי שום רקע בתוספים ואשמח שיגידו לי מה לחפש , לשמן או לדלק? וכמו"כ האם בשביל לשים תוסף שמן חייבים לרוקן מיכל שמן שזה גם שיקול בשבילי 

תודה

פורסם

הדרך היחידה לתקן נזילות שמן, היא על ידי החלפת מחזירי השמן, גומיות שסתומים, וכדומה. תוספים לא יעזרו לך.

עד שלא תחליף את הגומיות שסתומים, הרכב שלך ימשיך לעשן לא משנה כמה תוספים תשפוך לרכב.

 

תוספים למינהם נשמעים מאוד אטרקטיבים, זולים וקלים לשימוש, אבל הם לא יפתרו לך שום דבר. אין לך מה להשתמש

בהם. הנוזל היחיד שצריך להיות במנוע שלך הוא שמן מנוע מתאים, ברגע שתדלל אותו עם משהו אחר אתה תשנה את התכונות

של השמן. וכן אתה צריך להחליף את השמן + פילטר שמן אחרי שימוש בתוסף כזה או אחר (שוב לא מומלץ).

 

בתור מישהו שהחזיק (ועדין מחזיק)  רכבים ישנים, אני יכול להגיד לך שלפי דעתי, במצב הנוכחי של הרכב שלך, כמעט כל

תיקון שתעשה במוסך על מנת לפתור את הבעיות הנ"ל, יעלה על ערך הרכב. כלומר אם אין לך את הידע המתאים לעשות

את זה בעצמך הרכב שלך טוטאלוס.

 

אם היה מדובר ברכב אספנות, או רכב יוקרה ישן אז אולי היה שווה להשקיע עליו כסף, על מנת לפתר את הבעיות הנ"ל.

תזכור שכל הנזילות והעישון זה לא משהו חריג  ברכב ישן, חומרים כמו מחזירי שמן, לדוגמה מאבדים את התכונות שלהם אחרי זמן

מסויים וצריך להחליף אותם, אם אתה ממש אוהב את הרכב אתה יכול לשלם לבעל מקצוע שיעשה את זה ולהמשיך להשתמש

ברכב.

 

 

  • אהבתי 2
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כמו ש cpu כתב לך אכן אם יש עישון בהתנעה והוא נעלם ככל שהמנוע עובד אזי זה מצביע על צורך בהחלפת גומיות שסתומים.

החלפה כזו היא לא הדבר הכי מסובך ולא לוקחת הרבה זמן ואני ממליץ לך לפנות

"לכנופית הטיפולים" שם אני מאמין תמצא מישהו שיחד איתך יוכל לבצע את כל התהליך ווגם תלמד משהו לגבי הרכב שלך.

חפש אותם ושלח הודעה ואני מאמין שיחזרו אליך ויעזרו לך.

ואכן טיפול כזה במוסך לא שווה כלכלית ולכן פנה אליהם.

 

בהצלחה :)

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...