Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 11 דקות, Gopher כתב:

 

חבר אז אתה יודע שכלבים עוזרים המון לאנשים? הלומי קרב, ניפגעי נפש, עיוורים ואפילו ילדים שסובלים מאוטיזם. אפילו הכלבים של יחידת עוקץ שהצילו הרבה נפשות ממחבלים.

אולי תסביר לי מה בדיק מפריע לך בכלבים? באמת מענין אותי. זה נראה שיש לך משהו אישי במיוחד שאתה כותב שסבא שלך אילף כלבים.

 

 

אתה לא זה שקובע ואף כלב לא צריך לעוף. כל כלב אפשר לחנך להתנהגות נאותה באמצעות אילוף.

 

התגובות שלך ילדותיות. גמרתי לדון איתך. 

  • אהבתי 1
  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 1 דקה, דניאל1983 כתב:

אין לי שום דבר נגד כלבים, אני מאוד אוהב כלבים!

אבל לא כול הכלבים חמודים וטובים כמו שאתה חושב, יש כלבים חולי נפש שבלי שום סיבה נובחים על אנשים ומנסים לתקוף אותם.

באמת לא משנה למה הם כאלה, ומי אשם בזה. 

אבל אם אני אראה כלב שמאיים אלי או על כול בן אדם אחר, ומנסה לנשוך אני כן אתגונן ואפגע בכלב.

קודם כול חיי אדם!

 

 

זה שאתה אוהב כלבים זה כבר משמח אותי.

תאמין לי שאני מכיר כלבים מעולה ומתעסק עם כלבים הרבה. עוד פעם, כלב נובח ברוב המקרים לא מתכוון לנשוך.

כלבים תוקפניים כלפי בני אדם זה משהו נדיר, כמעט שלא נתקלים בכאלה וגם אם כן זה לא אשמת הכלב אלא החינוך שקיבל מבעליו או חוסר אילוף.

אם כלב בא ומתכוון לנשוך אותך כמובן שיש לך זכות להגן על עצמך.

אם אתה בא ותוקף כלב חסר ישע רק בגלל שנבח עליך, אז זה מעשה חמור וצפה לעונש הקבוע בחוק.

פורסם (נערך)

כתבתי מיליון פעם שאני מדבר על כלב שמתקרב אלי בצורה מאיימת, נובח ומנסה לנשוך.

הכלב שנשך את אבא שלי כול הזמן התנהג ככה, ועובדה בסוף הוא כן נשך.

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני 9 דקות, דניאל1983 כתב:

כתבתי מיליון פעם שאני מדבר על כלב שמתקרב אלי בצורה מאיימת, נובח ומנסה לנשוך.

הכלב שנשך את אבא שלי כול הזמן התנהג ככה, ועובדה בסוף הוא כן נשך.

 

הכלב הפיקינז מהמעלית הוא בוודאות לא כלב שינשוך או אפילו יסכן אותך, אם דברת עליו.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Gopher כתב:

 

הוא לא יעשה לך כלום חוץ מלנהום ולחשוף שיניים, אין פה שום הגנה עצמית אלא התעללות בבעל חיים. ואני אומר לך שעל השטות הזאת של לבעוט בכלב יהיה לך תיק פלילי ואתה תצטער על זה.

באמת שיש לך חוסר הבנה בסיסי עם כלבים וזה חבל. אם היית גודל עם או בקרבת כלב כל התפיסה שלך היית משתנה.

כלבים הם נשמות טהורות. אין כמו כלב שקפוץ אליך שאתה חוזר הביתה, הוא תמיד יאהב אותך. 

כל מי שמבין בבני אדם יודע שזה שאני מתקרב אליך עם אקדח מכוון וצועק "אני ארצח אותך יא בן זו*נה" זה כי אני חש מאויים ואני לא באמת מתכוון לירות בך. אם אתה תגן על עצמך אני אדאג שתבלה במשטרה. 

מבין? 

אף אחד הוא לא מומחה לשפת גוף של כלבים או של בני אדם. אף אחד לא אמור לנחש את זה שכלב מסתער על בנאדם יעצור רגע לפני, כי אם הוא לא יעצור זה יהיה מאוחר מדי.  

מה שכן כדאי, זה שבעלי כלבים מסוכנים ישימו מחסום פה כחוק ושבעלי כלבים שאינם מסוכנים, ישלטו בכלב שלהם ויבינו שהם לא מרכז העולם (כך גם הילדים שלהם או אף אחד אחר). כשאני מטייל עם כלב, אני תמיד מקפיד שלא יעלה ללקק אנשים רנדומליים ומונע את זה ממנו תמיד. תמיד. זה מינימום כבוד בסיסי לבני אדם אחרים ולהבין שאני והכלב שלי לא מרכז העולם ויש עוד אנשים בעולם שזכאים לכיבוד המרחב הציבורי והפרטי שלהם. מאוד פשוט. הכלב שלי לא יריח ולא ילקק אף אדם שלא רצה בכך. ואם אני רואה ילד חושש אז אני מתרחק לקצה המדרכה. 

 

לפני שאתה קופץ להאשמות, גדלתי עם כלבים במשפחה כל חיי וגם הותקפתי בגיל 5 ע"י כלב "שלא עושה כלום". 5 שנים לקח להורים שלי עד שהצלחתי לא לפחד מכלבים. בשבילך זה רק פשוש חמודי שסתם נובח, אבל בשביל ילד קטן זו יכולה תהיות טראומה של שנים, כולל טיפולים ובעיות נוספות. לכן אני אומר, אם כלב, קטן ככל שיהיה, יסתער על הילד שלי למשל,  הוא יעוף למדרכה ממול והבעלים שלו אם יפתח את הפה, לא יהיה מה לקנא בו גם. 

 

לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

 

פחד מכלב (וגם מעכבר או מג'וק) הוא לא רגש רציונאלי וצריך לקבל את העובדה שיש אנשים שמפחדים אפילו ממאלטז.

 

 

הכי רציונלי שבעולם. אם הפחד הזה היה לא היה קיים ייתכן שלא היינו קיימים היום. 

אחרי שגדלים ומבינים מה זה כלבים וכו' זה נהיה מעט פחות רציונלי, אבל אין באמת חוסר רציונליות מחשש לפגיעה ממשהו שאכן יכול לפגוע בך בסבירות סבירה או פגע בך בעבר. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Gopher כתב:

 

הכלב הפיקינז מהמעלית הוא בוודאות לא כלב שינשוך או אפילו יסכן אותך, אם דברת עליו.

כן אני מדבר על הפקינז.

מה אתה קורא מחשבות של כלבים?

מאיפה הבטחון הזה? זה כן ינשך, זה לא ינשך?

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

לא רק ילדים פוחדים מכלבים.

אישתי לדוגמה בפוביה מוחלט מכלבים, 

זה ברמה שהיא עלולה להתעלף אם כלב מתקרב אליה בצורה תוקפנית.

 

יש לך כלב? אחלה.

טייל איתו. תהנה איתו.

רק בבקשה אם אתה רואה אנשים בסביבה. תשמור אותו קרוב אליך.

 

לשחרר אותו לרוץ?

רק במקום יעודי לכך.

או במקום שאין אנשים בסביבה. (ואם הגיעו אנשים, קשור אותו צמוד אליך)

כי גם אנשים שלא מפחדים מכלבים פחד מוות. לא תמיד יהנו אם הכלב המתוק שלך יבוא לרחרח אותם.

 

 

  • אהבתי 3

.

פורסם

נו

כל הגאונים פה בענייני כלבים ושפות גוף ופקינזים לא יודעים להמליץ לי על מאלף בשרשור הסמוך?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 8 שעות, Gopher כתב:

 

זה שאתה אוהב כלבים זה כבר משמח אותי.

תאמין לי שאני מכיר כלבים מעולה ומתעסק עם כלבים הרבה. עוד פעם, כלב נובח ברוב המקרים לא מתכוון לנשוך.

כלבים תוקפניים כלפי בני אדם זה משהו נדיר, כמעט שלא נתקלים בכאלה וגם אם כן זה לא אשמת הכלב אלא החינוך שקיבל מבעליו או חוסר אילוף.

אם כלב בא ומתכוון לנשוך אותך כמובן שיש לך זכות להגן על עצמך.

אם אתה בא ותוקף כלב חסר ישע רק בגלל שנבח עליך, אז זה מעשה חמור וצפה לעונש הקבוע בחוק.

"כלב חסר ישע", ממש מסכן הפקינז שגר באיזה פנטאהוז ומורידים אותו עם סוודר לרוץ ולנבוח על אנשים ברחוב.

אתה מדבר כמו אלה שמתייחסים לכלב שלהם כמו אל ילד.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 9 שעות, nev כתב:

הרי ידוע שכלבים מקימים ערים...

צא מהסרט שלך.

הזכרת לי את זה...

שווה לקרוא

city

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

קראתי ויש לי אפילו על המדף (במהדורה חדשה יותר). אל תשכח שכל החיות מתלוננות על הכלבים...

פורסם

התלבטתי אם להגיב שמא אקבל עוד אזהרה, אבל אנסה בכל זאת...

לכל הבועטים בכלבים הקטנים, לכו תטפלו בעצמכם ובפחדים/אגרסיות שלכם.

או שתבעטו בעצמכם מול המראה.

אתם תמונת המראה של האלימות הכללית כאן, ממש חוכמה, לבעוט בכלב ששוקל 3 קילו "למדרכה השניה".

תבעטו בכלב ששקול אליכם מבחינת גודל ומשקל נראה אתכם. בטח תברחו כמו שפנים, יותר מהר מהטסלה המהירה.

לבעוט בכלב קטן חסר ישע השוקל 3 קילו בגלל שנבח עליכם? על מה ולמה?

הכלב הזה הוא הנשמה של מישהו, והוא נשמה בעצמו.

איך אפשר לבעוט בדבר כזה?

 

 

20181226_162333.jpg

  • רעיון גרוע 4
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 5 דקות, teyal כתב:

התלבטתי אם להגיב שמא אקבל עוד אזהרה, אבל אנסה בכל זאת...

לכל הבועטים בכלבים הקטנים, לכו תטפלו בעצמכם ובפחדים/אגרסיות שלכם.

או שתבעטו בעצמכם מול המראה.

אתם תמונת המראה של האלימות הכללית כאן, ממש חוכמה, לבעוט בכלב ששוקל 3 קילו "למדרכה השניה".

תבעטו בכלב ששקול אליכם מבחינת גודל ומשקל נראה אתכם. בטח תברחו כמו שפנים, יותר מהר מהטסלה המהירה.

לבעוט בכלב קטן חסר ישע השוקל 3 קילו בגלל שנבח עליכם? על מה ולמה?

הכלב הזה הוא הנשמה של מישהו, והוא נשמה בעצמו.

איך אפשר לבעוט בדבר כזה?

 

 

20181226_162333.jpg

מחובתך לוודא שלא יתקרב לאדם שמפחד למרחק בעיטה. אם את זה אתה לא מבין אז לך טפל בעצמך.

אני מאוד אוהב בעלי חיים, מאוד אכפת לי מהם וגם גידלתי כלבים בעבר ועדיין כשאני מגדל כלב זו חובתי לשמור שלא יציק, יאיים או יפחיד אחרים.

  • אהבתי 7

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 8 דקות, teyal כתב:

התלבטתי אם להגיב שמא אקבל עוד אזהרה, אבל אנסה בכל זאת...

לכל הבועטים בכלבים הקטנים, לכו תטפלו בעצמכם ובפחדים/אגרסיות שלכם.

או שתבעטו בעצמכם מול המראה.

אתם תמונת המראה של האלימות הכללית כאן, ממש חוכמה, לבעוט בכלב ששוקל 3 קילו "למדרכה השניה".

תבעטו בכלב ששקול אליכם מבחינת גודל ומשקל נראה אתכם. בטח תברחו כמו שפנים, יותר מהר מהטסלה המהירה.

לבעוט בכלב קטן חסר ישע השוקל 3 קילו בגלל שנבח עליכם? על מה ולמה?

הכלב הזה הוא הנשמה של מישהו, והוא נשמה בעצמו.

איך אפשר לבעוט בדבר כזה?

 

 

 

אם אתה לא מבין את הפחד של אדם, ולא אכפת לך שהוא נכנס לחרדות, אתה זה שצריך ללכת לטפל בעצמו.

לפני חודשיים הייתה אצלי כלבה אומנה, רועה בלגית רצה משוחררת ותקפה אותה כשהבעלים הולכת מאחורה בשאנטי שלה, קיבלה בעיטות.
הבעלים שלה התחילה לצעוק "מה אתה עושה אתה מבהיל אותה" והייתי מרחק שנייה מלבעוט גם בה.
"איך אפשר לגדל כלב ולא לקחת עליו אחריות", זה משפט יותר הגיוני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...