Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, דניאל1983 כתב:

מיד אחרי זה בעלת הכלב הלכה להורים שלי והתחילה לצעוק אליהם שהם אשמים במצב כי הם פוחדים מכלבים ועכשיו בגלליהם הכלב צריך לסבול שבוע....

אני מקווה שהזוג הזה אל הורי, ועשו לעצמם קשירת חצוצרות.

אסור שאנשים כאלה יתרבו.

 

במחשבה שניה, תקנה חבילת קונדומים גדולה ותארוז להם את זה יפה כמתנה. או תשאיר להם את זה מחוץ לדלת עם מכתב הקדשה, או תגיש להם את זה עם חיוך מאוזן לאוזן.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפחות הסגר ביתי, כי הכלב באמת לא אשם (ואין סכנת כלבת מוחשית). ואני בספק שהסגר בכלביה היה מזיז להם במשהו.

לגבי הבעלים, לא מפתיע, כבר הבנו עם מי יש לכם עסק.

לדעתי שווה להקליט כל אינטראקציה איתם. הם דופקים בדלת? להפעיל וידאו בסלולרי לפני שפותחים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, dani666 כתב:

לנו.

היה לנו רועה גרמני מעורב גדול ותוקפני.  היה הילד היחידי בבית שנים.  רגיל לישון אתנו במיטה,  ונעלב אם מסלקים אותו ממנה.  עד שנולדה הבת הבכורה.

 

ואז, בלי להבין דבר, מיד אחרי שעזבו את בית החולים הגיעו לבית.  ולכלב.

 

היה בהחלט מעניין.

ומה הקשר למלטז שיגיע לתינוק זר? 

לפני 47 דקות, דניאל1983 כתב:

רוצה לעדכן, היום בבוקר הגיע וטרינר ופקח, הם סגרו את הכלב בהסגר ביתי ל10 ימים.

מיד אחרי זה בעלת הכלב הלכה להורים שלי והתחילה לצעוק אליהם שהם אשמים במצב כי הם פוחדים מכלבים ועכשיו בגלליהם הכלב צריך לסבול שבוע....

 

 

באים לצעוק, ישר להזמין שוטר עוד פעם שהם מאיימים. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, falou כתב:

ומה הקשר למלטז שיגיע לתינוק זר?

יש הבדל בין כלב גדול לקטן ובין תינוק זר ושלך?

לפני כשעה, דניאל1983 כתב:

לא כולכך מובן למה אתה מתכוון...

הכלב הגדול התוקפני והבן היחיד הזה התגלה כנני מושלמת.

 

בעקרון הגבתי להודעה מעלי שתהתה מתי כלב נפגש עם תינוק בן חודשיים.

פורסם
לפני 20 דקות, dani666 כתב:

יש הבדל בין כלב גדול לקטן ובין תינוק זר ושלך?

 

אני חושב שיש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עצה לבעלי הכלבים... ביטוח צד ג' לכלב. שלי מבוטח בחיותא בנוסף לביטוח הרפואי. מכסה תביעות נזיקין (כל עוד הכלב קשור ברצועת הולכה תקנית) על פגיעה באדם או בכלב אחר. הכלב שלי לא תקף אף אחד אף פעם (אם כי הוא מתעב חתולים), אבל כלבים הם פחות צפויים מאנשים. אגב, מספיק שאדם ייבהל מהכלב, ייפול ויינזק ובעלי הכלב עלולים להיות חשופים לתביעת נזיקין

  • אהבתי 2
פורסם

אגב, בעניין התלונות והסגרים (בלי קשר למקרה של פותח השרשור שנשמע מוצדק לחלוטין) - להבנתי כל אחד יכול להתלונן על כל כלב שהוא כביכול תקף אותו, גם אם זה לא קרה ופשוט יקחו את הכלב להסגר. אף אחד לא יחקור אם האירוע קרה או לא. יכול לשמש כפעולת נקם במקרים של סכסוך וכדומה.

מעניין מה הכח שיש לרשויות במידה והבעלים מסרבים בכל מחיר למסור את הכלב להסגר.

 

כמי שהיה בבעלותו פעם כלב אהוב מאוד (ואגב רגוע מאוד) אני יודע שלא הייתי מוסר את הכלב שלי להסגר במכלאה בשום מצב, ויהי מה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מזל גדול שהכלב המסכן נכנס רק לסגר ביתי, גם אין סיבה לכך אם האדם לא ננשך. עדין גם סגר ביתי מהווה עינוי לכלב. 

לכלב שישלח למכלאה יכול להיגרם טראומה נוראית, מכיר מקרוב את התנאים הקשים שם.

הכלב לא אשם בכלום בסיטואציה הזאת.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם
לפני 5 שעות, דניאל1983 כתב:

רוצה לעדכן, היום בבוקר הגיע וטרינר ופקח, הם סגרו את הכלב בהסגר ביתי ל10 ימים.

מיד אחרי זה בעלת הכלב הלכה להורים שלי והתחילה לצעוק אליהם שהם אשמים במצב כי הם פוחדים מכלבים ועכשיו בגלליהם הכלב צריך לסבול שבוע....

מעולה, והשיחה הוקלטה?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעתיים, Gopher כתב:

מזל גדול שהכלב המסכן נכנס רק לסגר ביתי, גם אין סיבה לכך אם האדם לא ננשך. עדין גם סגר ביתי מהווה עינוי לכלב. 

לכלב שישלח למכלאה יכול להיגרם טראומה נוראית, מכיר מקרוב את התנאים הקשים שם.

הכלב לא אשם בכלום בסיטואציה הזאת.

 

 

אם כלב תקף ואת הבעלים זה לא מעניין, ה-well being של הכלב מעניין אותי כקליפת השום. מבחינתי, אם הכלב מסוכן, שיירו בו.

  • אהבתי 4
  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 11 שעות, דניאל1983 כתב:

 

במקרה שלך זה חוסר אחריות וזלזול...

למה אתה לא עושה שום דבר בנידון?

אתה חושב שנעים לאנשים אחרים כשהכלב שלך מתחיל להשתגע ולנבוח?

יש אנשים שפוחדים מכלבים במיוחד ילדים קטנים.

אולי הגיע הזמן שתאלף אותו?

 

תודה על הטפת המוסר אבל ראית פעם מלטז גזעי? זה כלב בגודל של דובי קטן. אף אחד לא מפחד ממנו, הוא חמוד גם כשהוא נובח, מקסימום אני אומר "אני כבר מוציא לו את הבטריה" וכולם צוחקים. המלטז זה גזע נבחן בגנים שלו. אי אפשר להוציא ממנו את זה (אולי למתן קצת כפי שאמרו כאן) וזה חלק מהקסם שלו. 

פורסם
לפני 12 דקות, teyal כתב:

המלטז זה גזע נבחן בגנים שלו

עכשיו צריך להכניס את המשפט הזה לAI שתייצר לנו תמונה של מלטז נבחן במבחנים. :hihi:

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הערס לא תוקפן!! לדעתי הוא לא יודע לנשוך בכלל. הוא רק נובח על כל מה שזז. בעיקר מעצבן אותו הקורקינט של ווינד והאוטו זבל. חוץ מזה הוא מרוסן כל הזמן והתינוקת הכי קטנה בבית היא בת 16.

לפני 1 דקה, DareDevil כתב:

עכשיו צריך להכניס את המשפט הזה לAI שתייצר לנו תמונה של מלטז נבחן במבחנים. :hihi:

"נבחן" מלשון נביחה bark.

  • אהבתי 1
פורסם

זה שהוא נובח מראה שמשהו מטריד אותו.

כלב לא רגוע יכול לתקוף כדי להתגונן או להגן על שטח מסוים.

זה לא משנה בכלל מה הגודל של הכלב.

לא אתה ולא אני לא יכולים לדעת איזה מחשבה תעבור לו בראש כשבזמן הנביחות שלו תינוק ינסה לשחק איתו.

גם אוגר יכול לפצוע...

  • רעיון גרוע 1
פורסם

תגיד, יש לך כלב בכלל שאתה מרשה לעצמך להטיף מוסר ולנתח התנהגויות כלביות חצי מההודעות שלך בפורום זה בעיות עם שכנים. כולל השכן הערבי מאוסם שהגעת עד מקום העבודה שלו. איך אפשר לפחד מהדבר הזה?

20220512_093122.jpg

  • אהבתי 3
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...