Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, Liviur כתב:

המנהל שלי הוא מנהל פיתוח , לא מפתח שהוא גם מנהל או חצי קומבינה כזו או אחרת.

התחומי אחריות ועיסוק שלנו ביום יום הם שונים לחלוטין. אין שום דאגה כזו. (והוא אף פעם לא היה מפתח מובייל בסקייל ובסטאק שאני עובד בו)

 

זה לא משנה מה הוא יודע ובאיזה סקייל.

כשהוא מציג לממונים עליו הוא יכול לציין אותך ואת העבודה שלך ולקדם את ה"שם" שלך ויכול להגיד "זה הצוות בניהולי עשה".

יש מבין?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 57 דקות, Derish כתב:

לא יודע למה אתה בוחר רפטטיבית להתלבש על ההודעות שלי - בכלל לא המלצתי להתגרש.

 

תלך אחורה ותבדוק מי התלבש על הודעה של מי.

לפני 57 דקות, Derish כתב:

אין לי שום אמפתיה לאדם שחי כפי שפות"ש ציין ומכניס את עצמו מלכתחילה לפינות כאלה בשם הדת, מבחינתי כל מה שקורה אחרי זה - דמו בראשו.

 

את זה הבנתי. יוהרת האינטלקט גרידא.

לפני 57 דקות, Derish כתב:

שמיהרו לפטור את האישה מאחריות כי 'נו שויין, זה לא שהיא בגדה בו או משהו...

 

שקר מוחלט או אמת אלטרנטיבית או, במינימום, העדר הבנת הנקרא. ואם אני טועה, צטט.

לפני 57 דקות, Derish כתב:

אני גם בספק אם טיפול זוגי יתקן את ההתנהגות של מישהי ששמה Z על בעלה

 

לספק שלך אין שום ערך, כי אין לך שום ניסיון רלוונטי במערכת יחסים שמובססת על מחוייבות, וגם את מערכת יחסים הזאת אתה, כמו כולנו, לא באמת מכיר. כמו שאמרתי, אתה לוקח סעיף בחוזה ושורף את כולו על הפרתו. זו גישה אינפנטילית שיכול לקחת אותה רק מי שלא יודע זוגיות עם ילדים מהי ולא מבין את האלטרנטיבות.

 

לפני 57 דקות, Derish כתב:

נימת הדברים שלך - 'כמו שאמרתי...' - והנחרצות בה אתה פוסק שגישה זו או אחרת היא שגויה רק מראה כמה אתה סגור בדעותיך (הליברליות לכאורה) ובטוח שזו האמת האבסולוטית ששאר האנשים הפחות נאורים ומנוסים פשוט עוד לא ראו. ובכן, באינטרנט הדברים עובדים קצת אחרת, ומפה שכל אחד יחליט לעצמו מה מהכתוב נראה לו יותר הגיוני.

 

הגישה שלך שגויה כי אתה פשוט לא מבין על מה את המדבר. מה שיש לך זו התפיסה שיש לך יתרון אינטלקטואלי ומעשי על פני אנשים עם מערכת ערכים שונה משלך. 

אין לך.

אתה לא פחות נאור (אני לא משתמש במושגים כאלו, זה מושג מהעולם ״הליברלי״ שלך), אתה פשוט הדיוט מוחלט בענייני זוגיות עם ילדים.

 

ומפה והלאה יחליט מי שרוצה לקחת עצות ממישהו שלא רוצה/מסוגל להתחייב לאישה ולמשפחה.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

המחויבות שלך לרצח אופי ודיסקרדיטציה מוחלטת של אנשים מסויימים בפורום מעוררת דאגה. רק דמיין מה היה קורה אם כל האנרגיה הזאת הייתה מופנית למטרות חיוביות. 

 

  • מצחיק 4
  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

לא יודע איך אצלך, אבל אצלי בתאגיד חשוב לא פחות (ולפעמים אף יותר) לדעת לייחצן את הדליברי המצטיין שלך בפורומים הנכונים. המהדרין עושים יד אחת עם המנהל שלהם ומציגים את כל ההישגים והחסכונות כ'סיפורי הצלחה' רשמיים של הצוות, מה שגורם לכולם להיראות טוב ומאפשר לבונוסים לזרום. 

 

סתם לעשות דליברי איכותי, ברוב המקרים, לא מבטיח כלום מלבד אולקוס. 

לא החצנת = לא נעשה :)

עדיף לעשות גם יד עם הסקיפ , ואפילו עם המנהל שלו איפה שאפשר (תלוי בדרגה האישית)

לפני שעתיים, Potato כתב:

 

זה לא משנה מה הוא יודע ובאיזה סקייל.

כשהוא מציג לממונים עליו הוא יכול לציין אותך ואת העבודה שלך ולקדם את ה"שם" שלך ויכול להגיד "זה הצוות בניהולי עשה".

יש מבין?

אני משאר שזה עניין של בכירות. אני לא בשלב בקריירה שאני צריך שההשיגים שלי יעברו דרך המנהל שלי כדי להגיע למעבר לזה - אני עובד עם הרבה מאוד ראשי צוותים , קבוצות ודירקטורים בצורה יומיומית והרבה מפתחים מעבר. יש הרבה כלים מעבר - ובתור המוביל הטכני בצוות (ועל פני חלקים נרחבים מהחברה בתחומים מסוימים) - ההצלחה של הצוות היא ההצלחה שלי גם כן.

 

מה שאתה כותב תופס / אוכל עד רמת בכירות מסוימת בתור individual contributor במקומות עבודה מוסדרים יותר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בתאריך 8.9.2022 בשעה 16:48, Derish כתב:

אחרי שקראתי את ההודעה של פאלו, אני מסיק שאם את/ה ממש ממש רוצה משהו (אבל ממש!) אז זה בסדר לקבל אותו בתחבולות, במיוחד אם את/ה בזוגיות ארוכה ויודע/ת שבן/בת הזוג שלך לא יקומו ויעזבו כי יש ילדים ומשק בית משותף וסנטימנטים.

 

לא נותר לי אלא לאחל לפות"ש הצלחה עם הילד הרביעי והחמישי, ולהודות לבורא עולם על כך שהשאירני רווק. פיזדץ על עץ, איזה דברים אנשים כותבים פה ועוד מקבלים עליהם לייקים. 🤦‍♂️

 

 

 

 

בדיוק מה שעבר לי בראש. 

אישה כמהה לילד אז מותר להחליק על הנוכלות שלה, אז גם ילד רביעי, חמישי ועשירי זה בסדר להביא בתחבולה כי היא כמהה לילדים? קשקוש בעיניי.

אומנם falou כתב יפה אך לא מסכים כלל עם הדברים.

ואני כותב את הדברים כמישהו שנשוי לאישה מדהימה + 2 ילדים מקסימים. 

פורסם (נערך)

מעניין מה אותה אישה תגיד אם הבעל מגיע הביתה יום אחד בהיר ומודיע חגיגית שלקח את הכסף שהם חסכו להון ראשוני דירה והשתמש בו כדי לקנות מיאטה חדשה.

 

די בטוח שאת הלילות הקרובים יבלה על הספה אצל ההורים (או בתוך הרכב)

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק שאין מה להשוות ילד למיאטה, או לכל דבר אחר. 

זה מצב יחודי.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 21 דקות, RBRB כתב:

 

בדיוק מה שעבר לי בראש. 

אישה כמהה לילד אז מותר להחליק על הנוכלות שלה, אז גם ילד רביעי, חמישי ועשירי זה בסדר להביא בתחבולה כי היא כמהה לילדים? קשקוש בעיניי.

אומנם falou כתב יפה אך לא מסכים כלל עם הדברים.

ואני כותב את הדברים כמישהו שנשוי לאישה מדהימה + 2 ילדים מקסימים. 

מצד שני גבר לא רוצה עוד ילד וכופה על האישה שימוש באמצעי מניעה.

 

שני הדברים לא תקינים וצריך להגיע להסכמה אבל אם לא מגיעים זכותו של מי גוברת?

 

נכון שיש כאן פגיעה לא פשוטה גם באמון וגם באגו אבל זה לא רק האישה שאשמה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 1 דקה, Night Driver כתב:

מצד שני גבר לא רוצה עוד ילד וכופה על האישה שימוש באמצעי מניעה.

 

שני הדברים לא תקינים וצריך להגיע להסכמה אבל אם לא מגיעים זכותו של מי גוברת?

 

נכון שיש כאן פגיעה לא פשוטה גם באמון וגם באגו אבל זה לא רק האישה שאשמה.

בוואי שזכותו גוברת.. היא יכלה להימנע מקיום יחסי מין עד שמגיעים להחלטה… מה הוא יכול לעשות עכשיו?

פורסם (נערך)

לא. הוא יכול היה להימנע מיחסי מין.

הוא זה שלא רוצה אז מה יעזור לה להימנע?

 

או שצריך לחזור לפרק א' של איך באים ילדים לעולם:lol:

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא, היא היתה צריכה להודיע על הפסקת שימוש באמצעי מניעה.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 דקות, Night Driver כתב:

לא. הוא יכול היה להימנע מיחסי מין.

הוא זה שלא רוצה אז מה יעזור לה להימנע?

 

או שצריך לחזור לפרק א' של איך באים ילדים לעולם:lol:

נו מה זה הלוגיקה של כיתה ג׳ הזאת..

אם היא נמנעת זה בשביל שניהם, מה זה משנה מי מהם נמנע? הם נשואים… 

 

פורסם

איזה אמצעי מניעה יש לגברים חוץ מקונדום, וזקטומי והימנעות ממין?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מעניין אם הדיון הזה היה נראה אחרת אם היה מתנהל באיזו מדינה באירופה...

 

ולא בישראל שבה מי שיש לו פחות משלושה ילדים בטח עם בעיות כלשהן ובכלל צריך לעשות כמה שיותר כי ילדים זה שמחה או משהו כזה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 24 דקות, vadim6385 כתב:

איזה אמצעי מניעה יש לגברים חוץ מקונדום, וזקטומי והימנעות ממין?

מנית שלושה די יעילים. 

אפשר גם לגמור בחוץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...