Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 202
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 15 דקות, teyal כתב:

תגיד, יש לך כלב בכלל שאתה מרשה לעצמך להטיף מוסר ולנתח התנהגויות כלביות חצי מההודעות שלך בפורום זה בעיות עם שכנים. כולל השכן הערבי מאוסם שהגעת עד מקום העבודה שלו. איך אפשר לפחד מהדבר הזה?

20220512_093122.jpg

אתה שם לב שאתה יורד לפסים אישים, מערבב דברים וממציא דברים שקרים?

ודווקא זה די מוכיח שכלבים מרגישים את האופי של הבעלים שלהם.

מה קשור בכלל יש לי או אין לי כלב?

קראתי כמה ספרים וראיתי תוכניות על אלוף כלבים, לפי דעתי, הכלב שלך זה מקרה קלאסי לכלב עם בעיות התנהגותיות.

הוא לא כזה קטן ויכול לעשות נזק די גדול לילדים קטנים.

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

לא צריך לעשות עניין מכל דבר.

אז כלב נובח, ביג דיל. ועוד אחד בגודל של נעל בית.

מלמדים ילדים למה זה קורה ואיך לגשת לכלב והופ נגמרה הדרמה.

הבת 3 שלי ניגשת לכלבים, חמוסים ואפילו האכילה אלפקות בלי להיות מוטרדת, בעיקר כי זה מה שספגה בבית.

ברור שאם החיה נראית לי תוקפנית אז אני תופס פיקוד. 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אצלי בבניין מתגוררת משפחה שיש להם פקינז קטן וחמוד, נראה כמו כרית קטנה.

הבעיה שברגע שמישהו מתקרב לכלב, למשל במעלית או בחדר מדרגות, הוא מתחיל לנבוח כמו משוגע, זה מגיע לרמות שהכלב מתחיל להיחנק מהנביחות של עצמו... 

כשמעירים לבעלים, הם מתחילים לצחוק ולהגיד שהוא חמוד ולא עושה כלום.... בדיוק כמו בעל המלטז...

מאוד לא נעים לנסוע במעלית עם היצור הזה.

 

פורסם
לפני 8 שעות, דניאל1983 כתב:

רוצה לעדכן, היום בבוקר הגיע וטרינר ופקח, הם סגרו את הכלב בהסגר ביתי ל10 ימים.

מיד אחרי זה בעלת הכלב הלכה להורים שלי והתחילה לצעוק אליהם שהם אשמים במצב כי הם פוחדים מכלבים ועכשיו בגלליהם הכלב צריך לסבול שבוע....

 

 

ללכת לתחנת משטרה. שוב להתלונן.

להוציא צו הרחקה זמני זה ממש לא ביג דיל.

  • אהבתי 2
פורסם

צריך פורום אופטופיק לפורום אופטופיק.

  • אהבתי 2

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, teyal כתב:

השכן הערבי מפריע, הפקינז מפריע, אולי הבעיה בך? 

"לא נעים לנסוע במעלית" תעבור לבית פרטי.

אתה ממשיך להצדיק את הטענה שלי בקשר לאופי של כלבים והבעלים שלהם חחח

אתה שם לב שכבר לא פעם ראשונה אתה תוקף ונובח אלי בלי שום סיבה?

זה שאני ועוד כמה חברי פורום הביעו את דעתם על ההתנהגות של הכלב שלך לא נותן לך זכות לתקוף אנשים אחרים ולרדת לפסים אישים.

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני כשעה, Renaultrap כתב:

הכלבים הקטנים הדפוקים האלה נובחים מפחד. לא צריכים לעשות מזה סיפור. הם מגוחכים ולא יכולים להזיק אפילו לילד

זה שהם לא מזיקים זה לא אומר שלא מפחדים מהם. 

שהבעלים שלהן יתפסו אותם חזק עם רצועה. גם אם הם לא עושים כלום.

  • רעיון טוב! 2

.

פורסם
לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

זה שהוא נובח מראה שמשהו מטריד אותו.

כלב לא רגוע יכול לתקוף כדי להתגונן או להגן על שטח מסוים.

זה לא משנה בכלל מה הגודל של הכלב.

לא אתה ולא אני לא יכולים לדעת איזה מחשבה תעבור לו בראש כשבזמן הנביחות שלו תינוק ינסה לשחק איתו.

גם אוגר יכול לפצוע...

 

ההבנה שלך בכלבים לא גבוהה בלשון המעטה.

התגובות שלך מצביעות על פחד לא מובן מכלבים יותר מאשר על חשיבה רציונלית.

פורסם

דניאל - אני חושב שהנושא המקורי שפתחת פה חשוב מאוד. 

אני לא חושב שיש פה מישהו שחושב שמה שקרה לאבא שלך זה תקין. 

אני גם מקווה שתפעל בכל האמצעים כנגד הזוג שמולם כי אתם בבעיה.

 

לגבי הכלבים הקטנים, אני חושב שאתה נכנס לויכוח הזה סתם מסיט את הדיון החשוב ממסלולו לאיזה ויכוח צד.

  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 8 שעות, teyal כתב:

תגיד, יש לך כלב בכלל שאתה מרשה לעצמך להטיף מוסר ולנתח התנהגויות כלביות חצי מההודעות שלך בפורום זה בעיות עם שכנים. כולל השכן הערבי מאוסם שהגעת עד מקום העבודה שלו. איך אפשר לפחד מהדבר הזה?

20220512_093122.jpg

מהמר שהשם שלו זה killer.

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 9 שעות, om2 כתב:

זה שהם לא מזיקים זה לא אומר שלא מפחדים מהם. 

שהבעלים שלהן יתפסו אותם חזק עם רצועה. גם אם הם לא עושים כלום.

לצערי יש חקיקה די דרקונית לגבי רצועות הולכה לכלבים כך שאין פה עניין לשיקול דעת בלי קשר לחרדות של אנשים. החוק מחייב רצועות הולכה. אם עדיין אנשים לא יכולים לשלוט בחרדות שלהם הם יכולים ללכת לטיפול

פורסם (נערך)

הבעיה שהיום נהוג ללכת עם רצועה נמתכת. הכלב לא נובח מרחוק אלה מתקרב ממש לקרוסלים ונובח ממש על יד האנשים.

למה לדעתך מישהו צריך ללכת לטיפול בגלל שכלב נובח עליו. במרחב הציבורי יש מקום לכולם, אבל כאשר כל אחד מכבד את המרחב האישי של השני.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

לשכנה בבניין  שאבא שלי גר. יש מלטז  שנובח כאילו שוחתים  אותו. הכלב רוצה שישחקו אייתו.

השכנה לא נותנת לו להתקרב לאף אחד.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...