Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מניח שאם החבר היה רוצה עצות מאנשי הקהילה שלו הוא לא היה פונה לכאן.
 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 23 דקות, Derish כתב:

לא הבעתי דעה חיובית או שלילית על המעורבים, כך שלא ברור לי מדוע נעמדת מאחורי בריקדת הפוליטיקלי-קורקט ומיהרת לאותת שאתה 'לא כזה'. וזו גם לא שאלה של כבוד הדדי אלא של מסורת וערכים הנהוגים בחברות שונות. נדמה לי שאתה מודד את הסיטואציה לפי סולם הערכים הנהוג בסביבתך ולא בסביבתם. 

 

הפוליטיקאי קורקט נעצר כשאתה אומר שאתה בוחר לא להביא ילדים ואז כולם חוזרים למערה שלהם מהמאה ה16 ומתחילים להגיד לך כמה אתה טיפש.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אין פה שאלה של פוליטיקלי קורקט אלא פשוט זכות בסיסית של אדם לבחור איך הוא חי.

 

זה שאני בוחר להביא ילדים או להיות אתאיסט אומר רק שזו הדרך שמתאימה לי. זה עדיין לא הופך אותה לאמת אבסולוטית.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 שעות, Potato כתב:

הפוליטיקאי קורקט נעצר כשאתה אומר שאתה בוחר לא להביא ילדים ואז כולם חוזרים למערה שלהם מהמאה ה16 ומתחילים להגיד לך כמה אתה טיפש.

 

לא הבנתי מה הקשר בין הבאת ילדים ל-PC ובטח שלא למאה ה-16, וגם לא מה זה קשור לשרשור הזה?

 

הנושא פה זה הבאת ילד נוסף בזוגיות עם ילדים, בניגוד להסכמה בין בני הזוג שלא להיכנס להריון, ושאלת ״יחסינו לאן״.

  • רעיון גרוע 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 7.9.2022 בשעה 18:03, netanel1014 כתב:

מה דעתכם ?

לא קראתי את כל השירשור, אין לי זמן לקרוא את כל ה 14 עמודים. 

 

דעתי מאוד פשוטה. 

מה שאשתך עשתה בפירוש לא בסדר, לא טוב, לא סביר, לא הוגן, לא ככה אמורים להתנהל בני הזוג, לא זה ולא זה ועוד מיליון לא אחרים...

 

 

אחרי שזה נאמר, תמשיכו בחייחם כמו שחייתם עד עכשיו. תגדלו את הילד, יהיה קצת קשה וקצת לחוץ כלכלית, תתמודדו. 

 

 

כל אפשרות אחרת הרבה הרבה יותר גרועה. ובהנתן שזה כך, אין לך ברירה אלא להישאר באפשרות הראשונה. ועל מנת  שההתמודדות תהיה קלה מותר, לשכוח מכל המשקעים שנשארו מהמקרה הזה ולהמשיך קדימה, ביחד, בדיוק כמו שהיה עד עכשיו. 

  • אהבתי 5

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, falou כתב:

השקר הוא העניין.

נכון. אבל מה האלטרנטיבות?

 

תתגרש ותגרום לילדים שלך למצוקה כלכלית עוד יותר גדולה, תהיה אבא On&Off שבא פעם ב...תשלם מזונות ותלך לגור בדירת חדר מעופשת באיזה חור?

 

זה עדיף?

איזה אופציות עדיפות יש לך?

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

זה לא העניין.

השקר הוא העניין.

הוא מצב נתון. השאלה היא עד כמה זה עקרוני עד כדי פירוק החבילה.

 

אישית לא הייתי מפרק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עבודה קשה של שניהם על בניית האמון ההדדי מחדש. אז היא לא הבינה, צריך לעשות שמעכשיו כן תבין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני שעה, Buki כתב:

נכון. אבל מה האלטרנטיבות?

 

תתגרש ותגרום לילדים שלך למצוקה כלכלית עוד יותר גדולה, תהיה אבא On&Off שבא פעם ב...תשלם מזונות ותלך לגור בדירת חדר מעופשת באיזה חור?

 

זה עדיף?

איזה אופציות עדיפות יש לך?

ואם היה תופס את אשתו שוכבת עם גבר אחר במיטה שלהם. אז גם עדיף להישאר? כי רציונלית אין הבדל בין המקרים. בשניהם האלטרנטיבה אותה אלטרנטיבה. 

מה בעצם כן עדיף מאשר להיות  אבא On&Off שבא פעם ב...משלם מזונות והולך לגור בדירת חדר מעופשת באיזה חור?

מה שאני מנסה לומר, ש"עדיף" זה לא אובייקטיבי. לך אולי עדיף שאשתך שמה פס אחד גדול על מה שחשוב לך, לאחר עדיף שאשתו תשכב עם אחרים ולשלישי יהיה עדיף להיות גרוש ולא אומלל מהזוגיות, או אפילו רחמנא לצלן, למצוא זוגיות אחרת, תומכת ואוהבת, כמו בלא מעט מקרים שאני מכיר. 

יש הרבה אלטרנטיבות, עדיפה מהן זו שמתאימה למי ששואל. לעתים, גם זו שנראית עדיפה, תתברר כשגויה בדיעבד. זה לא מדע מדויק. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 8 דקות, ניקו פ. כתב:

ואם היה תופס את אשתו שוכבת עם גבר אחר במיטה שלהם. אז גם עדיף להישאר?

התייחסתי למצב נתון ולא למצב דמייני כלשהו. ואם ואם...

 

אז בוא נדבר על מצב נתון ולא על מצב דמיוני.

 

בכל סוג של זוגיות אחרת, תומכת ואוהבת אתה דופק את הילדים שלך מהזוגיות הקודמת. אתה לא תהיה אומלל מזה שאתה רואה את הילדים שלך פעם בשבועיים? וגבר אחר מהזוגיות החדשה של אשתך לשעבר (שלא בטוח שהיא תמצא) מגדל אותם? 

 

לדעתי זו אלטרנטיבה גרועה. 

 

כמובן שזה לא מדוייק ולא חד משמעי, זו רק דעה, בדיוק כמו כל הדעות האחרות פה. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, Buki כתב:

התייחסתי למצב נתון ולא למצב דמייני כלשהו. ואם ואם...

 

אז בוא נדבר על מצב נתון ולא על מצב דמיוני.

 

התחמקות יפה.

הבנתי את דעתך.

שואל מה לדעתך הוא קו אדום. מה היה צריך לקרות כדי שלהתגרש לדעתך יהיה עדיף מאשר להישאר?

שאלה נוספת: למה אתה בטוח שלהתגרש זה תמיד מכוער? או שהילדים תמיד אומללים? 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא לא אמר שזה תמיד המצב, במקרה הזה טוב להם כמשפחה.

מה הקו האדום? מה זה משנה. הקו שלך זה לא הקו שלו או שלי או של מישהו אחר. זה לא משהו מוגדר, יש אנשים שמתגרשים כי אחד לוקח לשני את מברשת השיניים...

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...