Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא משנה אם זה כלב, ערכת קריוקי או ערמה של זבל.

יש אנשים שפשוט שמים ז על כולם.

 

גידלתי כלבים בחיי (סטר אירי מעורב בגולדן שהיה מאוד אנרגטי וטרייר מעורב בגודל של רועה גרמני אבל נראה כמו עכברוש אחרי כביסה שבדיוק יצא מהמייבש) ומעולם לא נתתי להם להתקרב למישהו.

 עניין של הצבת גבולות ברורים.

 

 

לפני 3 דקות, דניאל1983 כתב:

התייעצתי עכשיו עם עורך דין.

אמר שבמקרה גם את אשתו נשך כלב לא מזמן ככה שהוא מכיר את הנושא מקרוב.

הסביר לי שאם לאבא שלי לא נגרמה נכות, אשפוז, אובדן ימי עבודה או משהו יותר חמור, הוא לא ממליץ להתעסק עם זה.

נבזבז הרבה זמן, עצבים וכסף והמקסימום שנקבל מהם זה כמה אלפי שקלים.

 

עזוב כסף. המטרה היא אילוף הבעלים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 4

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאלף אותם זה חסר סיכוי... חשבתי לפחות לעניש.

אי אפשר לשנות מישהו רקוב עד כדי כך שבמקום לבקש סליחה ולהתנצל על התקיפה, מתחיל לריב שזה פצע מכלב אחר...

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כשהייתי בכיתה ז התנפל עליי רועה גרמני והשאיר בי לא מעט חורים.

הבעלים שלו באו כל יום לשאול מה איתי והציפו אותי במתנות ובממתקים למרות שהיא הלכה איתו קשור ונפצעה בעצמה בניסיון לרסן אותו.

 

דברים כאלה קורים אבל יש צורה להתייחס. אם הם לא מבינים בטוב שיבינו דרך הכיס גם אם אתם לא תראו שקל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 52 דקות, דניאל1983 כתב:

מאוד נפוץ בארץ שכלב ברחוב מתחיל לנבוח ולנסות לתקוף בני אדם זרים שעוברים בקרבתם.

בכול ביקורי באירופה כמות הפעמים שכלבים ברחוב נבחו אל אנשים הוא אפסי לעומת המצב בארץ.

כנראה זה נובע מהחינוך של הבעלים ומאילוף של הכלבים.

קראתי שכלבים מרגשים את האופי ומצב הרוח של הבעלים והרבה פעמים מנסים להתאים את עצמם לאופי ולאווירה בבית.

 

מסכים איתך, הם משקפים את הבעלים שלהם ואלו משקפים את האוכלוסיה

פורסם
לפני כשעה, דניאל1983 כתב:

לצורך המחשה מצרף תמונה של כלב מאוד דומה לכלב של השכן:

 

64447946_2348614475462498_2647627384118837248_n_2348614472129165.jpg

זה כלב זאב, זה הכלאה של כלב עם זאב.

הכלבים האלו לא חושב שקיימים בארץ.

ואני יודע שכדאי להחזיק אחד כזה, צריך להיות מאוד מנוסה. ובהמון מדינות בעולם אסור להחזיק אותם, והם נחשב מין מסוכן

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

פעם הבאה שאראה אותו אנסה לצלם.

הבעיה שהם מוציאים אותו החוצה פעם או פעמיים ביום לכמה דקות ואחרי זה גוררים אותו חזרה לדירה.

רוב הזמן הוא סגור ונובח בלי הפסקה בדירה.

פורסם

תשמע או שאתה לא יודע בדיוק מה הם עושים, או שכל הסיפור מאוד פישי ויש כאן שני פאלופים שאשכרה מגדלים זאב ולא כלב. אתה בטוח שהוא נובח ולא מיילל?

בכל מקרה, אם אתה רוצה שיקבלו קנסות, אתה צריך לתעד אותם עושים עבירות. 

אם אתה מוכן להמר שזה לא יקרה שוב, אל תעשה כלום. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 35 דקות, דניאל1983 כתב:

לאלף אותם זה חסר סיכוי... חשבתי לפחות לעניש.

 

לצערי העונש העיקרי מהרשויות הוא לכלב ולא לבעלים.

לאור מה שאתה מתאר זו לא תהיה הפעם האחרונה שזה יקרה. דיווחת לרשויות, וכזה יהפוך להיות סידרתי כבר אולי יעשו עם זה משהו. שווה לעקוב עם שכנים אחרים באיזור אם היו מקרים נוספים. שלפחות יחייבו אותם לשים לו מחסום ואז יהיה ניתן לדווח ולקנוס אותם כשהם ימשיכו לשים פס על כולם.

 

לפני 32 דקות, Night Driver כתב:

הבעלים שלו באו כל יום לשאול מה איתי והציפו אותי במתנות ובממתקים למרות שהיא הלכה איתו קשור ונפצעה בעצמה בניסיון לרסן אותו.

יש בני אדם ויש מיץ של זבל.

טומי פעם בטעות פגע בכלב קטן תוך כדי משחק. ירד לי הלב לתחתונים.לא נרגעתי עד ששמעתי עדכון מהבעלים שהכל בסדר.

זה לא משנה שזה לא היה בכוונה, האחריות היא שלי כי הוא לא יודע לשחק בעדינות.

 

  • אהבתי 1
פורסם

אין אפשרות לגדל זאב בארץ, ואין הכלאות כאלו פה. בספק אם משהוא קנה כזה בחו"ל והביא לפה.

פשוט מסקרן עכשיו.

נראה שיש פה כלב מעורב כל שהוא, עם גידול של אנשים שלא יודעים מה הם עושים

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 21 דקות, לירון .ה. כתב:

זה כלב זאב, זה הכלאה של כלב עם זאב.

הכלבים האלו לא חושב שקיימים בארץ.

ואני יודע שכדאי להחזיק אחד כזה, צריך להיות מאוד מנוסה. ובהמון מדינות בעולם אסור להחזיק אותם, והם נחשב מין מסוכן

הזכיר לי...

 

יום אחד החליט הארנב, לטייל

רואה חייה מוזרה, ניגש אליה.

סליחה, אמר הארנב, “איזו חיה את?

אני כלב-זאב, החיה השיבה לו.

אף פעם לא שמעתי על חייה כזאת.

משיב הכלב-זאב, אבי היה כלב ואימי זאבה, ואני יצאתי כלב-זאב.

נעים להכיר אותך, אומר הארנב וממשיך בדרכו.

בהמשך הדרך הוא ראה עוד חיה מוזרה.

סליחה, אמר הארנב, איזו חיה את?

אני דוב-נמלים, השיבה לו החיה.

לאאאא, אומר הארנב, לא יכול להיות!

 

  • מצחיק 11
פורסם (נערך)

לא הגשת תלונה למשטרה.

גש להגיש תלונה. הם יזמנו את הבעלים ויחקרו אותם.

ציין גם את התקיפה וגם חשד להתעללות (כלב שסגור כל היום ונובח ללא הפסקה).

עריכה אחרונה על ידי Coro
  • רעיון טוב! 2

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני שעה, דניאל1983 כתב:

כן זה קטע מוזר שם...

אני גם זוכר שבשוייץ ובאוסטריה בעלי הכלבים נכנסו עם הכלב למסעדות והכלבים הסתובבו חופשי במסעדה.

גם זה! כמה שנים לפני התקרית בפארק כלב ענק השאיר את חותם אפו בפסטה המוקרמת שלי במסעדה איטלקית. מסתכל סביב ולאף אחד לא אכפת

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

למי שחשב לאמץ כלב זאב אסף אבידן הוציא לו את החשק

 

 

 

לפני 3 שעות, דניאל1983 כתב:

הגיע שוטר צעיר שהתחיל לתחקר את אבא שלי כמו שוטר צבאי שמתחקר חייל בתחנה מרכזית ביום ראשון בבוקר, דבר ראשון התחיל לצעוק שנרגע ונסתכל לו בעיניים, בחן כמה שניות את הפצע, רשם כמה פרטים והלך לדבר עם בעלי הכלב.

איתו הוא דיבר אחרת לגמרי... "אחי אני יודע שבעלי כלבים מאוד קשורים לכלבים שלהם, גם לי יש כלב, בבקשה תשתדל לשמור עלו קצת יותר פעם הבאה..."

חזר אלינו, ביקש שנתחשב בבעלי כלבים הסתובב ורצה ללכת. עצרתי אותו ושאלתי למה הוא לא עוצר, נותן קנס או לפחות אזהרה לבעלי כלב שלפני 10 דקות תקף את אבא שלי. על זה הוא אמר שרק הוא קובע מה יתרחש, ורק אם תהיה עוד תקיפה והיא תהיה יותר חמורה מזאות רק אז אולי המשטרה תתערב ותחרים את הכלב. הסתובב והלך.  פשוט הזוי...

 

מקרה קלאסי של שוטר מקוף שחושב שהוא הרשות השופטת והמבצעת גם יחד

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...