Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני על התפר בין הדורות (בן 37), אבל ההגדרה לא רלוונטית אליי משיקולים תרבותיים והיסטוריים. ואני מרוויח מספיק במקצוע הנוכחי כדי לא לחפש אפיקי הכנסה נוספים, תודה. 

 

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Just now, Derish כתב:

אני על התפר בין הדורות (בן 37), אבל ההגדרה לא רלוונטית אליי משיקולים תרבותיים והיסטוריים.

תירוצים תירוצים. אתה מילניאל, אתה חלק מהקבוצה.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, Derish כתב:

אני על התפר בין הדורות (בן 37), אבל ההגדרה לא רלוונטית אליי משיקולים תרבותיים והיסטוריים. ואני מרוויח מספיק במקצוע הנוכחי כדי לא לחפש אפיקי הכנסה נוספים, תודה. 

נקרא xennial

https://en.wikipedia.org/wiki/Xennials

 

גם אני בדור הזה אגב. דור שקיבל את הרע משני העולמות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע איך קוראים לדור שהיה לפני הבומרים, אבל בטוח שהם היו צוחקים עליהם שהם הולכים לבית חולים בשביל כל שטות קטנה.

 

כאבי שיניים, נקשור את השן בחוט לדלת כמו בסרטים מצויירים.

לידה? מה צריך רופא? שבי באמבטיה ותדמייני שיש לך עצירות ממש חזקה.

משתעל ולא יכול לנשום? תעשן עוד סיגר זה מנקה את הריאות.

אתה לא מסוגל להזיז את היד מרוב כאבים? קח תשתה ליטר וויסקי ותגיע עוד 20 דק' מאחורי הבית נוריד לך את היד עם הגרזן של עצי ההסקה.

 

 

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא צריך להגזים, אבל כמות האנשים בני גילי פלוס מינוס חומש שלימדתי אותם איך תולים תמונה בבית או מנקים את הסיפון במטבח מדאיגה. כמו גם העובדה שעד גיל שלושים ומשהו הם חיים אצל ההורים וחושבים שזה סבבה. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

האמת שזה מוזר מה שאתה מתאר, לא מכיר בכלל אנשים בגיל 37 שחיים אצל ההורים ולא יודעים לעשות כלום בבית, אבל אני לא מתיימר להיות מדגם מייצג. 

בני 25 כזה, אולי קצת. אבל גם זה נגמר. 

אנשים שמגיעים למצב כזה, הם לא אשמים. ההורים הבומרים שלהם אשמים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 49 דקות, itaysamurai כתב:

אתה צריך לבוא לתהליך כשאתה "ערום". אין מגננות, אין אגו, הכל על השולחן. רק ככה זה יכול להתקדם.

 

 

זהו, שקל לכתוב את זה אבל לי זה לא עבד.  כמו שכתבתי, הייתי בכמה טיפולים כאלה, בכולם לא סמכתי בכלום על המטפל, לא הגעתי "בלי מגננות", לא יישמתי שום דבר ממה שהומלץ. כל הדברים שנאמרו לי היו דברים שידעתי לפני שנכנסתי לטיפול רק לא הצלחתי ליישם אותם וככה זה נשאר גם  אחרי.

זה היה בזבז זמן וכסף מוחלט.

 

לא יודע אם אלו היו מטפלים גרועים או שזה בעיה אצלי. מכיוון שאני הגעתי לפתור בעיות מסויימות ולא יצא צזה כלום, מבחינתי הם נכשלו. 

 

 

פורסם
לפני 17 דקות, Derish כתב:

לא צריך להגזים, אבל כמות האנשים בני גילי פלוס מינוס חומש שלימדתי אותם איך תולים תמונה בבית או מנקים את הסיפון במטבח מדאיגה. כמו גם העובדה שעד גיל שלושים ומשהו הם חיים אצל ההורים וחושבים שזה סבבה. 

 

מה מדאיג בלא לדעת דברים שיש בעלי מקצוע שיודעים לעשות אותם עבורי?

לפני כשעה, Derish כתב:

 

בעיות יש לכולם, וגם היו בעבר. הטרנד המילניאלי הוא לעשות להן מיקור חוץ ולצפות שמשם יבוא הפתרון, תו"כ שאתה מקפיד לספר לכולם איך אתה כבר חמש שנים בטיפול - כאילו שהפעולה הזאת כשלעצמה עושה אותך אדם טוב יותר. 

 

הטרנד הוא לפתור אותן במקום להדחיק.

נשמעים נוראיים המילניאלז האלה...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 28 דקות, SlowRide כתב:

לא מכיר בכלל אנשים בגיל 37 שחיים אצל ההורים ולא יודעים לעשות כלום בבית, אבל אני לא מתיימר להיות מדגם מייצג. 

אני מכיר אחד כזה בן 73.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ערפדים לא נחשב. מדברים על בני אדם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 53 דקות, Derish כתב:

אבל כמות האנשים בני גילי פלוס מינוס חומש שלימדתי אותם איך תולים תמונה בבית או מנקים את הסיפון במטבח מדאיגה.

לא קשור לכלום. יש גברים בני 50+ שלא יודעים להכין חביתה. נו ו?

 

בקיצור, יש לנו את הבכי הרגיל נגיד איזו קבוצה של אנשים כי ככה במסווה של חרטא בפיתה. הם לא יודעים לתלות תמונה והולכים לפסיכולוג לדבר על רגשות.

 

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא יודע איך קוראים לדור שהיה לפני הבומרים, אבל בטוח שהם היו צוחקים עליהם שהם הולכים לבית חולים בשביל כל שטות קטנה.

 

הדור שלפני הבומרים לא התעסק בהגדרות. היו לו שתי מלחמות עולם על הראש.

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 50 דקות, SlowRide כתב:

האמת שזה מוזר מה שאתה מתאר, לא מכיר בכלל אנשים בגיל 37 שחיים אצל ההורים ולא יודעים לעשות כלום בבית. 

 

אני לא כ"כ יודע מה הולך היום בארץ, אבל בין ארה"ב (המשכילה) לאירופה זה די הנורמה. אפילו בשביל להפעיל מכונת כביסה הם מבקשים עזרה בטיקטוק ובאינסטגרם כי אין להם את הכישורים הנחוצים כדי לחפש בגוגל ולקרוא יוזר מנואל. 

 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

בקיצור, יש לנו את הבכי הרגיל נגיד איזו קבוצה של אנשים כי ככה במסווה של חרטא בפיתה. הם לא יודעים לתלות תמונה והולכים לפסיכולוג לדבר על רגשות.

 

הבעיה בגישה הזאת היא הסתמכות יתר על בעלי מקצוע שמובילה לתוצאות גרועות או בינוניות באחוז ניכר מהמקרים. זה בתורו מזיז את כל הסקאלה ומגדל דור של אנשים עם סטנדרטים שנויים במחלוקת, בכל תחום של החיים. 

 

אינסטלטור, מכונאי או פסיכולוג - רק אחוז קטן מהם יודע לעשות עבודה טובה, וכשיש כ"כ הרבה ביקוש ואין הבנה של מה זה ביצוע איכותי, אז אין גם מוטיבציה או תמריץ להשתפר ולתת שירות טוב. זה משפיע על החברה בגדול, לא רק על הפרטים שלה. 

 

פורסם
לפני 55 דקות, Buki כתב:

זהו, שקל לכתוב את זה אבל לי זה לא עבד.  כמו שכתבתי, הייתי בכמה טיפולים כאלה, בכולם לא סמכתי בכלום על המטפל, לא הגעתי "בלי מגננות", לא יישמתי שום דבר ממה שהומלץ. כל הדברים שנאמרו לי היו דברים שידעתי לפני שנכנסתי לטיפול רק לא הצלחתי ליישם אותם וככה זה נשאר גם  אחרי.

זה היה בזבז זמן וכסף מוחלט

זה גם הרושם שלי האמת, לכן הפסקתי.

 

מה צריך לעשות - אני יודע מעולה. הבעיה זה ליישם.

 

נשמע קל מהצד, ליישם קשה.

 

כמו להגיד למישהו "פשוט תזרוק את הסיגריות ותפסיק לעשן", ורק מי שבאמת ניסה, יודע כמה זה קשה, ולחלק מהאנשים זה מרגיש בלתי אפשרי, למרות שעל הנייר להתנזר מסיגריות זה דבר הכי קל בעולם - פשוט אל תעשו וזהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אפרופו מי ששולח אנשים לזה, זה בדרך כלל כאלה שאף פעם לא חוו או נזקקו לזה בעצמם

אתה מדבר על טיפול זוגי ?

כי אם כן לפחןת אני ועוד כמה המליצו מניסיון.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...