Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)


לא מכיר גם אותו 😅

זה מהאנשים שמקבלים את כל האינסלים שלא מצליחים עם נשים ונותנים להם מטרה? יש את זה המון ברדיט

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו אז תנסה, הוא יקלע לדעתי (בחלק מן הדברים) בול למה שאתה אומר.

החלק השני בולשיט טהור, אבל הוא לא העניין אז נעצור כאן.

זה קצת כמו שמתחילים דיון על טראנסים או פמיניזם או משהו, ואז ישר יודעים מי מצטט את פיטרסון בדיון. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הוא נשמע ממש קיצוני וממש לא מה שאמרתי.. מה הקשר נשים בבית ולא לאפשר להן לנהוג לזה שאמרתי שאני שם לב לרפיסות גברית. זה יכול להתפרש להרבה דברים.
ובאמת שאני לא מצטט אישיות כזו או אחרת, גיבשתי (קצת) דעות משל עצמי כבר.
 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

זה נגיד חלק מהבולשיט.

אבל בכללי יש לו קו שגם לגברים מאוד קשה בחיים ולאף אחד לא אכפת מהסבל שלהם.

וגם שגברים מוכנים לקבל הרבה חרא מנשים כי אין להם אחר כך מבחר, לעומת זאת אישה יודעת שמקסימום נפרדים, היא שמה קצת איפור, פותחת רגליים והופ יש לה 555 מעריצים. 

אז כמובן שהוא מדבר בצורה בוטה וכמו שכתבתי 90 אחוז מזה זה בולשיט שמנסה להצדיק את היותו שמוק, אבל החלק של חוסר סימטריה בדרישה ביחסים בהחלט עלה לא מעט לתודעה בזכותו. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כל מי שמחלק את העולם כולו לגברים מול נשים הוא טיפש. חצי מהאוכלוסיה זו לא קבוצה שאפשר להגיע לגביה לתובנות, כי היא גדולה מדי ומגוונת מדי.

לפני כשעה, itaysamurai כתב:

אתה רואה את מה שמוחצן ויש קטע כזה שמתבטא בהומור די אדיר מילר, שמקטין את הגבר לכדי כלום ואת האישה לאיזה פעילת kkk.

 

זה הומור. לוקח מצבים מוכרים ומקצין אותם. זה לא פילוסופיה קיומית...

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 27 דקות, falou כתב:

זה הומור. לוקח מצבים מוכרים ומקצין אותם. זה לא פילוסופיה קיומית...

לי ולך זה ברור, לאחרים זה מתחיל להיראות כמו סטנדרט.

לפני 6 דקות, Potato כתב:

מה עם כל מיני אולטרה פמיניסטיות ו"כל גבר הוא אנס פוטנציאלי"?

לא תאמין כמה נשים שונאות יצורים כאלה וכמה הן פוגעות ביומיום של נשים שפויות.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 9 דקות, Potato כתב:

מה עם כל מיני אולטרה פמיניסטיות ו"כל גבר הוא אנס פוטנציאלי"?

 

 

 

כמה כאלו אתה מכיר בתכלס? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 דקות, Potato כתב:

מה עם כל מיני אולטרה פמיניסטיות ו"כל גבר הוא אנס פוטנציאלי"?

 

 

״כל מי שמחלק/ת את העולם כולו לגברים מול נשים היא/הוא טיפש/ה. חצי מהאוכלוסיה זו לא קבוצה שאפשר להגיע לגביה לתובנות, כי היא גדולה מדי ומגוונת מדי.״

שמח? 😄

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, itaysamurai כתב:

לא תאמין כמה נשים שונאות יצורים כאלה וכמה הן פוגעות ביומיום של נשים שפויות.

 

בול. מכיר נשים שהפסיקו לכנות את עצמן פמיניסטיות בגלל הקונוטציה שכמה פסיכיות נתנו למילה

לפני 12 דקות, Potato כתב:

מה עם כל מיני אולטרה פמיניסטיות ו"כל גבר הוא אנס פוטנציאלי"?

 

 

^גם הן טיפשות בדיוק כמו מה שראיתי בינתיים מאנדרו טייט
כבר קרה לי מצבים שנשים שואלות בטינדר משהו בסגנון "איך אדע שאתה לא אנס?" ואני מחזיר "איך אדע שאת לא גנבת זרע?" 
ואז מתחלקים לכמה קבוצות, כשהבולטות בהן היא הקבוצה של המתעצבנות ו"איך אתה מעז לחשוב עליי דבר כזה", ואז מיד ירידה לפסים אישיים, אחת כזאת מבינים שאין על מה לדבר. קבוצה השניה שמבינה שלהכליל ככה לא באמת יעבוד, ומשחררות את המיינדסט הזה (חלק פחות חלק יותר) אלה הבנות שיותר כיף לפוגש גם בדרכ

עריכה: זה קורה גם כששואלות משהו כמו "מה הגובה שלך" שזה בסדר כי טינדר תכלס זה שוק בשר, אבל כשאתה מחזיר "כמה את שוקלת" אתה נתקל בפחות פתיחות לדבר על נתונים פיזיים :)

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 5 דקות, falou כתב:

 

כמה כאלו אתה מכיר בתכלס? 

 

אני מכיר אפס כאלה.

 

אבל אני מכיר אפס מעוד הרבה מאוד קבוצות בחברה כי המעגל חברים שלי הוא דיי הומוגני ומצומצם.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 20 שעות, Liviur כתב:

אני מכיר הרבה מקרים שזה פתר קשיים רציניים ביותר והוביל לקשר הרבה יותר חיובי.

וגם אז צריך באמת ללכת לפסיכולוג שלא יקח את הצד שלה. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

היית אצל פסיכולוג שלקח צד?

לפני 18 דקות, Potato כתב:

 

אני מכיר אפס כאלה.

 

אבל אני מכיר אפס מעוד הרבה מאוד קבוצות בחברה כי המעגל חברים שלי הוא דיי הומוגני ומצומצם.

 

 

מכיר, אפילו שמעת מישיהוא שאתה לא מכיר אישית שמציג דעה כזו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 1 דקה, falou כתב:

היית אצל פסיכולוג שלקח צד?

לא ייצא לי להיות אצל פסיכולוג למרות שזה כנראה רעיון לא רע.

לפני 1 דקה, falou כתב:

 

מכיר, אפילו שמעת מישיהוא שאתה לא מכיר אישית שמציג דעה כזו?

ראיתי בפייסבוק,נחשב?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 דקות, Potato כתב:

ראיתי בפייסבוק,נחשב?

 

כן.

כל מיני דברים איזוטרים עולים בפייסבוק, ואז אתה חושב שיש להם יותר משקל ממה שיש להם באמת.

 

עכשיו, יש בזה משהו נכון. היית פעם במסיבה של הומואים וצבטו לך בתחת? היית פעם בסביבה של אנשים שחושבים שאתה אובייקט מיני, וכל אחד מהם היה מסוגל לכפות עליך יחסי מין בכוח, אם רק היה רוצה?!

זה לא כמו שבחורה צובטת לך בתחת בפאב, כי היא לא יכולה להכריע אותך, אם תרצה.

 

נשים (או כל מי שבד״כ חלש יותר) בהחלט חוות יותר קיום שבו הן מאויימות, גם אם אחוז הגברים שהוא איום בפועל הוא מאוד קטן, זה משהו שתמיד קיים שם בראש, כי זה גם קיים בעולם, מעצם זה שהן חלשות יותר. אם מישהי היא נוירוטית יותר (אפילו מאוד), אז המחשבה הזו מהדהדת אצלה בראש באופן חזק יותר, ונוצרת הכללה.

 

 

אז, זה לא נכון, אבל זה קצת כמו סאטירה, הקצנה של איזושהי מציאות אפשרית (רק בלי הקתרזיס של הצחוק). במקום זה יש פרנויה. אבל רב האנשים לא פרנואידים.

לכן מזה לא צריך להתרגש

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...