Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 5 דקות, ArikB כתב:

מה הכוונה ב"הסגר ביתי"? הרי הכלב עדיין צריך לעשות צרכים בחוץ. מישהו מפקח על זה?

מחרבן בבית ושהבעלים יסתדר.

בפועל? כנראה מטייל 24/7 בלי פיקוח ממשי.

פורסם

ממש לא

אלו תקנות שנכנסו משנת 2020, לצמצם את הסבל של בעל החיים בהסגר בכלביה העירונית.

הכול רשום כולל איך לאפשר לתת לכלב לעשות את צרכיו. יש פה גם חובת בדיקת כלבת בתשלום בתום הסגר הבייתי, ומילוי טפסים.

הסגר זה למען האדם שננשך, כי כלבת זה 100% מוות. אומר את זה אחד שקיבל כמה פעמיים את הזריקות לכלבת בחיו, תענוג זה לא

https://www.kiryat-ekron.muni.il/הודעה-לציבור-על-אפשרות-הסגר-בית-בעקבות/

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תודה לירון. עכשיו ראיתי את זה:
7.6. כלב יוכל לצאת לבדיקה ו/או טיול למרחק של עד 500 מטר מהמקום שאושר להחזקתו, כאשר הוא מוחזק ע"י אדם מעל גיל 18 שנים והמסוגל לשלוט בו, כשהוא מובל ברצועה שאורכה אינו עולה על 2 מטר ופיו חסום בזמם. אין אישור להכניס כלב כזה לגינות כלבים, גנים ציבוריים, גני משחק ומוסדות ציבור או לטייל אתו במקומות הומי אדם.

פורסם
לפני 26 דקות, לירון .ה. כתב:

זריקות לכלבת

במקום האבא של פות"ש, זה הדבר הראשון שהייתי הולך לעשות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה החלטה של משרד הבריאות, יש קריטריונים מאוד נוקשים.

אם הכלב מחוסן, לא רצים לחסן את האדם, בגלל זה ההסגר.

זה לא תענוג לקבל את הזריקות האלו

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אם הכלב לא יתפגר תוך כמה ימים אין לו כלבת. 

הסבירות שלכלב ביתי יש כלבת היא אפסית עד לא קיימת. 

מהסיפור משתמע שהכלב לא מאולף בכל מקרה, לכן זה יותר מתאים לתקיפה רנדומלית של כל עובר אורח. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 2 דקות, לירון .ה. כתב:

זה החלטה של משרד הבריאות, יש קריטריונים מאוד נוקשים.

אם הכלב מחוסן, לא רצים לחסן את האדם, בגלל זה ההסגר.

זה לא תענוג לקבל את הזריקות האלו

לא ידעתי שמותר לצאת איתו.
מצד שני, זה דיי מטומטם, כי גם ככה רוב האנשים לא מתרחקים יותר מדי מהבית עם הכלב, ואין הגבלת זמן לשהייה איתו.

מה הסיפור של הזריקות?

פורסם

חיסון לכלבת הוא חיסון פעיל, יש גם חיסון סביל, תלוי בחשיפה ובהחלטה של משרד הבריאות/מיון.

את החיסונים לא מקבלים בקופות החולים אלא רק במשרד הבריאות.

אלו זריקות תת שריר, והחומר עצמו הוא די סמיך.

לכן יש תגובה מקומית כואבת.

מקבלים 4 זריקות, או 5.

בעבר היה 6 אם אני זוכר.

אם מקבלים סביל, אני חושב שזה חובה להיות במיון להשגחה של כמה שעות אחרי הזריקה הראשונה.

 

אחרי שזה נאמר, כלבת מרגע שחלון הזמן חולף, שזה בערך 7 ימים. זה 100% מוות ביסורים.

עד עכשיו יש מקרה אחד בעולם של אישה שהחלימה מכלבת, והיא לא יצאה במצב טוב.

 

מה כן, ממומלץ לקבל טטנוס אחרי נשיכה/שריטה.

אם עברו 5 שנים מהפעם האחרונה

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

הבעיה שהיום נהוג ללכת עם רצועה נמתכת. הכלב לא נובח מרחוק אלה מתקרב ממש לקרוסלים ונובח ממש על יד האנשים.

למה לדעתך מישהו צריך ללכת לטיפול בגלל שכלב נובח עליו. במרחב הציבורי יש מקום לכולם, אבל כאשר כל אחד מכבד את המרחב האישי של השני.

חיות מחמד הן לא סטייה או גחמה. המרחב האישי שלי כולל את הכלב שלי, גם כשאני הולך על מדרכה ומולי אנשים נוספים. אני יכול לפחד ממחלות ומהבל פיהם של אנשים, אבל לא הגיוני שאמנע מהם לנשוף בקירבתי

פורסם

כפי שזה נראה סגר ביתי זה לא רחוק ממה שהכלב רגיל אליו גם ככה, סגור כל היום בבית וטיולים מינימליים בלי פריקת אנרגיה וחשיפה.

 

לגבי כלבים ומרחב אישי, אין שום דבר רע בלהתחשב באחרים במינימום מאמץ. אם מישהו חושש מכלבים או סתם לא רוצה בקרבתם, זו זכותו, ואין שום סיבה שאניח לכלב שלי להתקרב אליו רק כדי להוכיח לו שהחשש שלו מוטעה.

 

יש לי כלב גדול ומפחיד במראה, שרק רוצה לשחק עם כל אדם שהוא פוגש. הרצון שלו לא גובר על זכותם של אנשים לא לחלוק את המרחב האישי עם הכלב. והחשש שלהם לא גובר על הזכות שלי לשהות עם הכלב במרחב הציבורי כל עוד החלק הראשון לא הופר.

אם אנחנו נתקלים באדם שחושש ממנו, אני אוודא שהכלב צמוד אלי, מהצד שרחוק מאותו אדם ואנצל את כל רוחב המדרכה.

כמובן שזה עד גבול מסויים, אם המדרכה צרה ואותו אדם עדיין חושש, הוא מוזמן לחצות לצד השני.

 

הוא לא ידיר אותנו מהמרחב הציבורי, ואני לא אכפה עליו מגע עם כלב בניגוד לרצונו. אלה שני הצדדים שצריך לאזן.

 

לגבי נביחות, כמו שכתבתי, כלב שנובח על כל מה שזז עושה זאת בגלל סטרס מסויים. שווה לטפל בזה לא בשביל אחרים, אלא כדי להקל עליו. וזה לא משנה אם זה מפחד או מרצון לשחק, כי גם התרגשות מוגזמת ממשחק, שלרוב לא ניתנת למימוש, יוצרת חויה לא נעימה לכלב.

ומבחינת חוסר הנעימות, כלבים נובחים, זה חלק מהם, ועדיין יש לאזרחים זכות לגדל אותם, לכן הנקודה נעוצה במינון ובנסיבות. אין דין נביחה או שתיים של הזמנה למשחק, כדין נביחות אמוק תוך משיכת רצועה כלפי אדם שמתקרב ממרחק.

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

הם בסך הכל מגדלים רועה גרמני כנראה... אני גדלתי עם כלב כזה עד גיל 6 בבית של ההורים שלי, זה לא משהו נדיר כמו שאתם מתארים פה. על זה שהוא נובח, אם זה לא בשעות האסורות שאסור להרעיש, אין לך ממש מה לעשות חוץ מלהרעיש להם בחזרה אולי. ולגבי הנשיכה, תתבעו אותם.

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
פורסם

ילדים מפחדים מכלבים בעיקר בגלל הפחדה על די מבוגר/הורה.  רועה גרמני הוא זן מאוד ביתי. אבל להחזיק אותו בדירה זה התעללות. 

בכל פעם שמספרים לי על ילדים וכלבים אני מציג את זה שלי. שתי כלבות בינוניות אחת שקלה 60 קילו (נחשו מי) 

 

 

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 6 דקות, zaf כתב:

 רועה גרמני הוא זן מאוד ביתי. אבל להחזיק אותו בדירה זה התעללות. 

לא מחייב. אם הבעלים מוכנים להשקיע בגירוי פיזי (טיולים, ריצות) וגירוי מנטלי (עבודת משמעת, תרגולי הרחה, שייפינג) אפשר לגדל רועה גרמני (שאיננו מקו עבודה) גם בדירה, וזה יהיה רחוק מאוד מהתעללות.

רוב האנשים לא באמת מודעים ומבחינתם ה-10 דק' טיול פעמיים ביום זה "כל מה שהכלב צריך". ולכן אני יכול להבין למה אתה מתכוון ב"להחזיק אותו בדירה".

לפני 6 דקות, zaf כתב:

בכל פעם שמספרים לי על ילדים וכלבים אני מציג את זה שלי. שתי כלבות בינוניות אחת שקלה 60 קילו (נחשו מי) 

איזה דבר מקסים!

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
בתאריך 31.8.2022 בשעה 00:54, Gopher כתב:

פחד לא מובן מכלבים יותר מאשר על חשיבה רציונלית.

פחד מיצור לא נעים שאין לך יכולת להבין אותו או לשלוט בו זה דבר טבעי.
אז הפחד מובן.

אני לא חובב כלבים אגרסיביים וכשכלב קטן, חמוד, מבוהל ומרוסן ככל שיהיה מתקרב אליי באופן אגרסיבי הוא משוגר למדרכה ממול בעזרת כלי תחבורה שנקרא בעיטה.
הרבה יותר לא נעים לי סימני נשיכה מלשלוח את הבעלים של הכלב לה***ן אח"כ.

  • רעיון גרוע 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...