Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 שעות, Coro כתב:

 הוא יצטרך לשאת את כל זאת על כתפו 18 שנה או עד סוף חייו, מה שיבוא קודם :(

 

כי אחרי גיל 18 ילדים פורסים שכנפיים וכבר לא שייכים להוריהם?

ההורים לא מכלכלים את ילדיהם אחרי גיל 18?

 

משום מה הרבה פעמים כותבים פה "עד גיל 18". שוכחים שזה ממשיך גם אחרי זה, מי יותר ומי פחות.

 

וגם- מי זה הסימן שאלה הזה שנותן לייק שלילי על 80 אחוז מההודעות פה? 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה עם לעבוד בחוסר איכפתיות זה שאתה מתרגל לחיות בחוסר איכפתיות, וזה לא טוב לאף אחד. זה מנוון להיות חצי יום (לפחות) במוד של ״לא איכפת לי״.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 18 שעות, Derish כתב:

אם כבר הדיון הולך בכיוונים משיקים (כנהוג באינטרנט) - בואו נדבר על מה זה בגידה בעיניכם. אם פלוני ממשיך להיות מפרנס יציב ואב ובעל למופת, אבל במקביל מחזיק פילגש בצד לסיפוק מאוויים מסויימים שאשתו חרדת השמיים לא יכולה לספק, האם זה בגידה? ואם לא בסקס עסקינן אלא במישהי שהוא צופה איתה בחשאי בנטפליקס שהרב לא מאשר בבית, האם זה בגידה? ואם הסקס הוא עם גבר כי הנ"ל ביקיוריוס - עדיין בגידה?

לדעתי זאת פונקציה של חוסר אמון וחוזר בטחון עצמי.

 

יש כאלה שיחסים פתוחים זה סבבה מבחינתם, רק אל תעשה ילדים ואל תביא מחלות, ויש כאלה שיכניסו לבת/בן זוג מכות רצח על זה שהם העיזו ללכת לשתות קפה עם קולגה מהמין הנגדי.

לפני 18 שעות, Derish כתב:

איפה עובר הגבול, מה הקריטריון, ומי לעזאזל קבע שזה יותר גרוע מלתחמן הריון?

לא יודע, אם הייתי במצב של פות"ש כנראה שלא הייתי נוגע יותר באותה אישה, מחשש לעוד קונץ כזה.

 

מבחינתי עדיף כבר לנהל רומן עם יד ימין, מאשר להיות עם אישה כזאת.

לפני 6 דקות, falou כתב:

הבעיה עם לעבוד בחוסר איכפתיות זה שאתה מתרגל לחיות בחוסר איכפתיות, וזה לא טוב לאף אחד. זה מנוון להיות חצי יום (לפחות) במוד של ״לא איכפת לי״.

פחות עניין של חוסר אכפתיות, ויותר עניין של הצבת גבולות ולשים את עצמך בעדיפות.

 

בתור אחד שחווה burnout כמה וכמה פעמים, זה דבר שלא הייתי מאחל לאף אחד. עכשיו בואו, תגידו שזה שטות שמילניאלס מפונקים המציאו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בגידה זה לא האקט אלא האמון.

כשבת זוג עושה משהו שנוגדהאת הערכים שלך ופוגעת בך במודע זו בגידה.

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
Just now, Night Driver כתב:

בגידה זה לא האקט אלא האמון.

כשבת זוג עושה משהו שנוגדהאת הערכים שלך ופוגעת בך במודע זו בגידה.

אז גם להביא ילד במרמה זאת בגידה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, vadim6385 כתב:

באו כמה מעסיקים נצלנים, לקחו בקשה לגיטימית של work life balance, והצמידו לו תווית מביכה של "התפטרות שקטה". רוצה לבלות את הערב עם המשפחה, ולא להתחבר בסופש - אז עכשיו זה התפטרות שקטה. רוצה לישון 8 שעות בלילה - תתבייש לך, עובד מינימום שכמוך.

 

לפי מיטב ידיעתי, זה בכלל לא הגיע מהמעסיקים אלא מהעובדים עצמם, שיזמו גם את ההתנהלות וגם את הביטוי. עוד נמצא בכתבה המעניינת פה.

פורסם
לפני 3 דקות, vadim6385 כתב:

אז גם להביא ילד במרמה זאת בגידה.

אם זה דברעקרוני עבורך כן.

מכאן כל אחד מחליט כמה זה עקרוני לו ומה עומק הבגידה. זה לא דבר בינארי.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 8 דקות, yohai71 כתב:

לפי מיטב ידיעתי, זה בכלל לא הגיע מהמעסיקים אלא מהעובדים עצמם, שיזמו גם את ההתנהלות וגם את הביטוי. עוד נמצא בכתבה המעניינת פה.

אז הם עושים נזק תדמיתי לכולם עם המושג הזה, זה למה אני שונא את ההגדרה הזאת.

 

זה כמו עם קבוצת r/antiwork ברדיט, שקמה על עקרונות דומים, אבל כל מיני עסקנים/נצלנים קמו וצעקו "אהא, הנה מילניאלס עצלנים ומפונקים לא רוצים לעבוד וחושבים שהכל מגיע להם, הם נגד עבודה בכלל".

 

זה על אותו משקל שפעם קמו איגודי עובדים, סך הכל דרישה לתנאי העסקה הוגנים. היום אין ממש אופציה להתאגד פורמלית, אז מתאגדים בצורה לא פורמלית.

 

לא צריך לקרוא לזה "התפטרות שקטה", כי זה מטומטם. צריך לקרוא לזה דרישה לWLB.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 44 דקות, falou כתב:

הבעיה עם לעבוד בחוסר איכפתיות זה שאתה מתרגל לחיות בחוסר איכפתיות, וזה לא טוב לאף אחד. זה מנוון להיות חצי יום (לפחות) במוד של ״לא איכפת לי״.

 

לא הייתי מגדיר את זה כחוסר אכפתיות.

יותר אדישות כלפי מקום עבודה,האפס נאמנות שיש היום גורם לזה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, שביט כתב:

וגם- מי זה הסימן שאלה הזה שנותן לייק שלילי על 80 אחוז מההודעות פה?

זה הגאון של דורנו. תלמד ממנו, הוא יודע הכל.

  • מצחיק 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, שביט כתב:

 

כי אחרי גיל 18 ילדים פורסים שכנפיים וכבר לא שייכים להוריהם?

ההורים לא מכלכלים את ילדיהם אחרי גיל 18?

 

משום מה הרבה פעמים כותבים פה "עד גיל 18". שוכחים שזה ממשיך גם אחרי זה, מי יותר ומי פחות.

ילד הוא ילד שלך לכל חייך. זה לא שאלה של גיל.

לפני שעה, שביט כתב:

 

וגם- מי זה הסימן שאלה הזה שנותן לייק שלילי על 80 אחוז מההודעות פה? 

זה שמישהו לא מסכים עם הרוב לא אומר שהוא לא בסדר. רק שהוא חושב אחרת מהמיין סטרים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

הבעיה עם לעבוד בחוסר איכפתיות זה שאתה מתרגל לחיות בחוסר איכפתיות, וזה לא טוב לאף אחד. זה מנוון להיות חצי יום (לפחות) במוד של ״לא איכפת לי״.

וואו, כמה שאתה תודק.

אני גם עובד מהבית וגם במצב שאתה מתאר, זה גורם לתחושות ממש מבאסות. אנסה להתחיל ללכת למכון כצעד ראשוני 😓

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

ילד הוא ילד שלך לכל חייך. זה לא שאלה של גיל.

זה שמישהו לא מסכים עם הרוב לא אומר שהוא לא בסדר. רק שהוא חושב אחרת מהמיין סטרים.

 

שי אני מסכים איתך, לכן אני מתפלא כל פעם מחדש מהמשפט הנפוץ בפורום "עד גיל 18", כאילו שבגיל 18 נותנים לילד צ'אפחת עידוד, "איחלתי לחייל בהצלחה" ו-From now on, your on your own

😳

 

לגבי סעיף 2, כשמישהו טורח לסמן לייק שלילי לכל תגובה, זה מעבר ל"לא מסכים". זה גובל בלהטריל וסתם לעשות דווקא.

 

גוט שאבס לכולם.

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 3 שעות, Potato כתב:

אתה בעיקר צריך שהמנהל שלך יידע לתת לך קרדיט ולא לקחת אותו לעצמו.

 

המנהל שלי הוא מנהל פיתוח , לא מפתח שהוא גם מנהל או חצי קומבינה כזו או אחרת.

התחומי אחריות ועיסוק שלנו ביום יום הם שונים לחלוטין. אין שום דאגה כזו. (והוא אף פעם לא היה מפתח מובייל בסקייל ובסטאק שאני עובד בו)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 3 שעות, Liviur כתב:

כנראה תלוי ב״שוק״

בקורפורייט האמריקאי שאני עבדתי בו - אם אתה עובד 200% (אגב - לא בזמן - אלא בתפוקה ובimpact על השאר) - זה מאוד מורגש , תקבל 50-100% יותר בבונוס השנתי שלך וזה לגמרי ישים אותך על המסלול לקידום - וקידומים כאלו יכולים להעלות את השכר בקלות ב50%

 

לא יודע איך אצלך, אבל אצלי בתאגיד חשוב לא פחות (ולפעמים אף יותר) לדעת לייחצן את הדליברי המצטיין שלך בפורומים הנכונים. המהדרין עושים יד אחת עם המנהל שלהם ומציגים את כל ההישגים והחסכונות כ'סיפורי הצלחה' רשמיים של הצוות, מה שגורם לכולם להיראות טוב ומאפשר לבונוסים לזרום. 

 

סתם לעשות דליברי איכותי, ברוב המקרים, לא מבטיח כלום מלבד אולקוס. 

 

לפני 9 שעות, falou כתב:

כמו שאמרתי, הגישה החוזית -״שכלתנית״, שמניחה (בטעות שהיא גם אינטלקטואלית,) שכל סעיף בחוזה שווה לאחר ושכל הפרה היא הפרה היא הפרה, ולכן החוזה בטל - היא גישה שגויה. 

 

לא יודע למה אתה בוחר רפטטיבית להתלבש על ההודעות שלי - בכלל לא המלצתי להתגרש. אין לי שום אמפתיה לאדם שחי כפי שפות"ש ציין ומכניס את עצמו מלכתחילה לפינות כאלה בשם הדת, מבחינתי כל מה שקורה אחרי זה - דמו בראשו.

 

כן דיברתי על מושגים ורעיונות כלליים, בתגובה לדברים מסויימים שנכתבו ע"י חברי פורום (כולל אותך) שמיהרו לפטור את האישה מאחריות כי 'נו שויין, זה לא שהיא בגדה בו או משהו... ואם זה בטבע שלה אז מותר לה'. אני גם בספק אם טיפול זוגי יתקן את ההתנהגות של מישהי ששמה Z על בעלה בהחלטות החשובות בחיים, או את זה שהוא, איך נגיד... בוחר להיות פסיבי ולקוות שבורא עולם יעזור לו. 

 

נימת הדברים שלך - 'כמו שאמרתי...' - והנחרצות בה אתה פוסק שגישה זו או אחרת היא שגויה רק מראה כמה אתה סגור בדעותיך (הליברליות לכאורה) ובטוח שזו האמת האבסולוטית ששאר האנשים הפחות נאורים ומנוסים פשוט עוד לא ראו. ובכן, באינטרנט הדברים עובדים קצת אחרת, ומפה שכל אחד יחליט לעצמו מה מהכתוב נראה לו יותר הגיוני. 

 

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...