Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 שעות, Derish כתב:

לא, כי מה שהיא עשתה זה ככה בקטנה. אבל בגידה??!! הזדעזעי ארץ!!!

 

אם כבר הדיון הולך בכיוונים משיקים (כנהוג באינטרנט) - בואו נדבר על מה זה בגידה בעיניכם. אם פלוני ממשיך להיות מפרנס יציב ואב ובעל למופת, אבל במקביל מחזיק פילגש בצד לסיפוק מאוויים מסויימים שאשתו חרדת השמיים לא יכולה לספק, האם זה בגידה? ואם לא בסקס עסקינן אלא במישהי שהוא צופה איתה בחשאי בנטפליקס שהרב לא מאשר בבית, האם זה בגידה? ואם הסקס הוא עם גבר כי הנ"ל ביקיוריוס - עדיין בגידה? איפה עובר הגבול, מה הקריטריון, ומי לעזאזל קבע שזה יותר גרוע מלתחמן הריון?

 

 

ההבדל בין לשכב עם מישהו לבין לתחמן הריון זה כמו ההבדל בין שותף שמחתים לקוח בלי אישור של השותף השני לבין שותף שגונב כסף מהקופה.

 

אבל, כמו שאמרתי, הגישה החוזית-״שכלתנית״, שמניחה (בטעות שהיא גם אינטלקטואלית,) שכל סעיף בחוזה שווה לאחר ושכל הפרה היא הפרה היא הפרה, ולכן החוזה בטל - היא גישה שגויה. זה פשוט לא הסרגל הנכון לבחון בני אדם ביחסים אינטימיים, כי התכלית שלהם אינה שכלתנית. התכלית של יחסים אינטימיים לטווח ארוך צריכה להמדד בפרספקטיבה של היחסים לאורך תקופת החיים, קודם כל.

אחרי כן, היא צריכה להבחן מתוך הכרה של שני הצדדים, כי אף אחד לא באמת יודע מה מכלול הדברים שעוברים בין בני זוג.

כמו שכתבתי כבר בעבר, אני לא מייעץ מעשית בענייני זוגיות לחברים, כי אני אף פעם לא יודע את כל התמונה, והאמת היא, שאני לא רוצה להכנס לכל היחסים האינטימיים בין בני זוג. מקסימום מאיר איזו נקודה או נותן איזו מחשבה, ובטוח שלא משחיר את בת הזוג. זה יכול לעשות רק נזק, גם ליחסים עם החבר.

אם יחסים הם גמורים, הם גמורים בלי קשר למה שאני יכול לייעץ. לסוף יש דינמיקה בלתי נמנעת משל עצמו, כי אם למישהו נמאס ומאס בבן הזוג, העניין גמור.

 

אבל אני חסר, כנראה, את היכולת האינטלקטואלית המרהיבה לפרק כל מצב לענייני מי צודק, לקבוע אשמים ולשלוח אנשים להתגרש ולפרק משפחות מהמקלדת.

 

מעבר לזה, הגישה ״האינטלקטואלית״ למערכות יחסים לא ברורה לי כאן. מערכות יחסים אינטימיות אינן עניין אינטלקטואלי, וכל הניסיון הזה לבחון אותן כאילו מאן דהוא הוא ספוק ממסע בן כוכבים, שמנסה להבין ענייני רגש בגישתו הרציונאלית, נדון לכישלון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

לא, זה כשהעובדים החליטו שלא נותנים את ה200% מעצמך בעבודה כי לא משלמים לך על זה, והמעסיקים המציאו את המושג "התפטרות שקטה" כדי לבייש אותם על זה.

 

גם שביתה איטלקית זה אותו דבר בעצם. כשהעובד ברוב חוצפתו מעז לעבוד רק את ה8-9 שעות ביום שמוגדר לו בחוזה, פושטק שכזה.

 

תיכף הצמיתים עוד יגידו שיש להם חיים מחוץ לעבודה.

אני חושב שזה מושג שתאגידים המציאו כדי לעשות שיימינג לעובדים שלא מוכנים לעבוד מעבר למה שנדרש בהגדרת תפקיד שלהם.

ואחר כך תבכה למה לא מעריכים אותך, למה השכר לא עולה ולמה אתה לא מתקדם.

 

תעשה את המינימום תקבל את המינימום. תביא את עצמך תקבל מה שאתה שווה.

 

כשעובד שלי מצליח ומתקדם זו הצלחה שלי וכשהוא נכשל אני נכשל. האינטרס שלי הוא שיהיה לו טוב ושיהיה שווה הרבה.

  • אהבתי 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

לא, זה כשהעובדים החליטו שלא נותנים את ה200% מעצמך בעבודה כי לא משלמים לך על זה, והמעסיקים המציאו את המושג "התפטרות שקטה" כדי לבייש אותם על זה.

למה לא להיות שקוף עם המעסיק? אם אתה נותן 200% ולא מרגיש מתוגמל תבקש שיחת שכר. אם לא יסכים להעלות לך את המשכורת, תתחיל לשלוח קורות חיים למקומות אחרים. למה סתם לפגוע לעצמך במוניטין ולחפף בעבודה?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 28 דקות, SlowRide כתב:

למה לא להיות שקוף עם המעסיק? אם אתה נותן 200% ולא מרגיש מתוגמל תבקש שיחת שכר. אם לא יסכים להעלות לך את המשכורת, תתחיל לשלוח קורות חיים למקומות אחרים. למה סתם לפגוע לעצמך במוניטין ולחפף בעבודה?

 

זה הפחד לגלות שאתה גרוע ושה200% שלך הם 70% של כל השאר

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

כשעובד שלי מצליח ומתקדם זו הצלחה שלי וכשהוא נכשל אני נכשל. האינטרס שלי הוא שיהיה לו טוב ושיהיה שווה הרבה.

בקורפורייט זה פשוט לא עובד כך. (ולא כל התעשיות בעולם זהות למפעל של נהג לילה).

אם אני עובד 200% איש לא יודע מזה, במקרה הטוב אני מספר לראש צוות שלי.. שהיכולת שלו לתגמל או לקדם אותי היא אפסית. 

 

אני לא מתחבר בכלל למושג הזה של "התפטרות שקטה" בהקשר לאנשים שפשוט עושים את מה שמוטל עליהם ולא עושים שמיניות באויר או עובדים לילות בשביל להעשיר את קופת המעסיק שלהם. בייחוד שפה בארץ בתעשיות מסויימות המושג work life balance התחיל להיות מילה נרדפת לפינוק. למה בגרמניה עודף שעות נוספות מבוקר ומקצר שעות עבודה ביום שישי, ופה בארץ באותה תעשיה בדיוק מבחינת המעסיק אתה מוזמן לעבוד כל הלילה והכל טוב?! בסוף כולנו, והילדים של כולנו, רק נפגעים מזה

  • אהבתי 5

יום טוב גם לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 דקות, Igalz כתב:

לא מתחבר בכלל למושג הזה של "התפטרות שקטה" בהקשר לאנשים שפשוט עושים את מה שמוטל עליהם ולא עושים שמיניות באויר או עובדים לילות בשביל להעשיר את קופת המעסיק שלהם. בייחוד שפה בארץ בתעשיות מסויימות המושג work life balance התחיל להיות מילה נרדפת לפינוק.

יש הבדל גדול בין לעשות את התפקיד שלך במקצועיות וביעילות בשעות העבודה וללכת הביתה בזמן לבין לעבוד כל יום מעבר לשעות העבודה ולקרוע את התחת בגלל דברים כמו חוסר בעובדים, בוס שלא יודע לנהל, ציפיות לא הגיוניות של המעסיק - וכתוצאה מזה להתמרמר ולהיות עובד גרוע בכוונה.

לא צריך שום מחאות # וכל מיני באז וורדס, מחפשים עבודה אחרת ומפסיקים לסבול. 

זה כמו בשרשור על מחירי המכוניות החדשות, יקר מדי והתמורה נמוכה? אל תקנה ואל תבכה. לא חסר עבודות, מחפשים היום עובדים בכל מקום.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 12 דקות, Igalz כתב:

בקורפורייט זה פשוט לא עובד כך. (ולא כל התעשיות בעולם זהות למפעל של נהג לילה).

אם אני עובד 200% איש לא יודע מזה, במקרה הטוב אני מספר לראש צוות שלי.. שהיכולת שלו לתגמל או לקדם אותי היא אפסית. 

ברור שלא כל המקומות זהים אבל בכל הצקומות בודקים תפוקה. 

 

אני לא מדבר על לעבוד 200% אלא לתת תפוקה מעל לנורמה (זה יכול להתבטא בכמות תוצר, באיכות מוצר או בשיטות שמעלות פריון).

  • רעיון גרוע 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דווקא ניתן לקשור את הדיון האחרון לנושא השרשור:

אולי פותח השרשור יעבור לאסטרטגיה של "התפטרות שקטה", כדי לא להיות מופתע בפעם הנוספת.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 22 דקות, פינדר כתב:

חוק גודווין לקארספורום: לא משנה מה נושא השרשור המקורי, בסוף מגיעים לעבודה בהייטק.

רק להוסיף כוכבית בתחתית העמוד,

לרוב מדובר בשרשורים שבהם בעלי מפעלים בתעשיה המסורתית מספרים לעובדי ההיטק איפה הם טועים.

זה כמעט טוב כמו שרשורי ייעוץ בגידול ילדים עם מגוון עיצות מאל-הוריים.. או שירשורי ייעוץ זוגיות בהשתתפות מומחים לקשר אינטימי עם יד ימין.

  • מצחיק 1

יום טוב גם לך

פורסם

אנחנו לא מסבירים כלום.

אנחנו נותנים נקודת מבט של ניהול עסק ויש כמה כללים אוניברסליים שנוגעים לכל עסק 

אני מריץ עכשיו גם סטארטאפ שמשלב מעבר למכניקה ולתעשייה המסורתית גם פיתוח כרטיסים אלקטרוניים ותוכנה. נושא העובדים די דומה ורק סדרי הגודל של העלויות שונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

בקורפורייט זה פשוט לא עובד כך. (ולא כל התעשיות בעולם זהות למפעל של נהג לילה).

אם אני עובד 200% איש לא יודע מזה, במקרה הטוב אני מספר לראש צוות שלי.. שהיכולת שלו לתגמל או לקדם אותי היא אפסית. 

 

אני לא מתחבר בכלל למושג הזה של "התפטרות שקטה" בהקשר לאנשים שפשוט עושים את מה שמוטל עליהם ולא עושים שמיניות באויר או עובדים לילות בשביל להעשיר את קופת המעסיק שלהם. בייחוד שפה בארץ בתעשיות מסויימות המושג work life balance התחיל להיות מילה נרדפת לפינוק. למה בגרמניה עודף שעות נוספות מבוקר ומקצר שעות עבודה ביום שישי, ופה בארץ באותה תעשיה בדיוק מבחינת המעסיק אתה מוזמן לעבוד כל הלילה והכל טוב?! בסוף כולנו, והילדים של כולנו, רק נפגעים מזה

בדיוק מה שהתכוונתי אליו.

 

כן תעשה את העבודה שלך על הצד הטוב ביותר. אל תעשה שמיניות באוויר, אל תעבוד לילות וסופשים, אל תעשה דברים שלא במסגרת התפקיד שלך. אתה עובד בשביל לחיות, לא חי בשביל לעבוד.

 

זה לא אומר לזרוק, לא אומר לעשות את המינימום. תעשה עבודה איכותית, אבל אל תגמור את עצמך.

 

באו כמה מעסיקים נצלנים, לקחו בקשה לגיטימית של work life balance, והצמידו לו תווית מביכה של "התפטרות שקטה". רוצה לבלות את הערב עם המשפחה, ולא להתחבר בסופש - אז עכשיו זה התפטרות שקטה. רוצה לישון 8 שעות בלילה - תתבייש לך, עובד מינימום שכמוך.

לפני 4 שעות, Night Driver כתב:

ואחר כך תבכה למה לא מעריכים אותך, למה השכר לא עולה ולמה אתה לא מתקדם

דווקא מעריכים אותי מאוד בעבודה, השכר שלי עולה, ואני מתקדם אפילו.

 

אני עושה את העבודה שלי בצורה טובה ביותר שאני יכול, אבל לא עושה שמיניות באוויר בשביל המעסיק. זה ההבדל.

 

אני פשוט עושה הפרדה ברורה בין החיים לבין העבודה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אף אחד לא מבקש שתעשה שמיניות באויר אלא שתעשה בדיוק את מה שתיארת.

.אתה גם רואה שאין סתירה בין מה שאמרתי למה שקורה בפועל למרות שאתה לא בתעשייה המסורתית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 4 שעות, Igalz כתב:

בקורפורייט זה פשוט לא עובד כך. (ולא כל התעשיות בעולם זהות למפעל של נהג לילה).

אם אני עובד 200% איש לא יודע מזה, במקרה הטוב אני מספר לראש צוות שלי.. שהיכולת שלו לתגמל או לקדם אותי היא אפסית. 

כנראה תלוי ב״שוק״

בקורפורייט האמריקאי שאני עבדתי בו - אם אתה עובד 200% (אגב - לא בזמן - אלא בתפוקה ובimpact על השאר) - זה מאוד מורגש , תקבל 50-100% יותר בבונוס השנתי שלך וזה לגמרי ישים אותך על המסלול לקידום - וקידומים כאלו יכולים להעלות את השכר בקלות ב50%

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 2 דקות, Liviur כתב:

כנראה תלוי ב״שוק״

בקורפורייט האמריקאי שאני עבדתי בו - אם אתה עובד 200% (אגב - לא בזמן - אלא בתפוקה ובimpact על השאר) - זה מאוד מורגש , תקבל 50-100% יותר בבונוס השנתי שלך וזה לגמרי ישים אותך על המסלול לקידום - וקידומים כאלו יכולים להעלות את השכר בקלות ב50%

אתה בעיקר צריך שהמנהל שלך יידע לתת לך קרדיט ולא לקחת אותו לעצמו.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...