Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Liviur כתב:

שלא לדבר על זה שבא … חוץ מהסיפורים בטמקא - האמת היא שnobody cares אם אתה יהודי או לא.

אתה חושב שהיהודים האורטודוקסים לא באים ומסתובבים ליד איזורים פלסטינאים ומוסלמים הארד קור ?

אתה חושב שיש לי בעיה לשבת בפטרסון בערב במסעדה ? להביא קנאפה ממקום שנקרה ממתקי שכם ? (Nebulus sweets)

 

אז יש פה ושם קיצוניים - אבל תכלס - פחות מבישראל…

 

בארה"ב נוח מאוד להיות יהודי - לפחות לעת עתה.  אבל מה שנכון לגבי ארה"ב ממש לא נכון לשאר העולם. 

 

לדוגמא, נסה להיכנס לרובע הלבנוני בסידני אוסטרליה (Lakemba) עם סממנים יהודים ואתה יוצא משם בחתיכות, באחריות.

No worries 8)

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 46 דקות, Derish כתב:

ואם לאדם שבא להתייעץ זה לא מפריע, אין סיבה שתיעלבו בשמו ותתחילו לעשות שיימינג רווקות לחלק מהמגיבים. אם כבר, זה מעיד יותר עליכם מאשר עליהם או על הסיטואציה. 

זה מזכיר לי שכשעלינו לארץ,  אחד המשפטים הראשונים שאמרו לנו פה זה "אנחנו אכלנו חרא, אז מגיע לכם שתאכלו גם אתם".

המשפט כמובן הגיע מיוצאי חבר העמים שעלו כמה שנים/חודשים קודם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 4 דקות, vadim6385 כתב:

סבבה, פעם הבאה שאתה מגיב בשירשור פוליטי, תציין את השתייכותך למפלגה, מקום במפלגה, ומספר שנות ניסיון בתור ח"כ.

 

וכאשר אתה מגיב בדיון הקשור לרכב, תציין את עיסוקך בתחום, ומספר שנות ניסיון.

פוליטיקה זה עניין אחר, יש לבוא להגיד "אני לא מתחבר לדעות של לפיד לכן הולך עם ביבי" או "ביבי מושחת אז הולך עם לפיד".

מבחינת רכב? כן, אם אני אבוא למוסכניק שנמצא 30 שנה במקצוע ואנסה לתקן אותו בזמן שאני בחיים לא החלפתי שמן ואנסה להתווכח איתו, אצא מטומטם. בדיוק כמו שאני אבוא ואגיד שלמבורגיני זה חרא רכב ופרארי עדיפה למרות שבחיים לא נהגתי עליו.
 

פורסם
לפני 16 דקות, vadim6385 כתב:

 

 

וכאשר אתה מגיב בדיון הקשור לרכב, תציין את עיסוקך בתחום, ומספר שנות ניסיון.

 

 

זה קצת לא קשור לדיון אבל כמעט  בכל סקירת רכב שכתבתי, ציינצי בהתחלה את הפרטים הבאים:

 

דגם הרכב היומיומי שלי

מספר שנות נהיגה או ק"מ מצטבר.

גובה ומשקל.

 

 

אם אחד בגובה 1.9 מטר משקל 150 קילו רושם שהרכב היה צפוף לו, זה לא כמו שאחד בגובה 1.6 ומשקל 60 קילו ירשום שהרכב צפוף לו.

 

 

ב 99% מהסקירות לא רושמים את הפרטים האלו וחבל.

 

 

פורסם
לפני 6 דקות, Buki כתב:

זה לא כמו שאחד בגובה 1.6 ומשקל 60 קילו ירשום שהרכב צפוף לו.

אחד כזה שכותב שצפוף לו צריך פסיכולוג.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה? אולי הוא כותב ביקורת על מסרשמיט?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

תוריד את הראש וקבל את הפרת האמון כחלק מהמשחק' לבין אלו שאומרים 'סבבה תישאר, אבל אל תשכח לרגע עם מי יש לך עסק'.

לדעתי אין הבדל בין שני אלו. 

 

 

מה זה משנה באמת?

מה טיפול זוגי יבטיח משהו? 

אין שום דבר שיכול להבטיח שום דבר. 

 

כמו שמישהי כתבה פה, תדאג אתה שלא יהיה עוד הריון לא מתוכנן. 

 

זהו. חוץ מזה אני לא רואה מה ההבדל בין התאור הראשון לשני. 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

טיפול זוגי אינו שונה בהרבה מטיפול פסיכולוגי או מהאוראקל מדלפי - כולם יצורים מיתולוגיים שאליהם שולחים אנשים עם בעיות שגדולות עלינו, וברוב המקרים לא באמת פותרים משהו. 

 

מתי בפעם האחרונה פגשת מילניאל עם mental health issues שסיים טיפול פסיכולוגי ולא רק נכנס אליו? עם טיפול זוגי הסטטיסטיקה אמנם מעודדת יותר, אבל לא נראה לי שאשת פות"ש בכלל רואה שם בעיה שצריך לפתור, כך שלגרור אותה בכוח לצד ג' זו ממש לא הפתרון הקסום שכל הנשואים והמומחים פה מנבאים. 

 

פורסם
לפני 3 דקות, Derish כתב:

טיפול זוגי אינו שונה בהרבה מטיפול פסיכולוגי או מהאוראקל מדלפי - כולם יצורים מיתולוגיים שאליהם שולחים אנשים עם בעיות שגדולות עלינו, וברוב המקרים לא באמת פותרים משהו

אפרופו מי ששולח אנשים לזה, זה בדרך כלל כאלה שאף פעם לא חוו או נזקקו לזה בעצמם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גם אף פעם לא היו לי בעיות שינה ועדיין אני מרגיש בנוח להמליץ לאנשים עם בעיות שינה לפנות למעבדות שינה.

 

זו בסך הכל המלצה להתייעץ עם בעל מקצוע.

אף אחד לא הפנה אותו לניתוח לכריתת רגל.

ייעוץ מבעל מקצוע טוב כנראה לא יזיק,במקרה הגרוע לא יועיל.

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

זה מזכיר לי שכשעלינו לארץ,  אחד המשפטים הראשונים שאמרו לנו פה זה "אנחנו אכלנו חרא, אז מגיע לכם שתאכלו גם אתם".

המשפט כמובן הגיע מיוצאי חבר העמים שעלו כמה שנים/חודשים קודם.

פעם? עדיין אני שומע את זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 14 דקות, Derish כתב:

אבל לא נראה לי שאשת פות"ש בכלל רואה שם בעיה שצריך לפתור, כך שלגרור אותה בכוח לצד ג' זו ממש לא הפתרון הקסום שכל הנשואים והמומחים פה מנבאים. 

 

זה אחד הדברים שטיפול זוגי עושה.

זה יגרום לאשת פות"ש להבין שיש פה בעיה ענקית שגרמה למשבר אמון.

ברגע שהיא תבין שיש בעיה היא תבין שצריך לפתור אותה.

  • אהבתי 1

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
לפני 22 דקות, Derish כתב:

טיפול זוגי אינו שונה בהרבה מטיפול פסיכולוגי או מהאוראקל מדלפי - כולם יצורים מיתולוגיים שאליהם שולחים אנשים עם בעיות שגדולות עלינו, וברוב המקרים לא באמת פותרים משהו. 

אני לא כזה נחרץ.

 

אישית אני לא מאמין בכלל בדברים האלו, עלי זה לא עובד, בכמה פעמים שהייתי אצל פסיכולוגים ומטפלים למינהם רק ישבתי וגיחכתי. הם לא הצליחו להשפיע בכלום והתוצאה של הטיפול הייתה 0 עגול.

 

אבל מכיר אנשים שזה עזר להם.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, Derish כתב:

מתי בפעם האחרונה פגשת מילניאל עם mental health issues שסיים טיפול פסיכולוגי ולא רק נכנס אליו

אולי תלך אתה, תגלה שזה אפשרי?

 

 

hurr durr millennial bad 

אתה מילניאל בעצמך.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 32 דקות, Derish כתב:

טיפול זוגי אינו שונה בהרבה מטיפול פסיכולוגי או מהאוראקל מדלפי - כולם יצורים מיתולוגיים שאליהם שולחים אנשים עם בעיות שגדולות עלינו, וברוב המקרים לא באמת פותרים משהו. 

היתרון של טיפול זוגי זה לא שהמטפל יגלה לך את אמריקה אלא עוזר לשני הצדדים להוריד את המגננות כי הוא כביכול אדם ניטרלי.

אם בת הזוג שלך תריב איתך ותגיד לך תוך כדי ריב שיש לך פלולה מגעילה בקצה האף אתה מיד תתעלם מזה אבל אם תלך לרופא או לעשות בוק לצרכי דוגמנות והצלם או הרופא יגידו לך תשמע, כדאי לך להוריד את הפלולה כי היא מאוד פוגעת בך אתה תלך להוריד אותה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 1 דקה, Night Driver כתב:

עוזר לשני הצדדים להוריד את המגננות

כמו שכתבתי, יש אנשים שזה לא עובד עליהם.

 

לא "עובד קצת", "משפיע חלקית", "מידת הצלחה מוגבלת" וכו'. 

 

לא עובד בכלל. המגננות מפני המטפל לא יורדות, שלא לדבר על המגננות האחרות.

 

יצאת כמו שנכנסת רק עם XXX שקל פחות בחשבון בנק. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...