Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאיזו מדינה הייתם מהגרים


פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה לא הופנתה אלי, אבל

בתור אחד שגר ועבד 5 שנים בנורווגיה, שלא שייכת לאיחוד, אבל יש הסכמים משותפים.

ללא דרכון אירופאי, אין אפשרות להגיע למדינה ולחפש עבודה. צריך לחפש עבודה מישראל, ואז,שיש לך חוזה עבודה חתום ביד, אפשר להגעש בקשה לויזת עבודה מסודרת.

כשיש דרכון אירופאי ברוב הארצות תוכל להכנס למדינה, ואז יהיה לך כמה חודשים שבהם תוכל לחפש עבודה, ובזמן הזה להרשם גם במדינה.

אם לא תמצא תצטרך לצאת, ואז תוכל להיכנס שוב.

דרכון אירופאי עושה את החיים הרבה יותר קלים מבחינת חיפוש עבודה.

 

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 8 דקות, לירון .ה. כתב:

השאלה לא הופנתה אלי, אבל

בתור אחד שגר ועבד 5 שנים בנורווגיה, שלא שייכת לאיחוד, אבל יש הסכמים משותפים.

ללא דרכון אירופאי, אין אפשרות להגיע למדינה ולחפש עבודה. צריך לחפש עבודה מישראל, ואז,שיש לך חוזה עבודה חתום ביד, אפשר להגעש בקשה לויזת עבודה מסודרת.

כשיש דרכון אירופאי ברוב הארצות תוכל להכנס למדינה, ואז יהיה לך כמה חודשים שבהם תוכל לחפש עבודה, ובזמן הזה להרשם גם במדינה.

אם לא תמצא תצטרך לצאת, ואז תוכל להיכנס שוב.

דרכון אירופאי עושה את החיים הרבה יותר קלים מבחינת חיפוש עבודה.

 

העניינים הטכניים באיחוד, אני מכיר (:

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 5 דקות, לירון .ה. כתב:

אז שאלת ספציפית על שוק העבודה האטלקי ?

 

ספציפית על השוק האיטלקי.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בזמנו שעבדתי בנורווגיה, יצא לי לעבוד עם כל לאום אפשרי באירופה.

אני זוכר שהחברה מאיטליה, אז כבר אמרו שהמצב לא משהוא, וזה מאוד נפוץ שהילד נשאר עם ההורים עד 30+.

מצד שני הם הכי מזכירים חברה ישראלים שכל לצחוק איתם.

הגרמנים מצד שני...

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 34 דקות, לירון .ה. כתב:

מצד שני הם הכי מזכירים חברה ישראלים שכל לצחוק איתם.

אצלי זה היו היוונים

פורסם (נערך)

 

לפני שעה, לירון .ה. כתב:

השאלה לא הופנתה אלי, אבל

בתור אחד שגר ועבד 5 שנים בנורווגיה, שלא שייכת לאיחוד, אבל יש הסכמים משותפים.

ללא דרכון אירופאי, אין אפשרות להגיע למדינה ולחפש עבודה. צריך לחפש עבודה מישראל, ואז,שיש לך חוזה עבודה חתום ביד, אפשר להגעש בקשה לויזת עבודה מסודרת.

כשיש דרכון אירופאי ברוב הארצות תוכל להכנס למדינה, ואז יהיה לך כמה חודשים שבהם תוכל לחפש עבודה, ובזמן הזה להרשם גם במדינה.

אם לא תמצא תצטרך לצאת, ואז תוכל להיכנס שוב.

דרכון אירופאי עושה את החיים הרבה יותר קלים מבחינת חיפוש עבודה

 

בגרמניה ישראלים יכולים לשנות את סוג הויזה מבלי לצאת מגרמניה, פשוט מזמינים תור למשרד זרים המקומי של העיר בה הם נמצאים.

לכן ישראלים יכולים להגיע ל-90 יום הרגילים ובמהלכם לחפש עבודה, לקבל חוזה ולהגיש את הבקשה לויזת עבודה\Blaue Karte.

ניתן גם לחפש עבודה מרחוק, השלב הראשוני יתבצע לרוב בזום\טלפון והשני או השלישי כבר במקום.

יש גם מעסיקים שעוזרים בהגשה ובחיפוש דירה וכו.

 

מקור:

BAMF - Bundesamt für Migration und Flüchtlinge - The EU Blue Card

 

ציטוט

The following exceptions apply:

Nationals of Australia, Canada, Israel, Japan, the Republic of Korea, New Zealand, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland and the United States of America may enter Germany without requiring a visa, and must subsequently apply for the EU Blue Card at the immigration authority that is responsible for the place where they live within three months. They may take up employment once the EU Blue Card has been issued.

 

עריכה אחרונה על ידי f31

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

שים לב שהרבה מדינות באירופה סגרו עכשיו גבולות, אין מעבר חופשי.

יש בידוק.

בגלל התגברות הטרור. לחצי שנה הקרובה. צרפת הצטרפה היום.

לא חושב שזה קשור לעבודה, אבל עוד קושי בפוטנציה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, DareDevil כתב:

אשמח אם תשתף פה על החוויות מאיטליה ואיך החיים שמה. האם באמת צריך עבודה לפני שעוברים לאיטליה או שזה סתם הפחדות של ישראלים בפייסבוק?

בגדול הישראלים בפייסבוק יעשו הכל כדי להפחיד ולהוריד.

מניח שיש לך דרכון אירופאי ואתה לא מדבר על איזה וויזת חיפוש עבודה, זה נשמע לי כמו משהו שאולי רק בגרמניה אפשרי - לא מכיר.

אז השאלה שלך טכנית כדי להרשם בעירייה או בשביל שיהיה לך כסף?

בשביל להרשם בעירייה אתה יכול להראות שיש לך כסף בחשבון, משהו זניח יחסית כמו 6000 אירו אם אני זוכר נכון, ואז זה כאילו מוכיח שאתה יכול לדאוג לעצמך ורשאי לבוא בלי עבודה מראש. אני עשיתי ככה, נרשמתי בלי עבודה.

אם השאלה בשביל כסף לחיות:

קודם כל אמרות כלליות על איטליה מיותר לקרוא בכלל, כי יש הבדל עצום בין איזורים, מה ששעה ממילאנו ומסביב לערים הגדולות בצפון הרבה יותר עשיר ומסודר ויש בו המון הזדמנויות הרבה יותר ממה שדרומה יותר או בצפון הרחוק יותר. וזה לא שלגור באיזור הזה יקר במיוחד, כל עוד נמנעים מלהיות ממש בגבולות מילאנו שזה מיותר כמו לגור בתוך גבולות תל אביב.

אז אני גר בברגמו ויש אין סוף עסקים בכל הגדלים ובכל הסוגים, אני מניח שהם צריכים עובדים. אני עובד מהבית לא קשור לאיטליה.

הבת זוג מצאה באיטליה מקום שעבדה בו בישראל בעבר אז התקבלה עם קשרים לזה מראש, עבודת מינימום פשוטה מקבלת כ1700 אירו בחודש, שזה כנראה הבסיס פה (אין שכר מינימום רשמי). דירה 2 חדרים עם גראז בבניין חדיש עולה לי 850 בחודש אז אפשר חופשי לחיות מ1700 אירו. אז לא יודע להגיד לך לגבי למצוא עבודה כזר, אבל כמות העסקים ענקית, יש פה פי כמה יותר מסחר ושירותים מבישראל. רואים את זה בכל רגע מחוץ לבית.

אבל - האיטלקים לא הכי דוברי אנגלית, אני מסתדר איתם בgoogle translate, כמה שיותר תצפה שלא ידעו אנגלית, בעבודה הכי נחותה, שמה הכי ידעו אנגלית, כמה שזה נראה שהבנאם מרוויח יותר הוא פחות ידע אנגלית :) בטח לא קל למצוא עבודה ככה, אבל אם יש לך כסף זמין ולא חי מהיד אל הפה אני מניח שתמצא משהו בסוף עם התמדה ולימוד השפה.

 

ואיך החיים בכללי - מאוד מרוצה. בסופשים תמיד יש איזה טבע מטורף לראות עם 0 תכנון מראש, או איזה אירוע של שוק אוכל \ מכוניות \ משהו הזוי שקופץ בפרסומות בפייסבוק \ מקומות תיירותיים - לא משתעמם פה כמו בישראל שממצים בשבוע הראשון של החיים.

האוכל פי 1000 יותר איכותי וטעים אחרי שמבינים מה לקנות ומה הולך פה.

קונה בית פרטי באיזור שקט צמוד לברגמו ב200 אלף אירו.

עושה עשרות אלפי קילומטרים עם לנציה אפסילון 2007 שעושה טסט פעם בשנתיים עדיין :) וקניתי עוד פנדה 4x4 ישנה לסידורים בעיר (האשה לוקחת תלנציה לעבודה ואני בבית).

כשרוצה למצוא משהו מיוחד לקנות או לעשות תמיד יש, לא צריך לחפש לייבא מחו״ל.

הנהיגה מהירה וזורמת לעומת ישראל. עומסים זה רק בשעות של הגעה ויציאה מהעבודה וזה לא עמידה במקום ורוב הנהגים לא פחדנים איטיים.

פחות אנשים בהמתיים.

בקיצור מרגיש שהגעתי לבית האמיתי :) 

 

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 2

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני כשעה, liorwohl כתב:

אבל - האיטלקים לא הכי דוברי אנגלית

 

אני רואה ששום דבר לא השתנה 😊 אבל איטלקים הם נחמדים ויש להם טבע מהמם בצפון איטליה.

פורסם (נערך)
לפני שעה, liorwohl כתב:

בגדול הישראלים בפייסבוק יעשו הכל כדי להפחיד ולהוריד.

 

אני יותר מתכוון לישראלים בקבוצות פייסבוק של "ישראלים בXYZ" - זה אף פעם לא הבנתי אבל אולי נק' המבט שלהם יותר קיצונית.. לא מבין בזה בגלל זה שאלתי..

 

לפני שעה, liorwohl כתב:

ואיך החיים בכללי - מאוד מרוצה. בסופשים תמיד יש איזה טבע מטורף לראות עם 0 תכנון מראש, או איזה אירוע של שוק אוכל \ מכוניות \ משהו הזוי שקופץ בפרסומות בפייסבוק \ מקומות תיירותיים - לא משתעמם פה כמו בישראל שממצים בשבוע הראשון של החיים.

האוכל פי 1000 יותר איכותי וטעים אחרי שמבינים מה לקנות ומה הולך פה.

קונה בית פרטי באיזור שקט צמוד לברגמו ב200 אלף אירו.

עושה עשרות אלפי קילומטרים עם לנציה אפסילון 2007 שעושה טסט פעם בשנתיים עדיין :) וקניתי עוד פנדה 4x4 ישנה לסידורים בעיר (האשה לוקחת תלנציה לעבודה ואני בבית).

כשרוצה למצוא משהו מיוחד לקנות או לעשות תמיד יש, לא צריך לחפש לייבא מחו״ל.

הנהיגה מהירה וזורמת לעומת ישראל. עומסים זה רק בשעות של הגעה ויציאה מהעבודה וזה לא עמידה במקום ורוב הנהגים לא פחדנים איטיים.

פחות אנשים בהמתיים.

בקיצור מרגיש שהגעתי לבית האמיתי :) 

טוב לשמוע שאתה במקום טוב בחיים..

די מתבקש, פרויקט שיפוץ רכב בקרוב?

 

לפני שעה, liorwohl כתב:

מניח שיש לך דרכון אירופאי

יש לי דרכון אירופאי. 

בסוף אני לא עובד בהייטק אז ג"ג שלי זה עבודות פשוטות יחסית.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

אני יותר מתכוון לישראלים בקבוצות פייסבוק של "ישראלים בXYZ" - זה אף פעם לא הבנתי אבל אולי נק' המבט שלהם יותר קיצונית.. לא מבין בזה בגלל זה שאלתי..

 

טוב לשמוע שאתה במקום טוב בחיים..

די מתבקש, פרויקט שיפוץ רכב בקרוב?

 

יש לי דרכון אירופאי. 

בסוף אני לא עובד בהייטק אז ג"ג שלי זה עבודות פשוטות יחסית.

לא חושב שיהיה שרשור כמו לפונטו, האוטו הגיע במצב נסיעה ואני רק מסדר דברים פה ושם, אין מה להראות יותר מדי. בישראל נכנסתי לפרוייקט כזה גדול כי היו 0 אופציות, פה האוטו הראשון שאתה רואה בפייסבוק מרקטפלייס אתה קונה והוא נוסע ושלם והכל טוב איתו. 

 

לא מכיר את המצב שלך אבל אם עוד בלי ילדים ומגבלות שונות, תחסוך לעצמך כסף ללפחות חצי שנה בלי עבודה, ותעבור.. הזמן הכי טוב לעבור הוא תמיד בזמן עבר. 

  • אהבתי 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם (נערך)

לא הבנתי. אתם זוג שמתקיים  מ-1,700 אירו בחודש? מה רמת החיים שלכם?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...