Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, Gopher כתב:

 

למה לא? בעיני כלב הוא בן משפחה.

רוב בעיות ההתנהגות שכלבים מפתחים נובעות מהאנשה של הבעלים שלהם (שים לב שלא אמרתי הורים)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 27 דקות, Mech Morphix כתב:

רוב בעיות ההתנהגות שכלבים מפתחים נובעות מהאנשה של הבעלים שלהם (שים לב שלא אמרתי הורים)

 

תאמין לי שאתה לא צריך ללמד אותי יש לי ניסיון ארוך עם כלבים, וזה שמגדירים כלב כבן משפחה זה ממש לא להאניש אותו אלא לאהוב ולכבד אותו ככזה.

פורסם
לפני כשעה, teyal כתב:

גם במקרה הזה, חוסר הבנת הנקרא הוא שלך, כתבת את מה שאני כתבתי, אבל ביתר פירוט (למעט המילה "הכל").

ברור, חוסר הבנת הנקרא שלי. אז מה אם כתבת "הכל",  זה לא בסדר שהתייחסתי למילים שאתה כותב ולמשמעות המילונית שלהם.

אז קודם לא הבנתי שאם אתה כותב "כל דבר" אתה לא מתכוון לבני אדם, ועכשיו לא הבנתי שכאשר אתה כותב "הכל" את מתכוון לחלק. הבעיה היא לגמרי אצלי.

פורסם

בכתיבה, את יכולה להתייחס לאדם כ "דבר"? זה לא נכון.

לגבי השימוש במילה "הכל" את צודקת, זה לא היה נכון, התכוונתי שהגזע מגדיר את הכלב, ואני עדיין חושב כך.

מלטז גזעי יהיה בעל סט תכונות בסיסיות אופייניות לגזע וכך כל הגזעיים. כל גזע ותכונותיו.

מניח שבאילוף נכון, אפשר לשפר/לטשטש את התכונות האלו. 
 

פורסם
בתאריך 31.8.2022 בשעה 19:38, Gopher כתב:

 

אם היית בועט בכלב שלי מבטיח לך שהייתי דואג שתבלה את הערב בתחנת המשטרה הקרובה לביתך, וגם היית מקבל תביעה אזרחית.

מדובר בהתעללות בבעל חיים וזאת עבירה על החוק!

מקווה מאוד שתפסיק עם הנוהל הבזוי והעלוב הזה, ואם לא אני מאמין שהשכנים שלך ידאגו לפתוח לך תיק במשטרה על התעללות בבעל חיים, ואתה תשלם על המעשים האלה.

 

בהקשה ישירה לתגובה שלך:
אם הכלב שלך היה נושך לי את הקרסול אני מבטיח לך שהייתי דואג שתבלה את הלילה אצל הוטרינר העירוני תוך כדי שהוא תופר לך את הכלב בחזרה ולאחר מכן היית גם מקבל תביעה אזרחית.
מדובר בחית פרא שברור שאינך שולט בה והיא מהווה סכנה לציבור וזו עבירה על החוק!
מקווה מאד שתאלף את הכלב שלך כך שלא ינשך ויתקוף בני אדם ואם לא - אני מאמין שהקורבנות של הכלב שלך כבר ידאגו לפתוח לך תיק במשטרה ואצל הוטרינר העירוני ואתה והכלב שלך תשלמו על המעשים האלה.

  • אהבתי 1
  • משעמם 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 10 שעות, teyal כתב:

התלבטתי אם להגיב שמא אקבל עוד אזהרה, אבל אנסה בכל זאת...

לכל הבועטים בכלבים הקטנים, לכו תטפלו בעצמכם ובפחדים/אגרסיות שלכם.

או שתבעטו בעצמכם מול המראה.

אתם תמונת המראה של האלימות הכללית כאן, ממש חוכמה, לבעוט בכלב ששוקל 3 קילו "למדרכה השניה".

תבעטו בכלב ששקול אליכם מבחינת גודל ומשקל נראה אתכם. בטח תברחו כמו שפנים, יותר מהר מהטסלה המהירה.

לבעוט בכלב קטן חסר ישע השוקל 3 קילו בגלל שנבח עליכם? על מה ולמה?

הכלב הזה הוא הנשמה של מישהו, והוא נשמה בעצמו.

איך אפשר לבעוט בדבר כזה?

בכזה אין סיבה לבעוט.
באחר ואגרסיבי שתוקף - כן.
אותי תקף פעם כלב, גדול.
אני נזקקתי לכמה תפרים, הוא ברח ביללות אחרי שחטף ואני לא סגור שהוא סיים את היום כי הוא חטף חזק, למזלי הייתי חייל אז היה לי בזנט להתמש בו כנגדו, מאז אני מאד זהיר עם כלבים, במיוחד עם גדולים. 

אני עדיין אמור ללכת לבעוט בעצמי? או שהייתי צריך להבין אותו ולהפנות את הלחי השניה?

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...