Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

אולי תלך אתה, תגלה שזה אפשרי?

 

ביקרתי אצל כמה לאורך השנים, was not impressed. היום אני מוקף במילניאלים, Gen Z וגם כמה חבר'ה בגילי שבשבילם להיות בטיפול זה כמו מנוי לחדר כושר, אבל שיפור ממשי באיכות החיים אינני רואה שם. 

 

התופעה העיקרית שאני שם לב אליה זה שלעתים קרובות הם מקבלים את אותה עצה לא סימפטית מהפסיכולוג שקיבלו ממני בחינם שבוע קודם, אבל כשהוא אומר את זה ממרומי מקצועו וניסיונו אז פתאום היא הופכת ללגיטימית. אם אנשים רוצים לשרוף ככה את הכסף שלהם וזה מביא להם סיפוק - שיהיה לבריאות. אישית, אני מעדיף לבזבז את המשכורת על זונות והרואין ואז לבוא לפרוק את התסכולים שלי בפורום. 

 

  • מצחיק 2
  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 9 דקות, Derish כתב:

אבל כשהוא אומר את זה ממרומי מקצועו וניסיונו אז פתאום היא הופכת ללגיטימית.

לא יאומן שמעדיפים להקשיב לבעל מקצוע ולא לאיזה דריש. אני בשוק.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, Derish כתב:

 

ביקרתי אצל כמה לאורך השנים, was not impressed. היום אני מוקף במילניאלים, Gen Z וגם כמה חבר'ה בגילי שבשבילם להיות בטיפול זה כמו מנוי לחדר כושר, אבל שיפור ממשי באיכות החיים אינני רואה שם. 

זה לא דברים שאתה יכול לראות,ולא כולם בוחרים לשתף אותך גם.

 

אם יש לי בעיות בטחון עצמי/דימוי גוף שמנעו ממני לגשת לבנות והייתי אצל מטפל שעזר לי להתמודד איתן ועכשו יש לי בת זוג מבחינתך זה 'כולם מוצאים אז גם הוא מצא" ואתה אפילו לא מודע למה שעבר על הבן אדם אז מבחינתך לא קרה כלום.

 

מקווה שמעולם לא חווית או תחווה דיכאון,אבל מהיכרות קרובה עם זה-זה חרא.

אתה לא תמיד יודע לזהות על אנשים,לפעמים הם שקטים ומופנמים ולפעמים הם עושים את עצמם מאושרים,אבל אם הטיפול עוזר לבן אדם לקום כל בוקר עם חיוך(או רצון לחיות) וגורם לו לאהוב את החיים זה משהו ששוב,אתה לא מודע אליו.

Just now, Derish כתב:

התופעה העיקרית שאני שם לב אליה זה שלעתים קרובות הם מקבלים את אותה עצה לא סימפטית מהפסיכולוג שקיבלו ממני בחינם שבוע קודם, אבל כשהוא אומר את זה ממרומי מקצועו וניסיונו אז פתאום היא הופכת ללגיטימית. אם אנשים רוצים לשרוף ככה את הכסף שלהם וזה מביא להם סיפוק - שיהיה לבריאות. אישית, אני מעדיף לבזבז את המשכורת על זונות והרואין ואז לבוא לפרוק את התסכולים שלי בפורום. 

 

אתה מייעץ מרגש,הוא מייעץ מידע.

 

זה מזכיר לי תהליכי פיתוח בעבודה,קל לראות את המוצר הסופי אחרי שמסבירים לך למה כל דבר נמצא בדיוק איפה שהוא נמצא הכל קל וברור,אבל להגיע לזה לוקח המון זמן ונסיון.

 

סמים וזונות(איכס) לא פותר לך שום דבר,מקסימום מדחיק.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 13 דקות, Derish כתב:

התופעה העיקרית שאני שם לב אליה זה שלעתים קרובות הם מקבלים את אותה עצה לא סימפטית מהפסיכולוג שקיבלו ממני בחינם שבוע קודם, אבל כשהוא אומר את זה ממרומי מקצועו וניסיונו אז פתאום היא הופכת ללגיטימית.

אם תדבר עם חבר ותגיד לו שהבוהן ברגל שלך קצת שחורה ומריחה לא טוב והוא יגיד לך תשמע, זה נמק וצריך לכרות אותה אתה תלך לכרות או שתלך לרופא?

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

אם אתה חושב שאני מייעץ מרגש, כנראה שלא קראת מספיק הודעות שלי בפורום. ותתפלא לאיזו רמה של אינטימיות ושיתוף האנשים האלה מגיעים איתי - לעתים קרובות אני מכיר אותם יותר טוב מבני/בנות זוגם ומקרובי המשפחה שלהם. 

 

עם השנים הפכתי לסוג של יועץ OEM למעגל החברתי שלי, אבל לפעמים אנשים עדיין רוצים לשלם על מותג. סבבה. אני משתדל לא להניע אותם לפעולות רדיקליות, אבל שוב, מתרשם שגם הפסיכולוגים והמאמנים האישיים למיניהם לא בהכרח יודעים יותר - לעתים קרובות הם פשוט אומרים את אותו הדבר בנימה יותר אסרטיבית. 

 

אנחנו לא מדברים פה על ריפוי סרטן והמלצות לטיפול תרופתי, כן? תחום הרווחה האישית ובריאות הנפש הוא הרבה פחות מדעי ומדויק. 

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • רעיון גרוע 1
פורסם (נערך)

אני בטוח שאתה מייעץ מרגש.

ההודעות שלך בפורום הן אחלה,אבל לא מהוות תחליף להכשרה מקצועית.

 

 

לפני 7 דקות, Night Driver כתב:

אם תדבר עם חבר ותגיד לו שהבוהן ברגל שלך קצת שחורה ומריחה לא טוב והוא יגיד לך תשמע, זה נמק וצריך לכרות אותה אתה תלך לכרות או שתלך לרופא?

אתה מדבר פה עם בן אדם שחושב שרגשות ובעיות ביחסים זה קשקוש של מילניאלס,מה נראה לך התשובה שתקבל?

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 דקות, Derish כתב:

אנחנו לא מדברים פה על ריפוי סרטן והמלצות לטיפול תרופתי, כן? תחום הרווחה האישית ובריאות הנפש הוא הרבה פחות מדעי ומדויק. 

פחות מדוייק כן. אם פחות מדעי באמת שאין לי מושג.

מה שאני כן יודע שטעות בתחום הזה יכולה להיות קטלנית לא פחות ואפילו הרבה יותר מהר מטעות בטיפול בסרטן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 22 דקות, Derish כתב:

התופעה העיקרית שאני שם לב אליה זה שלעתים קרובות הם מקבלים את אותה עצה לא סימפטית מהפסיכולוג שקיבלו ממני בחינם שבוע קודם, אבל כשהוא אומר את זה ממרומי מקצועו וניסיונו אז פתאום היא הופכת ללגיטימית

כי עצם העובדה שהם שמעו את זה מאיש מקצוע, הופכת את זה ללגיטימי.

 

זה כמו שאם יש לך תקלה באוטו, ואתה צריך להחליף X, יש הבדל אם אני אגיד לך את זה או מנהל מוסך של טויוטה יגיד לך את זה.

 

טוב, לא מנהל מוסך של טויוטה, מנהל מוסך של רנו, כי כולם יודעים שבמוסכים של טויוטה משחקים שש בש כל היום, כי אין להם לקוחות.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

טיפול זוגי אינו שונה בהרבה מטיפול פסיכולוגי או מהאוראקל מדלפי - כולם יצורים מיתולוגיים שאליהם שולחים אנשים עם בעיות שגדולות עלינו, וברוב המקרים לא באמת פותרים משהו. 

עשיתי בעצמי, גם זוגי וגם אחד על אחד. 

כשזה נעשה טוב, עם מטפל טוב ומטופל עם ראש מספיק פתוח, זו ברכה. הכי הרבה כ"ס לשקל, אם להקביל לטמטמת שלנו.

  • אהבתי 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 10 דקות, Derish כתב:

מתרשם שגם הפסיכולוגים והמאמנים האישיים למיניהם לא בהכרח יודעים יותר

פסיכולוגים ייתכן וכן, מאמנים אישיים פחות.

 

אימון אישי זה תחום פרוץ, אפשר להתקל באיש מקצוע אמיתי שבאמת יכול לעזור, ואפשר להיתקל, ב99% שעושים שם רע לכל השאר.

 

למרות שגם פסיכולוגים לא חסר דרעק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 8 דקות, Potato כתב:

אתה מדבר פה עם בן אדם שחושב שרגשות ובעיות ביחסים זה קשקוש של מילניאלס, מה נראה לך התשובה שתקבל?

 

בעיות יש לכולם, וגם היו בעבר. הטרנד המילניאלי הוא לעשות להן מיקור חוץ ולצפות שמשם יבוא הפתרון, תו"כ שאתה מקפיד לספר לכולם איך אתה כבר חמש שנים בטיפול - כאילו שהפעולה הזאת כשלעצמה עושה אותך אדם טוב יותר. 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, itaysamurai כתב:

ומטופל עם ראש מספיק פתוח

זאת הבעיה המרכזית - אם המטופל לא מפנים עד הסוף שיש בעיה וצריך (ואפשר) לטפל בה, שום דבר לא יעזור.

זה כמו לנסות להפסיק לעשן - אתה תשלם עשרות אלפים על קורסים של אלן קאר ודומיו, אבל אם אתה לא באמת רוצה להפסיק, שום דבר בשום סכום לא יעזור לך.

 

הם לא יעשו את הסוויץ׳ בראש בשבילך. הם רק ידריכו אותך איך אפשר להתקדם, אבל אתה זה שצריך לעשות את הצעד.

 

חלק מאוד גדול מזה זה גם להבין שאתה לא סנואופלייק יחיד ומיוחד, והבעיות שלך הן אותן בעיות שמיליונים חוו לפניך ומיליארדים יחוו אחריך, והבעיות שלך ברות תיקון.

את זה מטפל טוב כן יכול לעזור לך להבין.

 

מטפל חרא פשוט ימשיך לקחת ממך כסף ולהקשיב לבכי שלך.

לפני 7 דקות, Derish כתב:

תו"כ שאתה מקפיד לספר לכולם איך אתה כבר חמש שנים בטיפול - כאילו שהפעולה הזאת כשלעצמה עושה אותך אדם טוב יותר

זה אומר שהם או מסרבים להכיר בבעיה ובפתרון או נמצאים אצל מטפל גרוע.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם

בדיוק. אתה צריך לבוא לתהליך כשאתה "ערום". אין מגננות, אין אגו, הכל על השולחן. רק ככה זה יכול להתקדם.

מי שאומר שזה לא עובד עליו, או שלא ניסה מספיק (כי יש אנשים שירתעו מאדם זר שחופר להם בתחתונים), או שממשיך להיות בטוח שהבעיה לא אצלו.

וזה לא רק בזוגיות, אם כי שם זה הכי בא לביטוי. גם ביחסים מול המשפחה, הסביבה.

גם אני בתור בנאדם שחופר בעצמו ועם חברים לא מעט, נשארתי עם פה פעור מול הבנה של כמה דברים די מטלטלים שנשאתי איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 9 דקות, Derish כתב:

תו"כ שאתה מקפיד לספר לכולם איך אתה כבר חמש שנים בטיפול

אם אתה 5 שנים בטיפול אז זו בעיה כרונית ואתה צריך למצוא מישהו שילמד אותך לחיות איתה בשלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 11 דקות, Derish כתב:

הטרנד המילניאלי הוא לעשות להן מיקור חוץ ולצפות שמשם יבוא הפתרון

קודם כול, שוב, אתה מילניאל. אני יודע שזה קשה לך לקבל את זה, אבל זאת עובדה.

שנית, פסיכולוגים זאת לא תופעה של מילניאלז. אולי ג'ן X.

 

אז אולי תלך תיהיה פסיכולוג? תנצל את כול החברים המילניאלז הטיפשים שלך ותרוויח ימבה כסף. תעבוד כמה שאתה רוצה ורק עם מי שאתה רוצה? הרי אתה גם ככה כבר יועץ OEM...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...