Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, RK כתב:

עזות המצח של אנשים רווקים ונטולי ילדים להגיב פה מדהימה בעיני. להשליך את התסכול שלהם על אי הצלחתם לקיים מערכת זוגית משמעותית וכל מה שנובע מזה על אחרים, ועוד ברגע חולשה כמו של פות"ש, היא סוג מיוחד של נבזות.

 

 

כן רווק נטול ילדים אבל לא נטול זוגיות (מבחירה) וכן מבין את העולם האחר של אנשים לא רווקים + ילדים, אבל מה שאני לא מבין זה איך אפשר להתייחס לאישה שנכנסה להריון מבעלה, מתוכנן או לא מתוכנן, כאחת שהפרה אמון. מי שישמע זה ילד של מישהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העניין פה שזה היה מתוכנן עבורה, ועבורו לא.

בפעם הבאה שאשתו תגיד לו שהיא הולכת לחברות, איך הוא ידע שזה אמיתי והיא לא הולכת לעשות משהו אחר מאחורי הגב שלו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זו הפרת אמון, כי היה להם סיכום. היא לא בגדה בזוגיות שלהם, היא בגדה באמון. ילד זה עבודה, התחייבות ונטל. אם קרה - קרה. אבל היא הוליכה את בעלה שולל, במתכוון, כשלזכותה עומד רק שהיא התוודתה (שזה לא מעט).

הוא לא מתכחש לא אליה לא לנישואים ולא לילד, הוא מריר על הרמייה. בצדק.

תחשוב רק על זה שכל פעם שהם נכנס איתה למיטה, הוא בספק. זה לא נעים, בלשון המעטה.

 

עכשיו, אנחנו באמת לעולם לא נדע את ההקשר הרחב של ההחלטה שלה במסגרת הזוגיות שלהם בכללה. יכול להיות שאם היינו יודעים גם את הצד שלה, היינו רואים את הדברים אחרת. בכל מקרה, זה משהו לטפל בו ולסדר אותו, שלא ייקרה שוב.

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 37 דקות, Yossi dashti כתב:

 

כן רווק נטול ילדים אבל לא נטול זוגיות (מבחירה) וכן מבין את העולם האחר של אנשים לא רווקים + ילדים, אבל מה שאני לא מבין זה איך אפשר להתייחס לאישה שנכנסה להריון מבעלה, מתוכנן או לא מתוכנן, כאחת שהפרה אמון. מי שישמע זה ילד של מישהו אחר.

אתה מדבר על נישואין כאילו זה שתי ישויות שמתקיימות במקביל. 

האינטרס הוא לא שלה, הוא שלהם.

ומי שחושב או חושבת שהחלטות זוגיות אפשר לקחת בנפרד ולחמוק מזה בסבבה, היא/הוא לא במשחק הנכון.

 

לפני כשעה, Yossi dashti כתב:

אתה לא רווק, אתה נמצא עם אשתך והיא יש לה אינטרס להביא ממך ילדים

וזה בכלל משפט של ימי הביניים.

מציע לך לשנות פאזה כי הכיוון שאתה לוקח נשמע מייאש, זוגיות במלחמה. 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, itaysamurai כתב:

אתה מדבר על נישואין כאילו זה שתי ישויות שמתקיימות במקביל. 

האינטרס הוא לא שלה, הוא שלהם.

ומי שחושב או חושבת שהחלטות זוגיות אפשר לקחת בנפרד ולחמוק מזה בסבבה, היא/הוא לא במשחק הנכון.

 

וזה בכלל משפט של ימי הביניים.

מציע לך לשנות פאזה כי הכיוון שאתה לוקח נשמע מייאש, זוגיות במלחמה. 

 

אבל הם שוכבים (אינטרס שלהם לפי מה שאתה מגדיר), ואופס היא נכנסה להריון. מה אתה מציע עכשיו שהיא תעשה הפלה? ככה ילדים נולדים ידידי.

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
פורסם
לפני 43 דקות, Yossi dashti כתב:

אבל מה שאני לא מבין זה איך אפשר להתייחס לאישה שנכנסה להריון מבעלה, מתוכנן או לא מתוכנן, כאחת שהפרה אמון. מי שישמע זה ילד של מישהו אחר.

ואם אין להם אמצעים לגדל את הילד הזה?

אם התקציב שלהם מתוכנן על הקשקש ל-5 שנים קדימה?

אם הבעל רוצה ללמוד לתואר, או להתפתח מקצועית בדרך אחרת (כדי לתת למשפחה שלו חיים טובים יותר), והילד הזה יחסל את התוכנית הזאת?

אם פשוט אין להם מקום בבית לעוד ילד?

אם עוד כל מידי דברים של משפחה שאין לי מושג בהם?

 

זה עדיין תקין מבחינתך?

 

בעיניי לפחות, משפחה וילדים זה משהו שדורש תכנון לטווח ארוך, לא עושים כי ממש רוצים, ויהיה מה שיהיה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Yossi dashti כתב:

 

אבל הם שוכבים (אינטרס שלהם לפי מה שאתה מגדיר), ואופס היא נכנסה להריון. מה אתה מציע עכשיו שהיא תעשה הפלה? ככה ילדים נולדים ידידי.

אם אשתי אמרה לי שהיא לא רוצה עוד ילדים.

ואני הלכתי חיררתי את כל הקונדומים כי בא לי עוד ילד.

זה בסדר?

 

הנקודה היא לא התוצאה,עם התוצאה הוא יכול להתמודד.

ידוע שאמצעי מניעה לא מונעים 100%, אלא זה שאשתו בלי הסכמתו בחרה להפסיק להשתמש בהם כשהוא שכב איתה והניח שהם כן משתמשים.

בנוסף לבעיה הלוגיסטית-כלכלית של עוד ילד שאיתה הוא היה מוצא דרך להתמודד הוא צריך להתמודד עם העובדה שיש בינם חוסר אמון,ובלהתמודד אני מתכוון להחלטה שייקח בין אם זה לבנות אותו מחדש ובין אם זה לפרק את הנישואין.

לפני 18 דקות, vadim6385 כתב:

בעיניי לפחות, משפחה וילדים זה משהו שדורש תכנון לטווח ארוך, לא עושים כי ממש רוצים, ויהיה מה שיהיה.

אף פעם זה לא זמן מתאים להביא ילד.

מביאים ומתמודדים עם הקשיים שנוצרים,גם כשאתה סטודנט יש קשיים וגם כשאתם שניכם עובדים.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
בתאריך 10.9.2022 בשעה 21:23, Derish כתב:

בוא לא נשכח שמדובר בציבור הדתי, ובמשפחה ספציפית שרמת ההשכלה בה היא 'שותה כדורים'. אני מעריך שלאישה אין שם מעמד שווה כמו במשפחה חילונית אקדמאית מגני תקווה, ואין גם ציפיה לכך מאף צד. 

 

בס"ד 

כמה בורות.... 

אני מבין שרמת האינטרקציה שלך עם המגזר החרדי מסתכמת בצפייה בשטיסל. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 53 דקות, Yossi dashti כתב:

 

אבל הם שוכבים (אינטרס שלהם לפי מה שאתה מגדיר), ואופס היא נכנסה להריון. מה אתה מציע עכשיו שהיא תעשה הפלה? ככה ילדים נולדים ידידי.

זהו שפה לא מדובר באופס.

לפני 28 דקות, rotemb כתב:

בס"ד 

כמה בורות.... 

אני מבין שרמת האינטרקציה שלך עם המגזר החרדי מסתכמת בצפייה בשטיסל. 

למה ככה?

 

הוא גם קרא את כל כתבי טומי לפיד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, Yossi dashti כתב:

 

אבל הם שוכבים (אינטרס שלהם לפי מה שאתה מגדיר), ואופס היא נכנסה להריון. מה אתה מציע עכשיו שהיא תעשה הפלה? ככה ילדים נולדים ידידי.

משום מה אתה מתעלם מליבת הנושא פה.

שום אופס. היא שיקרה.

נוצר משבר אמון, הבחור תוהה מה עושים הלאה.

 

בזמן שלשקרים אחרים יש משקעים ותוצאות שהן בעיקר פסיכולוגיות או נפשיות, פה בנוסף יש ילד.

גם אם יתגרשו - עדיין יש ילד.

אני ממש לא מקנא בפותח השרשור על המועקה והתחושה הקשה שהוא צריך להתמודד איתן עכשיו.

אין פה שום פתרון קל.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מעניין מה ההזויים היו רושמים אם לאחר שהביאו 2 ילדים הגבר היה מחליט על דעת עצמו ועושה ויסקטומי בלי להגיד לאישה ואז אחרי X זמן היה אומר לה

לא שזה אותו דבר כי התוצאה שפות"ש מתמודד איתה זה ילד ופה זה פשוט חוסר בילדים \ שובר לה את ה"חלום" למשפחה מרובת ילדים וכו'

פורסם
לפני 13 דקות, roiei כתב:

מעניין מה ההזויים היו רושמים אם לאחר שהביאו 2 ילדים הגבר היה מחליט על דעת עצמו ועושה ויסקטומי בלי להגיד לאישה ואז אחרי X זמן היה אומר

תלוי איזה הזויים, ותלוי אם היה נולד ילד אחר כך בכל זאת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, Potato כתב:

אף פעם זה לא זמן מתאים להביא ילד.

מביאים ומתמודדים עם הקשיים שנוצרים,גם כשאתה סטודנט יש קשיים וגם כשאתם שניכם עובדים.

 

O you Dont Say - Home | Facebook

 

לפחות בסביבה הקרובה שלי, כולל אותי, כל הילדים מתוכננים, בזמן שהתאים להם. ומתמודדים עם הקשיים בסדר גמור, כי וואלה, הזמן התאים.

 

סובייקטיבית אני קצת מצטער שלא התחלתי איזה 4-5 שנים קודם, אבל אז, כנראה, הזמן באמת התאים פחות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...