Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

אז שלא יתפלאו שיש הריון.

 

נדמה שפספסת את כל נושא הדיון.

אם אני וחברה שלי מסכימים לקיים יחסים עם אמצעי מניעה,בגלל שדיברנו והגענו למסקנה שאנחנו לא רוצים כרגע ילד.

אני מסיבותי שלי חוררתי את כל הקונדומים והיא נכנסה להריון.

אני לא מופתע מהתוצאה כי יזמתי אותה,היא כן.

כשהיא אומרת לי שהיא מופתעת ואני מסביר לה שבגלל ככה וככה החלטתי לחורר את הקונדומים בשביל הריון וילד זה לא מגניב,מערער את האמון ובגדול ב10 עמודים האחרונים פה לא כולל כמה מאיתנו מספרים איזה עובדים מהממים הם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^^^

תלוי מה מוגדר בתור ברירת מחדל:

1. עושים ילדים.

2 לא עושים ילדים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמעט כל דבר אתה יכול לנסח לכל כיוון.

אפשר להגיד שההחלטה היא לא להרחיב את המשפחה או כן להישאר עם ילד אחד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם היא הסכימה להשתמש ב'דפים' האלה (whatever the fuck that is) - האם אין בכך הסכמה ברורה לחוקי המשחק/תנאי החוזה? הרי מה שקרה אח"כ זה בדיוק אותו דבר כמו 'לשכוח' לקחת גלולות או להשתמש בקונדום מחורר. 

 

לא מבין אותך, שי. 

 

פורסם

לאגע לא אומר שזה תקין מה שעשתה. מתיילס לעצם ההאשמה הגורפת רק כלפיה.

 

אני בכלל בגישה שבנושאים כאלה יושבים וחושבים יחד עד שיוצא עשן לבן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, Night Driver כתב:

כמעט כל דבר אתה יכול לנסח לכל כיוון.

אפשר להגיד שההחלטה היא לא להרחיב את המשפחה או כן להישאר עם ילד אחד.

שוב אתה מתחכם?

ההחלטה הייתה להשתמש באמצעי מניעה.

ולא לא לא לא לא לא לבצע שימוש בהם 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני הבנתי שההחלטה היתה אני לא רוצה עוד ילד ואת כן אז תשתמשי באמצעי מניעה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בוא לא נשכח שמדובר בציבור הדתי, ובמשפחה ספציפית שרמת ההשכלה בה היא 'שותה כדורים'. אני מעריך שלאישה אין שם מעמד שווה כמו במשפחה חילונית אקדמאית מגני תקווה, ואין גם ציפיה לכך מאף צד. 

 

פורסם

לא מכיר את המשפחה והשכלה היא לא ערובה למערכת יחסים מכבדת.

 

יש לא מעט אנשים ששותים כדורים ומוזגים עוף שאעדיף פי אלף שיהיו בסביבתי מאשר פסיחולוגית ba ma עם בעל בוגר אוניברסיטה יוקרתית בארה"ב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא הבעתי דעה חיובית או שלילית על המעורבים, כך שלא ברור לי מדוע נעמדת מאחורי בריקדת הפוליטיקלי-קורקט ומיהרת לאותת שאתה 'לא כזה'. וזו גם לא שאלה של כבוד הדדי אלא של מסורת וערכים הנהוגים בחברות שונות. נדמה לי שאתה מודד את הסיטואציה לפי סולם הערכים הנהוג בסביבתך ולא בסביבתם. 

 

פורסם

ומאיפה אתה יודע מה המסורת והערכים שלהם?

 

גם בקהילות הדתיות והחרדיות יש הבדלים די גדולים כולל גם כאלה שלבעל "אסור לדעת" שהאישה משתמשת באמצעי מניעה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...