Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, teyal כתב:

אבל כשכלב ששוקל 4 קילו

מתנהג כמו אבו עלי זה מצחיק ולא יכול להסתיים בנזק

 

זה לא מצחיק, הכלב בסטרס ואפשר לחסוך את זה ממנו.

העובדה שהנזק שהוא יכול לגרום לאחר הוא קטן זו לא סיבה להתעלם מבעית התנהגות.

זה לא אומר שאפשר להגיע לתוצאה מושלמת ולהפוך כל כלב לרגוע ושלו ב-100%, אבל בהחלט אפשר לשפר, הרבה.

  • אהבתי 1
  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 9 שעות, teyal כתב:

לא תמיד. המלטז שלנו עבריין, ערס בן ערס. נובח ומתפרע על כל דבר

ואנחנו אנשים סופר רגועים. אבל כשכלב ששוקל 4 קילו

מתנהג כמו אבו עלי זה מצחיק ולא יכול להסתיים בנזק 

(העבריין קשור כל הזמן כשיוצאים איתו ולא עם רצועה נמתחת)

כשכלב ששוקל 60 קילו מתנהג ככה, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

מצ"ב תמונה של הערס.

photo.jpeg

 

במקרה שלך זה חוסר אחריות וזלזול...

למה אתה לא עושה שום דבר בנידון?

אתה חושב שנעים לאנשים אחרים כשהכלב שלך מתחיל להשתגע ולנבוח?

יש אנשים שפוחדים מכלבים במיוחד ילדים קטנים.

אולי הגיע הזמן שתאלף אותו?

 

  • אהבתי 1
פורסם

זה קשה מאוד לשנות התנהגות כזו ואף אחד לא פוחד ממלטז. הוא אומר שהכלב מרוסן כל הזמן, אז מה בדיוק מפחיד בזה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 9 שעות, teyal כתב:

ואנחנו אנשים סופר רגועים. אבל כשכלב ששוקל 4 קילו

מתנהג כמו אבו עלי זה מצחיק ולא יכול להסתיים בנזק

אם הוא יתקוף תינוק, חתול, או כלב בגודל דומה, זה לא יהיה מצחיק

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 7 דקות, falou כתב:

זה קשה מאוד לשנות התנהגות כזו ואף אחד לא פוחד ממלטז. הוא אומר שהכלב מרוסן כל הזמן, אז מה בדיוק מפחיד בזה?

אחת הבעיות של בעלי כלבים קטנים זה שהם מתייחסים אליו כמו אל ילד ולא כמו אל כלב.
גם מלטז, פקינז ושיצו צריכים לקבל אילוף בסיסי, לא חייב שייקפצו דרך חישוק אבל צריך להרגיל אותם לא לנבוח על כל אדם שני ברחוב.
אחת הסיבות שרואים את כל הכלבים הקטנים מתנהגים ככה זה כי הבעלים צוחקים שזה קורה, מה שנותן לו עוד ביטחון להתנהג ככה גם בפעם הבאה.
כמו שואדים כתב, נביחה על אדם בוגר שיכול לבעוט בו ולהרים אותו 15 מטר באוויר זה "מצחיק", אבל אם יתחרע על תינוק בן חודשיים כי הבעלים שלו לא לימדו אותו גבולות? פחות מצחיק.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, יובל .מ. כתב:

אחת הסיבות שרואים את כל הכלבים הקטנים מתנהגים ככה זה כי הבעלים צוחקים שזה קורה, מה שנותן לו עוד ביטחון להתנהג ככה גם בפעם הבאה.

 

זו לא הסיבה.

 

לפני כשעה, יובל .מ. כתב:

כמו שואדים כתב, נביחה על אדם בוגר שיכול לבעוט בו ולהרים אותו 15 מטר באוויר זה "מצחיק", אבל אם יתחרע על תינוק בן חודשיים כי הבעלים שלו לא לימדו אותו גבולות? פחות מצחיק.

 

ומתי זה קורה, שלכלב יש גישה לתינוק בן חודשיים?!

 

בו, לא צריך להמציא מציאות מדומיינת. מה שכן, כלב קטן בהחלט יכול לקרוע לגזרים גור חתולים. קטן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אין אף משפחה עם פקינז שרץ בבית והילד על השטיח?
או שמהרגע שמגיע ילד לעולם כל המשפחות נועלות את הכלב בכלוב?
לא צריך שיהיו ביחד במשך שעה, מספיק שניה שהילד מתקרב לצעצוע או לאוכל של הכלב והכלב לא מחונך מספיק.

פורסם

או סתם ברחוב. קרה כבר שכלב השתולל על אחיינים שלי והבעלים לא עשו כלום עד שהבהרתי להם שאני הולך לשבור לכלב שלהם את העצמות. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 49 דקות, falou כתב:

ומתי זה קורה, שלכלב יש גישה לתינוק בן חודשיים?!

לנו.

היה לנו רועה גרמני מעורב גדול ותוקפני.  היה הילד היחידי בבית שנים.  רגיל לישון אתנו במיטה,  ונעלב אם מסלקים אותו ממנה.  עד שנולדה הבת הבכורה.

 

ואז, בלי להבין דבר, מיד אחרי שעזבו את בית החולים הגיעו לבית.  ולכלב.

 

היה בהחלט מעניין.

פורסם
לפני 20 דקות, yd b-4 כתב:

ואוו מה עושים במקרה כזה זה באמת מסוכן. לא מעט ילדים הותקפו על ידי כלב הבית אפילו שעד אותו יום הור היה רגוע במיוחד.

באותו רגע? שולחים לכלב בעיטה ומטפלים בילד. במקרה ה"טוב" מתחילים מיד אחר כך תהליך אילוף אינטנסיבי, במקרה ה"נפוץ" הכלב ימצא את עצמו בכלבייה.

החוכמה היא להתחיל את התהליך מרגע הגעת הכלב, ובניית להקה שהכלב מבין את מקומו בה. לא לחכות לאסון.

פורסם
לפני שעה, dani666 כתב:

לנו.

היה לנו רועה גרמני מעורב גדול ותוקפני.  היה הילד היחידי בבית שנים.  רגיל לישון אתנו במיטה,  ונעלב אם מסלקים אותו ממנה.  עד שנולדה הבת הבכורה.

 

ואז, בלי להבין דבר, מיד אחרי שעזבו את בית החולים הגיעו לבית.  ולכלב.

 

היה בהחלט מעניין.

לא כולכך מובן למה אתה מתכוון...

פורסם

רוצה לעדכן, היום בבוקר הגיע וטרינר ופקח, הם סגרו את הכלב בהסגר ביתי ל10 ימים.

מיד אחרי זה בעלת הכלב הלכה להורים שלי והתחילה לצעוק אליהם שהם אשמים במצב כי הם פוחדים מכלבים ועכשיו בגלליהם הכלב צריך לסבול שבוע....

 

  • אהבתי 5
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...