Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, zaf כתב:

ילדים מפחדים מכלבים בעיקר בגלל הפחדה על די מבוגר/הורה.

זה אולי נכון ככלל, אבל נתקלתי גם בלא מעט מקרים אחרים. יש לאדם רתיעה טבעית מדברים שהוא לא מכיר ובע״ח ״טורפים״. ראיתי ילדים שנרתעים ובעידוד ההורים מתקרבים וגם כאלה שסרבו להתקרב, ולטענת ההורים אין שום טראומה.

גם יש מקרים הפוכים של הרים שמפחדים וילדים שמתים לגדל כלב.

 

לפני 25 דקות, zaf כתב:

רועה גרמני הוא זן מאוד ביתי. אבל להחזיק אותו בדירה זה התעללות. 

גם כאן, יש כלל ויש בפועל. יש כלבים מגזעים מאוד פעילים שהם בטטות כורסה. וגם יש אנשים שגרים בדירה אבל יש להם זמן לבלות עם הכלב שעתיים בחוץ בפריקת אנרגיה וגירויים.

 

לפני 25 דקות, zaf כתב:

בכל פעם שמספרים לי על ילדים וכלבים אני מציג את זה שלי

מקסים. אין ספק שלדעתי אין כמו לגדול עם כלב שהוא חלק מהמשפחה, אבל גם יש לא מעט מקרים של משפחות שמגדלות כלב בתור קישוט, והילדים לא לומדים אחריות, אלא בעיקר איך להתחמק מלטייל איתו, או לתת לו סיבוב מינימלי לצרכים וזהו.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, zaf כתב:

רועה גרמני הוא זן מאוד ביתי

 

כלב עבודה ושמירה, מהתוקפנים שיש.

 

לפני שעתיים, zaf כתב:

אבל להחזיק אותו בדירה זה התעללות. 

 

שטויות. אפשר להחזיק כל כלב בדירה ושטח זו לא ערובה לשומדבר, מבחינת גידול כלב. גודל החצר לא קובע כלום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, shellcase כתב:

אני לא חובב כלבים אגרסיביים וכשכלב קטן, חמוד, מבוהל ומרוסן ככל שיהיה מתקרב אליי באופן אגרסיבי הוא משוגר למדרכה ממול בעזרת כלי תחבורה שנקרא בעיטה.
הרבה יותר לא נעים לי לסימני נשיכה מלשלוח את הבעלים של הכלב לה***ן אח"כ.

 

אם היית בועט בכלב שלי מבטיח לך שהייתי דואג שתבלה את הערב בתחנת המשטרה הקרובה לביתך, וגם היית מקבל תביעה אזרחית.

מדובר בהתעללות בבעל חיים וזאת עבירה על החוק!

מקווה מאוד שתפסיק עם הנוהל הבזוי והעלוב הזה, ואם לא אני מאמין שהשכנים שלך ידאגו לפתוח לך תיק במשטרה על התעללות בבעל חיים, ואתה תשלם על המעשים האלה.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם (נערך)

GOPHER, לפני שאתה מתעצבן, אתה קראתה את מה SHELLCASE רשם?

הוא לא מתכוון סתם בלי סיבה לבעוט בכלבים שמסתובבים לידו, אלה בכאלה שמתנהגים באופן אגרסיבי ומאיים ולבעלים שלהם לא אכפת מזה.

אני מאוד מבין אותו! מדובר בהגנה עצמית.

כבר כתבתי שאצלי בבניין זוג נחמד מגדלים פקינז חמוד, אבל חולה נפש שנחנק מהנביחות של עצמו.

הערתי לבעלים שלו מספר פעמים שלא מקובל אלי שהכלב שלהם כול הזמן מנסה לתקוף אותי ונובח בלי הפסקה. לבעלים לא אכפת, מבחינתם הפוקי מוקי החמוד שלהם לא עושה כלום.

פעם הבאה כאשר הדבר הזה יקפוץ אלי מהמעלית אני גם אבעט בו. 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני 1 דקה, דניאל1983 כתב:

GOPHER, לפני שאתה מתעצבן, אתה קראתה את מה SHELLCASE רשם?

הוא לא מתכוון סתם בלי סיבה לבעוט בכלבים שמסתובבים לידו, אלה בכאלה שמתנהגים באופן אגרסיבי ומאיים ולבעלים שלהם לא אכפת מזה.

אני מאוד מבין אותו!

כבר כתבתי שאצלי בבניין זוג נחמד מגדלים פקינז חמוד, אבל חולה נפש שנחנק מהנביחות של עצמו.

הערתי לבעלים שלו מספר פעמים שלא מקובל אלי שהכלב שלהם כול הזמן מנסה לתקוף אותי ונובח בלי הפסקה. לבעלים לא אכפת, מבחינתם הפוקי מוקי החמוד שלהם לא עושה כלום.

פעם הבאה כאשר הדבר הזה יקפוץ אלי מהמעלית אני גם אבעט בו. 

 

אין לך שום זכות לבעוט בו, מציע לך מאוד לא לעשות את זה כי זאת עבירה פלילית. תירגע עכשיו לפני שיהיה מאוחר.

מאמין שגם השכנים יפתחו לך תיק במשטרה ואתה תסתבך כמו שמגיע לך.

אם כאלה דעות מעוותות ואף פליליות אני לגמרי בטוח שכל הסיפור שלך על הכלב שתקף הוא מוטה ונובע מדיעות קדומות וחוסר הבנה בסיסי לגבי כלבים.

פורסם

אז מה לפי דעתך אני אמור לעשות כשבמשך דקות ארוכות כלב נובח אלי, חושף את השיניים שלו ומתקרב אלי באופן מאיים?

לחכות שינשך אותי?

מה אתה הייתה עושה?

לכול אדם יש את הזכות להגנה עצמית. 

 

פורסם
לפני 6 דקות, דניאל1983 כתב:

אז מה לפי דעתך אני אמור לעשות כשבמשך דקות ארוכות כלב נובח אלי, חושף את השיניים שלו ומתקרב אלי באופן מאיים?

לחכות שינשך אותי?

מה אתה הייתה עושה?

לכול אדם יש את הזכות להגנה עצמית. 

 

 

הוא לא יעשה לך כלום חוץ מלנהום ולחשוף שיניים, אין פה שום הגנה עצמית אלא התעללות בבעל חיים. ואני אומר לך שעל השטות הזאת של לבעוט בכלב יהיה לך תיק פלילי ואתה תצטער על זה.

באמת שיש לך חוסר הבנה בסיסי עם כלבים וזה חבל. אם היית גודל עם או בקרבת כלב כל התפיסה שלך היית משתנה.

כלבים הם נשמות טהורות. אין כמו כלב שקפוץ אליך שאתה חוזר הביתה, הוא תמיד יאהב אותך. 

  • רעיון גרוע 2
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, דניאל1983 כתב:

אז מה לפי דעתך אני אמור לעשות כשבמשך דקות ארוכות כלב נובח אלי, חושף את השיניים שלו ומתקרב אלי באופן מאיים?

לחכות שינשך אותי?

מה אתה הייתה עושה?

לכול אדם יש את הזכות להגנה עצמית. 

 

זה פאקינג מאלטז מעאפן. השיניים שלו לא עוברות את התלתלים על האף. זה כמו להוציא דגים מאקווריום כי אם תחכה ותיתן להם לפתוח ולסגור את הפה הם עוד עלולים לנשוך אותך

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, Giant_TA כתב:

לא צריך לבעוט באף אחד, לוקח מאחד החברים את הדוגו ארגנטינו או הבולדוג האמריקאי ומחכה במעלית 😁

 

מכיר כלב דוגו ארגנטינו של חבר והוא הכלב הכי מקסים בעולם. שהוא עובר ליד חתול יש סיכוי יותר גדול שהחתול יתקוף אותו 😁

 

לפני 3 דקות, Renaultrap כתב:

זה פאקינג מאלטז מעאפן. השיניים שלו לא עוברות את התלתלים על האף. זה כמו להוציא דגים מאקווריום כי אם תחכה ותיתן להם לפתוח ולסגור את הפה הם עוד עלולים לנשוך אותך

 

הבן אדם חי עם דעות הזויות על כלבים, אפילו אוגר מפחיד אותו.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם
לפני 22 שעות, itaysamurai כתב:

לא צריך לעשות עניין מכל דבר.

אז כלב נובח, ביג דיל. ועוד אחד בגודל של נעל בית.

מלמדים ילדים למה זה קורה ואיך לגשת לכלב והופ נגמרה הדרמה.

הבת 3 שלי ניגשת לכלבים, חמוסים ואפילו האכילה אלפקות בלי להיות מוטרדת, בעיקר כי זה מה שספגה בבית.

ברור שאם החיה נראית לי תוקפנית אז אני תופס פיקוד. 

גם הגדולה שלי היתה כזו עדשחטפה ביס מסוס פוני בפארק כשהיתה בת 7 (והיא אפילו לא התיחסה אליו. עמדה עם הגב למסתול ההליכה שלו וחטפה ביס בכתף) ולקח לי שנים להוציא לה את הפחד מבעלי חיים.

 

פחד מכלב (וגם מעכבר או מג'וק) הוא לא רגש רציונאלי וצריך לקבל את העובדה שיש אנשים שמפחדים אפילו ממאלטז.

 

 

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 12 דקות, Gopher כתב:

מכיר כלב דוגו ארגנטינו של חבר והוא הכלב הכי מקסים בעולם. שהוא עובר ליד חתול יש סיכוי יותר גדול שהחתול יתקוף אותו 😁

דוגו ארגנטינו שייך לרשימת הגזעים המסוכנים בישראל, ביחד עם עוד 7 גזעים.

יש חוקים נוקשים בגידול גזע שנחשב מסוכן. כמו כן חברות הביטוח לא מבטחות גזעים מהרשימה הזאת. אז כל מקרא של תקיפה מצד גזע כזה, יכול להסתיים בנזק כספי גדול מאוד.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

מי שנרתע מעכברים וג׳וקים זה מ-גועל, שזה מנגנון נפשי/נוירולגי אחר. מאוד מעניין ללמוד אותו, כי הוא בבסיס, למשל, של גזענות שמובילה לרצח עם, אבל אני סוטה. בקיצור, לפחד ולהגעל, זה לא אותו הדבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...