Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, netanel1014 כתב:

גדול!!. 

אני מאמין בסופו של דבר שהמצב יהיה כמו אצלך. בסופו של דבר נהנה מהילד מהחדש למרות כל החששות. 

למרות מה שקרה לא חושב על גירושין. המחשבה מה שזה יעשה לילדים הורגת אותי. אם הזוגיות הייתה הרוסה לגמרי אז הייתי שוקל. אבל בכללי המצב טוב ב"ה

אז מה אתה משגל את השכל 5 עמודים?

נעלבת ונפגעת בצדק אבל תתגברו על זה יחד.

 

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

לפני 22 שעות, netanel1014 כתב:

רבתי איתה והזכרתי לה את זה. המריבה הייתה גדולה עד שהיא בכתה. הרגשתי רע .

 

אני רק רוצה לציין משהו לגבי זה. 

אנשים מגיבים שונה למצבים שונים. 

בויכוח - אחד מתעצבן ובועט בדלת. השני נאטם ומפסיק לדבר. שלישי ייצרח. רביעי ייבכה. אחר ינטוש בזעם.

בלי להכנס למה כל תגובה גורמת או ממה היא נגרמת - אני רק אגיד שאין ספק שויכוח עם אדם קרוב גורם לכולנו להרגיש רע.

אבל אתה לא צריך להרגיש רע יותר כי היא בכתה לעומת אם היא הייתה מבצעת כל אחת מהאופציות האחרות.

אם היא פשוט הייתה נאטמת ולא עונה לך כנראה שלא היית מרגיש רע. היית מרגיש עצבני. 

פורסם
לפני 6 דקות, Derish כתב:

אם את/ה בזוגיות ארוכה ויודע/ת שבן/בת הזוג שלך לא יקומו ויעזבו כי יש ילדים ומשק בית משותף וסנטימנטים.

גברים מקבלים היום בולשיט לא מהעולם הזה, באמת

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 3 דקות, Mech Morphix כתב:

גברים מקבלים היום בולשיט לא מהעולם הזה, באמת

אתה ניזון חזק מ"הצודקת" או שטות בסגנון?

 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 11 דקות, Derish כתב:

אחרי שקראתי את ההודעה של פאלו, אני מסיק שאם את/ה ממש ממש רוצה משהו (אבל ממש!) אז זה בסדר לקבל אותו בתחבולות

אף אחד לא אמר שזה בסדר. להיפך.

אבל זוגיות, זו מערכת יחסים הדדית, וכשבן הזוג עושה טעות, גם חמורה ככל שתהיה, העדיפות הראשונה היא "להיכנס לנעליו", להכיל את זה ולחזור לעמק השווה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, אליעזר כתב:

אבל זוגיות, זו מערכת יחסים הדדית, וכשבן הזוג עושה טעות, גם חמורה ככל שתהיה, העדיפות הראשונה היא "להיכנס לנעליו", להכיל את זה ולחזור לעמק השווה.

עד איזה גבול?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 דקות, Mech Morphix כתב:

גברים מקבלים היום בולשיט לא מהעולם הזה, באמת

גברים היום לא מקבלים יותר בולשיט מגברים של פעם. 

 

פות"ש לדעתי, מי שמייעץ פה ולא נמצא בזוגיות / נמצא בזוגיות בלי ילדים אין מה להתייחס לתגובה שלו בכלל. 

 

עד שלא מרגישים את גודל האחריות וזה קורה רק אחרי שנולד הילד/ה פשוט לא מבינים על מה מדובר ואחרי שזה קורה מה שנראה כbig no no לאדם רווק לא מדגדג את הביצה לגבר שבראש ובראשונה ידאג לילדים שלו. 

  • אהבתי 2

פורסם (נערך)

 

 

לפני 1 דקה, David32 כתב:

עד איזה גבול?

 

עד הגבול שאתה מגדיר לעצמך.

אתה נכנס לנעליו. מציב את עצמך באותה סיטואציה וחושב מה אתה היית עושה ומה הגבולות גזרה שלך.

אם הוא חרג מהם מאוד, אתה חוזר לנעליים שלך וחושב איך אתה חי עם זה.

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
  • אהבתי 4
פורסם
לפני 7 דקות, Nakamichi כתב:

עד הגבול שאתה מגדיר לעצמך.

אתה נכנס לנעליו. מציב את עצמך באותה סיטואציה וחושב מה אתה היית עושה ומה הגבולות גזרה שלך.

אם הוא חרג מהם מאוד, אתה חוזר לנעליים שלך וחושב איך אתה חי עם זה.

אמת.

זה עובד מצויין בכל עניין. 

לא קל לביצוע, אבל הכי נכון שיכול להיות.

 

לפות"ש - כאחד שנשוי 18 שנה, דתי, עם 3 ילדים, בזוגיות מדהימה, קודם כל תירגע.

ילד זה לא סוף העולם. גם לא 2, או 5. הבעיה היא האמון במקרה הזה. 

אין טעם לעוף פה על תגובות בסגנון : "תתגרש", "תעזוב לזמן מסויים" וכו'.

אם הזוגיות שלך טובה באופן כללי, אפשר לגשר על הכל. תסביר את המצב לאישה, תפרוק את כל מה שעל ליבך, ואני בטוח שתעברו את זה בשלום. ברור שזה פוגע והכל, אין ספק, אבל בסופו של דבר, יש 2 צדדים כאן ולדעתי עדיף גם להביא 3 ילדים מוקדם יחסית, כשהם קרובים בגילאים. זה יעשה לך ולהם רק טוב בהמשך. גם ביחסים ביניהם, וגם לשקט שלכם אחרי שהם יגדלו קצת. 

אז כמו שמישהו מעליי אמר פה קודם , שחרר אחי. 

כל תגובה פחות טובה שאתה תקבל פה, רק תעצבן אותך שוב, ותזכיר לך שוב את כל הברדק הזה. 

יש דברים שאי אפשר לגשר עליהם - בגידה למשל - אבל פה לדעתי זה פתיר יחסית.

  • אהבתי 5
פורסם
לפני 45 דקות, itaysamurai כתב:

אתה ניזון חזק מ"הצודקת" או שטות בסגנון?

 

זה לא הפוך ממה שאמרתי? הצודקת זה לא איזו תנועה שאומרת שתרצה את האישה כדי שלא תבלבל לך את המוח או משהו כזה?

לפני 36 דקות, rev-Match כתב:

גברים היום לא מקבלים יותר בולשיט מגברים של פעם.

יכול להיות, לא הייתי פעם. מה שאני רואה בהרבה מערכות יחסים זה רפיסות גברית פר אקסלנס, שנובעת לרוב מפחד לדעתי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 14 דקות, Mech Morphix כתב:

זה לא הפוך ממה שאמרתי?

 

לפני 14 דקות, Mech Morphix כתב:

יכול להיות, לא הייתי פעם. מה שאני רואה בהרבה מערכות יחסים זה רפיסות גברית פר אקסלנס, שנובעת לרוב מפחד לדעתי

לזה בדיוק הכוונה.

אתה רואה את מה שמוחצן ויש קטע כזה שמתבטא בהומור די אדיר מילר, שמקטין את הגבר לכדי כלום ואת האישה לאיזה פעילת kkk.

יש גברים, כמו שיש נשים, שמתאים להם להיות סמרטוט.

לשמחתי במעגל החברים שלי זה לא קיים וגם בקרב מעגלים רחבים יותר, זה אמנם קורה ונראה לעין מקילומטר, אבל וואלה, יחסית נדיר.

גברים לא אוכלים חרא מהנשים שלהם בדיפולט, זה מה שאני רוצה להדגיש. וחשוב יותר לשים לב, מה שמתקשר לשרשור הזה- כשקורה מקרה שגבר הולך לקראת אשתו - שישר ידביקו לו תוית של לוזר.

לא, הוא הולך לקראתה כי זו ההחלטה הנכונה באותו רגע.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

אחרי שקראתי את ההודעה של פאלו, אני מסיק שאם את/ה ממש ממש רוצה משהו (אבל ממש!) אז זה בסדר לקבל אותו בתחבולות, במיוחד אם את/ה בזוגיות ארוכה ויודע/ת שבן/בת הזוג שלך לא יקומו ויעזבו כי יש ילדים ומשק בית משותף וסנטימנטים.

 

לא נותר לי אלא לאחל לפות"ש הצלחה עם הילד הרביעי והחמישי, ולהודות לבורא עולם על כך שהשאירני רווק. פיזדץ על עץ, איזה דברים אנשים כותבים פה ועוד מקבלים עליהם לייקים. 🤦‍♂️

 

 

 

 

באמא שלי, אני לא זוכר מאיזה סרט הציטוט הבא, אבל ישר קפץ לי לראש:

 

"Is he married?"

"No"

 

"Lucky girl!"

 

  • מצחיק 5

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני כשעה, itaysamurai כתב:

אתה ניזון חזק מ"הצודקת" או שטות בסגנון?

 

מאוד נשמע כמו אנדרו טייט. תגגל. או שהוא ממש מקשיב לו או שהוא נביא ומצליח לצטט אותו מאוד יפה בלי להכיר אותו.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...