Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, falou כתב:

 

כן.

כל מיני דברים איזוטרים עולים בפייסבוק, ואז אתה חושב שיש להם יותר משקל ממה שיש להם באמת.

אין לי הכלים להעריך האם התופעה היא איזוטרית או לא.

 

זה כיוון אחר,אבל כל השיח שרץ עכשו על "התפטרות שקטה".

זו חרטא שהמציאו כמה עצלנים?מגמה שבתור עובד בתעשיה אני צריך להתייחס אליה?מזימה של תאגידים כדי שאנשים יעבדו יותר?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צריך לחכות לנתונים.

 

אבל מה איכפת לך, באישי.

תגיע לעבודה, תעשה את הכי טוב שלך.

יש יותר טוב מזה?

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה התפטרות שקטה? שביתה איטלקית?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 14 שעות, falou כתב:

אני רוצה לקחת  את הדיון מהמחוזות המשפטיים של מי שיקר ואיך הופר החוזה (והאמון הופר ואני לא מזלזל) ולנסות את הבלתי אפשרי, ולשים אותנו, גברים, בנקודת הקיום (לא המבט, קיום) של אישה. אישה שכמהה לילד.

עכשיו, אפשר לבטל את זה ולהגיד שכל אדם צריך לשלוט בכמיהות שלו, וזה ללא ספק גם נכון, וזה גם הבסיס של החברה שלנו: שלוט בעצמך (ושלטי בעצמך), כל אחד אחראי להתנהגות שלו ולמעשיו ושיעשה מה שהוא אומר ולא ישקר. זו כל התרבות המערבית על כל הרגליים שלה. כל מה שעובר לך בראש, זו הבעיה שלך, ומה שחשוב זה מה אתה אומר ומה אתה עושה. כמו שכתוב "נעשה ונשמע".

 

מקבל.

זו גישה מצויינת לניהול חברה אנושית, זו גישה לא מספקת לניהול מערכת יחסים אינטימית בין שני אנשים.

מערכת יחסים כזו צריכה להתבסס גם, אולי בעיקר, על אמפטיה, על תקשורת לא מילולית, על יכולת לקבל שונות ואפילו העדר עקביות אצל בן הזוג, כי אנחנו לא ישויות עקביות, כי אנחנו לא תמיד מתכוונים למה שאנחנו אומרים, כי אנחנו לא באמת שקופים לעצמנו ויכולים לתמלל לאחר את הקיום שלנו. אנחנו, בפועל, מלאי סתירות, לא רציונאלים ומתקשים לארגן את האישיות שלנו.

כולם.

 

אוקי, לחזור לכמיהה לילד.

אני לא חושב שכגברים אנחנו מבינים את עוצמת וגודל הרצון להביא ילד שיש לנשים (לא לכולן, אבל יש). אם מישהו כאן גידל ילדה וראה אותה מחזיקה בובה, בגיל שנתיים וחצי, ומרדימה אותה ברכות לישון, אולי מבין את זה יותר. אולי מי שהתבונן בזוגתו עם התינוק שרק נולד ורואה אותה הופכת לאישיות די אחרת.  יש פה איזה מרכיב באישיות, בנשמה של אישה, שמשתוקק לזה מאז שהיא זוכרת את עצמה. זה כוח שמביא אותה למיטה ונותן ליחסי המין משמעות אחרת. אם יש פה גבר שמישהי פעם אמרה לו: אני רוצה שתעשה לי ילד, אולי מבין איך הצורך הזה, לילדים/משפחה, מעצב את כל הקשר ביניהם. זה צורך שיש לו חיים בעצמו והוא אולי החיים עצמם.

 

 

אז שגבר לא רוצה להביא ילד, זה יכול להתפס כביטול של כל זה. עכשיו, אני לא אומר ששיקולים כלכליים הם לא שיקולים. אני לא אומר שכל אישה רוצה ילדים כל הזמן לאורך כל חייה. אני לא אומר שומדבר מזה. אני אומר כשכשבאים להסתכל על הסיטואציה כאן, צריך להבין מהיכן, אולי, אשתו של פותח השרשור באה. היא לא באה ממקום שרואה בו תורם זרע והיא פשוט מספקת מאוויה, היא באה ממקום שרוצה להיות אמא לתינוק (ואמא לתינוק זו חוויה אחרת מאמא לילד) ורוצה את בן הזוג שלה אבא, במלא מובן המילה. זו לא מניפולציה, הרצון להתקיים שוב כאמא וגם כזוג, זו מהות.

 

אם מבינים שזה קיים גם, אז מבינים יותר את נקודת המבט של האישה, שאולי היא בכלל מסוגלת לתמלל אותה (בטח שאני מתקשה בזה מאוד), אז מבינים שאין בה זדון או חוסר התחשבות מוחלט (בוודאי חלקי) או התעלמות ובטח שלא סוף הזוגיות. נהפוכו.

אז האב לעתיד צריך לבוא לשיח מתוך המקום של הדאגה שלו, מקום מאוד גברי, של מה יהיה עם הקיום החומרי, המעשי היומיומי, ועם תחושת ההפקרה של כל אלו בידיו, תוך התעלמות מעשייתו. אבל גם צריך להבין את הצד השני, ולמצוא דרכים להתמודד עם המציאות החומרית, אבל גם דרכים לנהל שיח שמבין את הצד השני.

והכי חשוב, כעת שיש ילד, לשמוח בלידתו בלב מלא.

כי תמיד עדיף לחפש להמשיך בטוב מכאן והלאה מאשר לצלול, כמו שהציעו פה, לתהומות של מלחמת גירושים.

 

 

                                           

 

הכל טוב ויפה. 

אבל מה קורה כשהיא מתחיל להיות כמהה לרביעי, לחמישי ולשישי? 

פורסם

שאלה לפותח השרשור:

האם אי פעם ( אפילו לפני החתונה ) דיברתם על מספר הילדים? אולי אשתך נקבה במספר הסופי שהיא חולמת שיהיו לה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

שמע, אנשים שמייעצים לך להתגרש לא מבינים את כל העלויות הכרוכות בזה (בכל המישורים) או שפשוט היד שלהם על המקלדת קלה.

 

לדעתי, גירושין זהו הפתרון האחרון אחרי שניסתם הכל ושום דבר לא עבד ואתה לא נהנה מהמצב הנוכחי.

 

ציינת שאתה לא בוטח בה יותר ועל זה אין עוררין אתה צודק במיליון אחוז אבל אתה צריך לראות מה אתה עושה.

יש הרבה זוגות שחוו בגידות ושקרים קטנים והם לא הולכים לרבנות, צריך לדעת גם לשקם את המצב.

 

הקטע הוא שהמעשה שהיא עשתה מאוד חמור ויש לי רק 2 השערות לאיך זה קרה:

 

א.  היא מטומטמת אנוכית שלא מבינה את המשמעות של מה שהיא עשתה (סיכוי אפסי אך קיים).

ב.  היו הרבה נוריות אזהרה שלא שמת לב אליהם ופשוט הפלגת.

 

עריכה:

 

קראתי פה עוד קצת תגובות ואנשים כתבו לך שאתה יכול ללכת ולפרוק במקומות אחרים.

אל תעשה את זה. זה שמישהו מתייחס אליך רע לא אומר שאתה צריך להחזיר לו באותו מטבע או חמור יותר.

מלחמות הן לא הפתרון ועלולות להוביל למצבים קשים הרבה יותר.

בנוסף, יש לנו אמות מידה שעל פיהם אנו נוהגים ובגידה זה דבר נוראי!

עריכה אחרונה על ידי boy23
  • אהבתי 2
פורסם

לא, כי מה שהיא עשתה זה ככה בקטנה. אבל בגידה??!! הזדעזעי ארץ!!!

 

אם כבר הדיון הולך בכיוונים משיקים (כנהוג באינטרנט) - בואו נדבר על מה זה בגידה בעיניכם. אם פלוני ממשיך להיות מפרנס יציב ואב ובעל למופת, אבל במקביל מחזיק פילגש בצד לסיפוק מאוויים מסויימים שאשתו חרדת השמיים לא יכולה לספק, האם זה בגידה? ואם לא בסקס עסקינן אלא במישהי שהוא צופה איתה בחשאי בנטפליקס שהרב לא מאשר בבית, האם זה בגידה? ואם הסקס הוא עם גבר כי הנ"ל ביקיוריוס - עדיין בגידה? איפה עובר הגבול, מה הקריטריון, ומי לעזאזל קבע שזה יותר גרוע מלתחמן הריון?

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 8 שעות, SlowRide כתב:

מה זה התפטרות שקטה? שביתה איטלקית?

לעשות את מה שהתקבלת לעבודה לעשות, לשמור גבולות יחס עבודה-בית ברורים.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Derish כתב:

לא, כי מה שהיא עשתה זה ככה בקטנה. אבל בגידה??!! הזדעזעי ארץ!!!

 

אם כבר הדיון הולך בכיוונים משיקים (כנהוג באינטרנט) - בואו נדבר על מה זה בגידה בעיניכם. אם פלוני ממשיך להיות מפרנס יציב ואב ובעל למופת, אבל במקביל מחזיק פילגש בצד לסיפוק מאוויים מסויימים שאשתו חרדת השמיים לא יכולה לספק, האם זה בגידה? ואם לא בסקס עסקינן אלא במישהי שהוא צופה איתה בחשאי בנטפליקס שהרב לא מאשר בבית, האם זה בגידה? ואם הסקס הוא עם גבר כי הנ"ל ביקיוריוס - עדיין בגידה? איפה עובר הגבול, מה הקריטריון, ומי לעזאזל קבע שזה יותר גרוע מלתחמן הריון?

 

 

בגידה זו בגידה השאלה היקף הנזק ותקופת הנזק.

 

אחד מבני הזוג ניהל רומן?  נעלבים, בסוף מחליקים ועוברים הלאה. אין השלכות הרות גורל.

הנזק שהיא גרמה -כלכלי, נפשי,קיומי- הוא יצטרך לשאת את כל זאת על כתפו 18 שנה או עד סוף חייו, מה שיבוא קודם :(

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Coro
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, SlowRide כתב:

מה זה התפטרות שקטה? שביתה איטלקית?

לא, זה כשהעובדים החליטו שלא נותנים את ה200% מעצמך בעבודה כי לא משלמים לך על זה, והמעסיקים המציאו את המושג "התפטרות שקטה" כדי לבייש אותם על זה.

 

גם שביתה איטלקית זה אותו דבר בעצם. כשהעובד ברוב חוצפתו מעז לעבוד רק את ה8-9 שעות ביום שמוגדר לו בחוזה, פושטק שכזה.

 

תיכף הצמיתים עוד יגידו שיש להם חיים מחוץ לעבודה.

לפני 11 שעות, Potato כתב:

זה כיוון אחר,אבל כל השיח שרץ עכשו על "התפטרות שקטה".

זו חרטא שהמציאו כמה עצלנים?מגמה שבתור עובד בתעשיה אני צריך להתייחס אליה?מזימה של תאגידים כדי שאנשים יעבדו יותר?

אני חושב שזה מושג שתאגידים המציאו כדי לעשות שיימינג לעובדים שלא מוכנים לעבוד מעבר למה שנדרש בהגדרת תפקיד שלהם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

לא, זה כשהעובדים החליטו שלא נותנים את ה200% מעצמך בעבודה כי לא משלמים לך על זה, והמעסיקים המציאו את המושג "התפטרות שקטה" כדי לבייש אותם על זה.

אויש תפסיק כבר.

תמיד תפציע עם העמדה המוקטנת והנפגעת.

 

זו עוד הגדרה מילינאלית מחודשת ל"ראש קטן".

 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

טוב בומר

  • משעמם 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם

אתה באמת חושב שזה איכשהו מעליב אותי?

תמשיך בגישה שלך ותגיע בדיוק לכלום.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

לא, זה כשהעובדים החליטו שלא נותנים את ה200% מעצמך בעבודה כי לא משלמים לך על זה,

כל עוד התפקיד שלך הוא מעבר לפועל פשוט שבמקרה הזה העבודה שלך מוגדרת אתה כנראה עובד עם מערכת משימות ויעדים ולכמות השעות שישבת במקום העבודה אין יותר מידי משמעות.

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

והמעסיקים המציאו את המושג "התפטרות שקטה" כדי לבייש אותם על זה.

איך בדיוק זה מבייש את העובד? למה שמעסיק ירצה לבייש עובד? 

יש דרכים הרבה יותר מוצלחות לגרום לעובד להיות עם מוטיבציה מלנסות להביך אותו מול הקולגות שלו.

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

 

גם שביתה איטלקית זה אותו דבר בעצם. כשהעובד ברוב חוצפתו מעז לעבוד רק את ה8-9 שעות ביום שמוגדר לו בחוזה, פושטק שכזה.

שביתה איטלקית זה להגיע לעבודה ולא לעשות כלום.

לסגור בורג בשעה.

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

תיכף הצמיתים עוד יגידו שיש להם חיים מחוץ לעבודה.

גם למנהלים יש חיים מחוץ לעבודה,you know...

בסוף כולנו בני אדם ורוב המנהלים רוצים שלעובדים שלהם יהיה טוב ויהיו מרוצים.

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אני חושב שזה מושג שתאגידים המציאו כדי לעשות שיימינג לעובדים שלא מוכנים לעבוד מעבר למה שנדרש בהגדרת תפקיד שלהם.

אתה מתאר רצון לעבוד בשכר מינימום ולהרוויח פי 5.

 

אותי אישית הרבה יותר מביך להיות עובד עצלן שלא עומד במשימות שלו ואי אפשר לסמוך עליו שדברים יקרו.

כל דבר שאני עושה והשם שלי מופיע עליו זה ה"כרטיס ביקור" המקצועי שלי ואני שואף שהוא יהיה כמה שיותר טוב.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...