Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 9 דקות, Potato כתב:

מעניין אם הדיון הזה היה נראה אחרת אם היה מתנהל באיזו מדינה באירופה...

 

ולא בישראל שבה מי שיש לו פחות משלושה ילדים בטח עם בעיות כלשהן ובכלל צריך לעשות כמה שיותר כי ילדים זה שמחה או משהו כזה.

אפשר לפתוח שירשור בr/relationships ברדיט, ולראות מה יגידו לך שם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 12 דקות, Potato כתב:

 

האחרונה לא עצה טובה.

 

פחות יעילה ופחות טובה אבל גם אפשרית. אנחנו מדברים על אילוצים ולא על בחירה חופשית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 28 דקות, Night Driver כתב:

מנית שלושה די יעילים. 

אפשר גם לגמור בחוץ.

שום דבר מזה לא רלוונטי אצל דתיים. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

רק שאין מה להשוות ילד למיאטה, או לכל דבר אחר. 

זה מצב יחודי.

 

כן כי מיאטה אפשר למכור ואפילו להרוויח על זה. כדי למכור ולהרוויח על ילד תצטרך למצוא כומר ולך תיסע עכשיו עד ירושלים. 

אז אם אני אומר למישהי ששמתי קונדום אבל בעצם לא שמתי כי אני מאוד מאוד מאוד רוצה ילד בכל מהווי?

שתדע שזה מוגדר כתקיפה מינית (גם בין זוג נשוי). 

לפני כשעה, Night Driver כתב:

לא. הוא יכול היה להימנע מיחסי מין.

כן כי סקס זה רק בשביל הגבר. זה הפרס שלו אם הוא מתנהג יפה, האישה לא צריכה בכלל. 

תגידו, איזה חיים עצובים אתם חיים?

  • אהבתי 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 21 דקות, Night Driver כתב:

פחות יעילה ופחות טובה אבל גם אפשרית. אנחנו מדברים על אילוצים ולא על בחירה חופשית.

אפשר גם לגמור בפנים ולקוות שאתה עקר.

 

אילוצים ולא בחירה חופשית נשמע כמו מתכון למערכת יחסים מינית-זוגית לא בריאה במיוחד.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 9 דקות, ניקו פ. כתב:

כן כי סקס זה רק בשביל הגבר. זה הפרס שלו אם הוא מתנהג יפה, האישה לא צריכה בכלל. 

תגידו, איזה חיים עצובים אתם חיים?

אולי אני טועה, אבל סקס לא אמור להתקיים כששני הצדדים רוצים בזה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 8 דקות, vadim6385 כתב:

אולי אני טועה, אבל סקס לא אמור להתקיים כששני הצדדים רוצים בזה?

 

אתה עקרונית צודק.

בפועל יש אפור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, ניקו פ. כתב:

אז אם אני אומר למישהי ששמתי קונדום אבל בעצם לא שמתי כי אני מאוד מאוד מאוד רוצה ילד בכל מהווי?

אז יש בניכם בעיית אמון קשה. אפשר לפתור אותה, אפשר לחתוך, תלוי במעורבים. זה לא פשוט כמו מיאטה על חשבון הון ראשוני לדירה.

ואם יש לך כבר 2 ילדים קטנים כמו במקרה של השרשור, זה הוגן כלפיהם לפרק את המשפחה על זה? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז יש בינינו בעיית אמון קשה + תקפתי אותה מינית (דרך אגב, כמו גם גניבת זרע לצורך העניין). אבל היא לא צריכה לעזוב, כי יש ילדים ואפשר להתגבר ולסלוח על זה. זו דעה לגיטימית, אני מסכים איתה חלקית כאמור. 

אגב, אני לא אמרתי לפרק את המשפחה, בשום שלב. למרות שזה יכול להגיע וגם זה לפעמים יותר טוב מהאלטרנטיבה.

העניין הוא לא הוגנות (כי אין הוגנות בחיים לא למבוגרים ולא לילדים). העניין הוא איך אתה חי עם אדם שאתה לא סומך עליו או האם אתה מצליח להתגבר ולסמוך עליו שוב. 

ברור שעדיף להתגבר על כל מכשול בחיים, אבל לא כולם יכולים ולא כולם צריכים. זוגיות בריאה, מניסיוני, צריכה להגיע ממקום של שוויון וכבוד הדדי; ואם אין כזה, אז גם אם קשה, יש מקום לשקול פירוק החבילה. 

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

אולי אני טועה, אבל סקס לא אמור להתקיים כששני הצדדים רוצים בזה?

תלוי באיזה גיל. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תמיד יש מקום לשקול לפרק את החבילה, זו אחת האפשרויות. רק שזה לא צריך להיות הפיתרון הראשון שחושבים עליו כשיש ילדים שבטוח יפגעו מזה. 

כל מה שאני אומר זה שאין פה פיתרון קל ופשוט כמו במקרה של קניית רכב או משהו דומה כי לא מדובר פה רק על רכוש ואמון.

יש אנשים שמוכנים לסבול קשה ואפילו למות בשביל הילדים שלהם, אז לפתור בעיית אמון כזאת, במיוחד ששאר הדברים מתפקדים בסדר במשפחה, זה לא נראה כזה סיפור גדול לכאורה. אבל זה תלוי במעורבים כמובן.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, ניקו פ. כתב:

כי סקס זה רק בשביל הגבר. זה הפרס שלו אם הוא מתנהג יפה, האישה לא צריכה בכלל. 

תגידו, איזה חיים עצובים אתם חיים?

חי חיים מאושרים.

 

הוא זה שלא רוצה הריון והיא כן. מי לדעתך צריך להימנע מסקס?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, RBRB כתב:

אישה כמהה לילד אז מותר להחליק על הנוכלות שלה,

 

את זה אף אחד לא אמר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 21 דקות, Night Driver כתב:

חי חיים מאושרים.

 

הוא זה שלא רוצה הריון והיא כן. מי לדעתך צריך להימנע מסקס?

אז שלא יתפלאו שיש הריון.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...